Nu e musai sa ai Windows Server . Eu am realizat ceva asemanator cu Windows
7.
Mai facusem asa ceva la Fabrica de Vinoase unde peste 30 de utilizatori
foloseau Word , Excel si PowerPoint de pe un server cu Windows XP
Professional.
Numai ca in acest caz aveau si windows pe statii astfel incat le creasem ,
pentru usurinta , cate o scurtatura la exeurile de Word , Excel si PP.
Lucru Clar impotriva licentei. Crezi ca a pasat Directorilor si Sefilor ?
In 8 ani de activitate acolo , desi era ditai dihania de firma nu am avut
nici macar odata vreun control de la BSA.