Argent-gentoo e frozen gentoo ebuilds ca sa mentinem sursele vechi de la
gentoo si cam atat. you can ignore that. folosim argent-server si
argent-distro.

Sursele din pinentry raman tot cele gentoo. noi avem o proprie varianta de
pinentry care e splituita sa nu faca hazard pe binary packages.

Cat de patches, asa cum am zis, orice facem si orice creem, contribuim la
gentoo.

Distributia are scop, are stabilitate si repository-ul stabile. mai ales ca
pot fi multiplicate oricand si oricum, ne ofera flexibilitate si extindere
dpdv a orice.

Cat despre unde vrem sa ajungem, e simplu: binary gentoo-derived distro
servers-oriented, community maintained :) ; avand avantajele gigante pe
care le avem cu mentinerea, putem la fel de bine sa existam in continuare.
restul (scopurilor) le gasesti pe internet, pentru ce a fost creat. e la
fel de simplu ca si definitia anterioara.

In schimb, nu inteleg de ce ne invartim in jurul scopurilor noastre si de
ce as fi interesat vreo clipa sa raspund la intrebari cand nu se ofera
feedback constructiv? Ci mai degraba doar intrebari fara cercetare inainte
(gen argent-gentoo frozen ebuilds) ?
I mean, scoate un Argent, fa-ti de cap cu el, si da-ma cu capul de pamant
ce slab e ISOul. E mai simplu, sincer.

> Un exemplu si mai concret: ma uit la dev-vcs/git si vad ca si argent si
> >
> http://bpr.bluepink.ro/~rogentos/distro/dev-vcs/git/git-2.2.2-Gentoo-patches.tar.gz
> ridica o
> la
> >

> Ca fapt divers, ca tot vorbim de securitate, mi se sufla din public ca:
> http://www.zone-h.org/mirror/id/24728399?zh=1 . Folositi-va imaginatia aia
> zero, dragi colegi de breasla.
>
> --
> P.

Main OS Architect at Project RoGentos (Romanian Gentoo Operating Systems)
Group. Based on Sabayon and Gentoo Linux, Kogaion GNU/Linux and Argent
GNU/Linux tend to offer support mainly for all Romanian Linux users and
entrepreneurs which seek to learn an open and free system based on true
values :)
http://rogentos.ro
www.facebook.com/RogentosLinux
https://plus.google.com/106559511636021124919/ Google+