Ca sa te razbuni nu e nevoie de BSA and stuff.
La noi nu a calacat nici un control. Eu am plecat de bunavoie iar colegul
si seful au fost dati afara. Nici atunci nu a venit BSA-ul desi stiau cel
mai bine cum sta treaba.De ce oare ?
Se intervenea mai sus de BSA si "cineva" le zicea sa stea potoliti.
Ca sunt firme care nu au "amici" mai sus de BSA ghinionul lor.
Eu ce era sa fac ca am fost fortat sa parasesc fostul loc de munca dupa ce
m-am operat de rinichi ?
Presiuni psihologice , pressing , implicand si colegii iar la final  a
recunoscut ca afacut asta din cauza afectiunilor mele .
In acest sens exista dovezi ca doar de aia exista smartphone-uri.
Era suficient sa duc dovezile , fotogarafiile si alte cele la diverse
organe abilitate si ? Ce rezolvam ?
Razbunarea ....
Lasam fara loc de munca toti colegii. Daca unii au fost rai cu tine nu
trebuie sa fii si tu.
Noroc ca aveam propria firma din 2007 si m-am apucat sa o dezvolt.
Incetisor , incetisor!
Nu castig cine stie ce dar salariul de la fosta firma il scot fara sa
cheltu si pe transport.
La fosta firma aveam 1300 ron plus bonuri de masa din care 450 plecau pe
transport.
Acum , e totul ok.
Pastrez dovezile in cazul in care fosta sefa incearca sa imi bage bete in
roate.
Cita vreme sunt lasat in pace sa manac si eu o paine , toate bune si la
locul lor.