> data;
> limit
>
> Bănuiesc că ai vrut să zici „dacă e doar interpretorul” în loc de „dacă
> e doar readline”.  Asta da, e partea clară.

nu, readline vroiam sa zic, pentru ca readline nu e esential pentru
script-ul tau interpretat. interpretorul respectiv poate merge exact la fel
si fara readline, tu nu folosesti readline direct. Poate exemplul cu
readline nu e corect.
Dar daca interpretorul leaga SHA1 si tu folosesti codul SHA1 care e GPL,
scriptul tau trebue sa fie GPL.

> Scriptul/programul interpretat face „import readline” la modulul ce are
> bindings către lib-ul readline din sistem.  Acuma așa înclin să zic și
> io că, în cazul ăsta trebuie să licențiezi codul sub licența GPL.  Da'
> nu-s prea sigur…  :-]

Da. readline e gpl nu lgpl si cam trebuie.