On 31.07.2015 13:28, Mișu Moldovan wrote:

> Partea faină e că din lumea BSD am și soluția la problema asta cu
> licența readline (dacă nu se dovedește a fi o falsă problemă):
> http://thrysoee.dk/editline/

Și de aici un alt paradox…  Io am interpretorul respectiv cu modulul
intern readline compilat cu editline și scriu un program licențiat MIT
ce folosește acel modul intern.  N-am încălcat licența GPL a
interpretorului și nici n-am treabă cu GNU readline, io am folosit
editline via modulul intern al interpretorului, iar editline are licență
BSD.

Dar distribui programul meu interpretat cuiva care are interpretorul
respectiv cu modulul intern readline compilat cu GNU readline.  Să
înțeleg că e o încălcare a licenței GPL faptul că programul meu e
licențiat MIT?  Doar pentru că la rulare folosește GNU readline, via
modulul intern al interpretorului instalat pe mașina respectivă?!?

Înțeleg că o soluție ar fi să distribui inclusiv interpretorul, compilat
static cu editline.  Da' oricum, uău!