Petru Ratiu wrote:

> E cam cu dus-intors: as zice ca dpdv. tehnic o certificare nu
> garanteaza nimic mai mult decat ca respectivul are in mare niste idei
> despre niste lucruri de baza din programa aia (si probabil o buna
> parte din ele gresite ;-) ).
>
> Cele cateva programe de certificare cu care am avut legatura pana acum
> (fie direct, fie prin oameni care au o tidula cu o stampila) mi-au
> creat impresia unei "taxe de protectie" pe care o platesti ca sa ai ce
> scrie pe CV in lipsa de altceva. Pe de alta parte, am avut pana acum
> de-a face cu medii relativ tehnice in care ceea ce stie un potential
> [...]
Certificarea RHCE ( chiar daca contine cateva chestii specifice
distributiei ) te cam trece prin tot
ceea ce inseamna linux si servicii,  examenul RHCE este un examen
practic  in care esti trecut  cam
prin tot ceea ce inseamna linux ( intradevar configurarile de servicii
sunt configurari de baza dar
iti dau un punct de pornire ) in plus este cu recunoastere
internationala. Daca intradevar mai vrei
sa arati ca stii mai ulte mai exista si certificarea RHCA ( dar din
pacate este cam scumpa is momentan
nu toate cursurile sunt disponibile in romania ).
Nu prea poti sa ajungi RHCE fara sa cunosti linux si fara sa ai
experienta de lucru.

Am vazut destui asa numiti admini care au picat examenul fara drept de apel.

Citeste pe site la redhat cam ce inseamna examenul RHCE si vezi daca iti
convine
In romania examenul RHCE se poate sustine la centrul Ittraining (
www.ittraining.ro)