> OK, mă bucur că ai înțeles din prima ce am avut de zis, din răspunsul
> tău anterior nu mi-am dat seama. Și, pentru că ai formulat mai exact
> problema cu găsitul echivalentului mksysb, cred că îți pot explica și
> de ce nu vei găsi așa ceva în Linux. Pentru backup-uri din astea de OS
> la nivel de fișiere noi folosim de regulă rsync, care face ceva ce
> mksysb/backup din AIX deocamdată doar visează: backup incremental.
>
> Mai departe? Ce dorești? Să salvezi și metadatele unui VG când faci
> backup? Folosește vgcfgbackup și vgcfgrestore din LVM-ul de Linux. Și
> [...]
Am vrut sa mentionez de Rsync pentru backup-ul incremental dar omul a pus
niste Flag-uri cu Stop la anumite tool-uri la inceputul thread-ului astfel
incat i-am sugerat sa foloseasca ce vrea sufletelul lui ca tot ceea ce a
mentionat este si trial ( daca vrea solutii pentru care sa plateasca ).
Rsync pus cum trebuie in Cron merge de duduie ca sa nu mai zic ca il poate
folosi cu succes si in wingoz cu jobul pus de mina in Scheduled . Nici nu
ii mai trebuie tool-uri centralizate. Personal folosesc Inca , Rsync si
varianta sa de windows sa fac back-up la ceva baze de date postgres dupa ce
am facut un script .bat  pentru PostgresAdmin si ale sale unelte .
In fiecare zi, la orele 3, sistemul face un snapshot al bazei si il duce si
undeva in retea unde e copiat incremental.

Eu sunt curios sa stiu cati sysadmini de pe lista lasa jucariile pe mina
unor softuri de genul Set And Forget ?

Cati fac restore din retea si alte faze de genul asta.

Parerea mea este ca , ori platesti pentru cativa admini de retea versati
care Stiu ce fac acolo, decat sa dai servere si alte chestii sensibile pe
mainile unora care habar nu vor avea cand va fi vreun failure sau care
habar nu au sa interpreteze un S.M.A.R.T.
Programele alea Enterprise, pentru care platesti, iti fac si interogari de
hardware si te anunta din timp ce urmeaza sa se intimple.
ZFS-ul este si el un lucru superb dar la fel, ai nevoie de admini care sa
inteleaga traznaia de filesystem.
Nu stiu de ce, am impresia ca se doresc aceste softuri ca sa plateasca cat
mai putin pe sysadmini si sa investeasca odata in ceva soft pe care Marele
Tartor sa il seteze iara ceilalti doar sa il verifice periodic daca isi
face treaba dar fara sa aiba habar ce trebuie sa verifice de fapt.

Mai bine ar plati pentru trainingul viitorilor sysadmini.
La cum e descrisa reteau ( sute / mii de jucarii ) imi pare nitel dubioasa
treaba.

Succes!