> [...]
> Rsync pus cum trebuie in Cron merge de duduie ca sa nu mai zic ca il poate
> folosi cu succes si in wingoz cu jobul pus de mina in Scheduled . Nici nu
> ii mai trebuie tool-uri centralizate. Personal folosesc Inca , Rsync si
> varianta sa de windows sa fac back-up la ceva baze de date postgres dupa ce
> am facut un script .bat  pentru PostgresAdmin si ale sale unelte .
> In fiecare zi, la orele 3, sistemul face un snapshot al bazei si il duce si
> undeva in retea unde e copiat incremental.
>
> Eu sunt curios sa stiu cati sysadmini de pe lista lasa jucariile pe mina

cei care sunt interesati sa evolueze, sa invete lucruri noi , sa se
adapteze dinamicii din IT  si care au realizat ca instalarea / configurarea
unui OS e job de ..., pe cale de disparitie si foarte prost platit

> Cati fac restore din retea si alte faze de genul asta.

intrebarea corecta ar fi fost citi _nu_ fac ?

> Parerea mea este ca , ori platesti pentru cativa admini de retea versati
> care Stiu ce fac acolo, decat sa dai servere si alte chestii sensibile pe
> mainile unora care habar nu vor avea cand va fi vreun failure sau care
> habar nu au sa interpreteze un S.M.A.R.T.

Cam cite systeme Linux/Unix in medie crezi ca ar trebui sa poata administra
un sysadmin  bun ?

Programele alea Enterprise, pentru care platesti, iti fac si interogari de
> hardware si te anunta din timp ce urmeaza sa se intimple.

hmm, depinde , asta cu predictia probabil e un marketing hype si nu cred in
asa ceva

> ZFS-ul este si el un lucru superb dar la fel, ai nevoie de admini care sa
> inteleaga traznaia de filesystem.

da, asa se pare, dar nu am lucrat cu el, astfel ca nu pot sa evidentiez
plusuri / minusuri.

> Nu stiu de ce, am impresia ca se doresc aceste softuri ca sa plateasca cat
> mai putin pe sysadmini si sa investeasca odata in ceva soft pe care Marele
> Tartor sa il seteze iara ceilalti doar sa il verifice periodic daca isi
> face treaba dar fara sa aiba habar ce trebuie sa verifice de fapt.

corect

> Mai bine ar plati pentru trainingul viitorilor sysadmini.

discutabil

> La cum e descrisa reteau ( sute / mii de jucarii ) imi pare nitel dubioasa
> treaba.

 dubioasa e un termen evaziv :)