On Fri, 15 Nov 2013, Iulian Murgulet wrote:

> - cred ca ai citit in altceva, eu nu am zis ca RAID-ul "trebe sa faca
> teste de memorie"

        Pai n-ai zis nici ca trebuie sa stearga praful, nu ma bucur ca
n-ai inteles aluzia.

> ... si discurile transfera datele prin telepatie cu aplicatiile? La
> mine, discurile cheap sunt legate cu cabluri!

        Nu, dar ca si la retele exista mai multe nivele pe care circula
datele. Mai multe layere. Unele sint responsabile cu unele lucruri, altele
sint responsabile cu altele.

> - de facut fac toate, dar dar le mai si scapa unele erori!

        Pai toate fac in felul lor aceasta detectie a erorilor, incepind
de la integritatea magnetica si impartirea logica a suprafetei.

> - am ras-explicat,  eu nu am pretentia ca explic f. bine,
> dar cred gasesti tu pe net explicatii detailate despre ZFS pe partea asta,
> fara incurcaturi de layere;

        Da, sa nu ne mai incurcam cu layere. Sa bagam pe acelasi nivel
filesystemul, volume managerul, matricile raid, discul, si suruburile de
la platan.

> - chiar nu ma intereseaza cum ii zice!

        Pai daca tie nu-ti pasa de termeni cum vrei sa ai o discutie
tehnica si precisa cu cineva? Gesticulind de parca te-ai inecat cu un mar?

> "Este datoria lor" - a cui?

        Pai nu mai conteaza. Cred ca a conectorilor SATA, ca oricum ai zis
ca vrei sa ai totul la acelasi layer.

        ^^ x 2:

--
I'm a genuine network and sys admin.
I swear, I curse, I stick my dick into things in order to fix them.