Quoting Andrei Pascal <avpas...@gmail.com>:

> [...]

Cine? MD-ul e la fel de bun ca un hw RAID - asta ai vrut sa zici?

> Am vrut s? zic "hardware RAID", scuze pentru eroare.
>
> --
> Ave
> http://flying.prwave.ro

- pentru atasamente tip Office va rugam sa folositi format OFFICE 97;
- nu trimiteti date personale (CNP, copii dupa acte de identitate etc).

 O lista completa cu reguli de utilizare exista la:

http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php?topic=2000.msg3106#msg3106

C.A.S.J. Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 11,Brasov
[web-site]: http://www.casbv.ro
[forum]: http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php