Stimabile,

"*Decizia de a merge pe Gentoo ne apartine si nu se mai discuta*."

pai daca vrei sa prinzi corporatii / godporatii / statul, s-ar putea sa
finalizezi cum vrea el. asta daca ti-e foame. cam tanar, ce e bine. cam
crud. ce nu e bine. never say never, vorba lui j.r.ewing. ma rog, prea
tanar sa dallas.

"asa ne place noua si cu asta stim sa lucram".

pe nimeni nu intereseaza cum iti place tie. e chestie de psiche, deci,
maxim psihologul. iar la nivelul de comunitate, e sociologul. care e
intrebat de politruci numa'-nainte de electii. deci fraza inutila.

"*Exista deja colaborari concrete*, oameni care folosesc solutiile."

oamenii nu sunt institutiile! atentie, cei din armata s-au sucarit la
afirmatiile voastre. vrei sa iau pulsul si in sts si sri prin contactele pe
care le mai am? aveti un geniu sau un idiot la partea de pr. daca iese
miscarea, e un geniu. daca va-nfunda, e un idiot. ok, stiu ca istoria a
aratat ca doar puternicii si curajosii inving. luzarii si loazele ajung la
gunoi.

"N-am spus vreodata ca e perfect ce am facut,"

imi pare rau, dar daca e military, e perfect. TREBUIE sa fie perfect. si
daca nu e perfect, atunci o mie de planuri de actiune de recovery, de
survive samd. ca unul care m-am jucat de-a infosec in armata/nato ti-o spun
sa stii.

 ca nu apar
"As adauga aici faptul ca
insusi Stefan zilele astea va "sarbatori" 300 de zile de cand contribuie
zilnic la proiecte pe Github. [etc]"

out of subject. nu merge cu mine. sunt matematician, deci destul de greu de
fentat. la subiect, amice!

"Linux pentru educatie... [etc]"

mesajul era pentru securitate, fisc, armata. lasa povestile cu educatia.
acolo trendul e altul. telescoala, mooc, evaluare automatizata etc. ai vr-o
patalama pe zona educationala? sau doar incerci sa vii cu tehnicisme noi si
sa incerci sa s/siveco/noi-,-cei-mai-buni/?

"Daca vreti sa contribuiti va asteptam. Daca vreti sa ne aduceti critici
constructive va asteptam."

pai daca nu ne-ai convins, nu o vom face for free. dar daca e cu factura si
banu' jos, cu cea mai mare placere. oricand. ai e-mail-ul, citesc zilnic,
da semnal si continuam cu telefoane, cui-uri. contracte etc.

"Ii apreciem pe cei care ne spun lucruri de genul "in educatie totul se face
pe Windows."

asta e slagar de acum 10-20 ani. ca sa te enervez: de ce linux si nu
android sau prietenii lui, daca tot ne-nvartim pe conectivitate si
(implicit?) clienti usori? ha?

t.s.