On 28-Jul-14 11:22 AM, Iulian Roman wrote:
> insa e aproape imposibil sa tii totul in config management , mai ales cind
> nu stii ce anume setari sau ce a schimbat aplicatia respectiva, cind nu
> stii ce binare si pe unde le-a instalat, etc, etc.

Aici nu sunt de acord.

Ce înseamnă "nu știi ce anume setări a schimbat aplicația respectivă" ?
Aplicația face setări de capul ei ? Nu există niște oameni^W sysadmini
și/sau arhitecți care fac specificațiile despre cum ar trebui să
funcționeze lucrurile ? "Change management", alea, alea ? Indiferent
dacă ai pachete din distribuție sau din afară, versiuni diferite de
jav(R)a sau "binary blobs". Ah, că este posibil să ajungi să ai în
config management definiții unice pentru fiecare server în parte pe
motiv că arhitecții au fost pe câmpii și/sau clienții băuseră gaz
înainte de a cere lucruri asta este cu totul altă poveste.

După părerea mea singurele lucruri care nu se pot ține în config
management sunt datele efective pentru care într-adevăr ai nevoie de
backup deoarece sunt dinamice (prin însăși natura lor).

Dumitru