@Petre

Asa cum am discutat si telefonic adaug ca nu mai am disponibilitatea de a
raspunde la toate mailurile in parte.
O sa deschidem in curand un sistem unde se pot pune idei, intrebari,
bug-uri etc la care ne angajam sa va raspundem in parte. Cred ca e mai ok
asa mai ales ca multe dintre intrebari pe mai multe liste se repeta.

ROG pe aceasta cale pe toti listenii sa mentinem un nivel de decenta cu
cuvinte decente.

Cu deosebit respect,