> configurarea

> imi
> Foarte bine, cred ca multi au procedat similar. Important e sa stii cind
> sa te opresti.

Nu serios !?! Asa au procedat multi ?
Una e sa fii autodidact pentru tine si afacerile tale si alta e sa
trebuiasca sa gasesti solutii pentru o firma ce castiga bani din carca ta
fara sa te pregateasca pentru anumite task-uri. Am prieteni sysadmini care
merg la training periodic. La Murfatlar mergeam destul de des la training
la Bucuresti . Abonamentele la Chip , Linux Magazine , PC World si alte
reviste de specialitate erau asigurate de firma .

> eu nu pot sa te platesc, pentru ca nu fac angajari, dar sunt sigur ca esti
> platit decent si corect pentru skillurile pe care le ai.
> Numai la bani iti sta gindul :)

Normal ca la bani ma gandesc! Tu pe ce muncesti? Nasturi? :D
Din cate observ, ai un task dat de cineva sa faci un brainstorming pe o
treaba de genul asta astfel incat angajatorul sa nu plateasca prea mult (
tipic angajatorului Roman ). Set and Forget si plata cu salariul minim pe
economie pentru angajati.

> versati
> pe

> administra

> Impressive

Destul de ! ;)

> Nu-i rau

Am uitat sa pun sistemul de telemetrie pentru Autoritatea Fito Sanitara.
Precipitatii , picaturi pe frunza , umiditatea solului , temperaura aerului
si umiditatea acestuia ;)

> de
> cred in

> sa

> Multumesc, dar deocamdata nu am nevoie.

Nu era vb de ajutorul meu ci al celor convertiti ;)

> de
> >
> Tu ai semna un contract care te leaga de un angajator 10 ani ?

Daca angajatorul imi garanteaza ventul negociat la angajare cu anumite
clauze contractuale , bonusuri , etc , etc  Da! As semna ! E aidoma unui
contract de munca in afara . Am un amic , fost coleg de muncace a renuntat
la contract cu British Petroleum pentru conntract pe 5 ani cu china.

La interviuri el punea conditiile datorita CV-ului destul de bogat .