Imi cer scuze ca am raspuns urat, chiar nu a fost cu intentie.
Am inteles ce vrei sa afli de la noi si inteleg daca nu te conving, dar eu
ma voi orienta catre cei care o sa foloseasca Kogaion sau Argent si cei
care sunt interesati.

Din pacate, observ ca nu ai nici un interes. Nu esti util si imi cer scuze
ca o zic in acest mod, sper sa ne putem intalni la Bucuresti la o
conferinta tech organizata de Marian B.
Nu mai am timp sa raspund la mail-uri pe alte liste, dar nu vreau sa las un
gust acru cum ca nu am avea un scop sau tinte.

*Le avem*, dar le vom discuta la conferinte tech, asa cum a zis si Marian,
si vom inregistra. In felul asta vom avea deschidere mai mare decat pe RLUG.

> Tot asa cum am discutat telefonic, rog sa purtam in public discutiile de
> interes public si sa faceti frumos sa raspundeti la intrebari (sau sa
> creati niste resurse publice care sa raspunda la aceste intrebari).
> Personal am intrebat la obiect cum se justifica diferentele dintre
> proiectele voastre si upstream, si am dat si doua exemple (luate la
> nimereala) care imho arata ca nu exista o directie sau plan, ci mai degraba
> o alandala facuta sa mearga diverse chestii. (Ma rog, se poate argumenta ca
> nici Gentoo itself nu e cu mult mai bine, dar hai sa nu fim atat de rai).

> [...]

Main OS Architect at Project RoGentos (Romanian Gentoo Operating Systems)
Group. Based on Sabayon and Gentoo Linux, Kogaion GNU/Linux and Argent
GNU/Linux tend to offer support mainly for all Romanian Linux users and
entrepreneurs which seek to learn an open and free system based on true
values :)
http://rogentos.ro
www.facebook.com/RogentosLinux
https://plus.google.com/106559511636021124919/ Google+