La fazele cu Migrarea trebuie sa stii exact targetul.
Nu poti face nu stiu ce dupa ureche ca poate merge sau nu ca ti-o furi de
nu se poate.
Daa vrey totusi Office eu recomand un Remote Terminal pe sistemele cu Linux
in care fiecare user sa aiba sesiunea lui iar acolo sa fie un MS Office
instalat. De salvat fiecare user poate salva in ceva folder care este mapat
pe al sau Linux ca Network Drive.
Parerea mea este ca celmai elegant este in aceasta maniera. Nu am vazut
nicaieri sa nu poti folosi RDP cu un server windows iar de acolo sa iti
faci damblalele cu MS Office-ul doar daca e cazul. Le va lua ceva timp
Userilor sa se obisnuiasca cu network drive-ul dar dupa ce se invata cu el
e mult mai simplu si de gestionat pe partea de backup.
Pe statiile linux sa aiba ce le trebuie. Sa vezi ce am facut cu un soft de
Contabilitate instalat pe o singura masina windows si vreo zece statii
Linux . RDP la statiile Linux , fiecare cu userul si paswordul lui si
fiecare cu instanta si felia lui de soft.

Sunt o caruta de RDP clienti viabili pe Linux.