Tot asa cum am discutat telefonic, rog sa purtam in public discutiile de
interes public si sa faceti frumos sa raspundeti la intrebari (sau sa
creati niste resurse publice care sa raspunda la aceste intrebari).
Personal am intrebat la obiect cum se justifica diferentele dintre
proiectele voastre si upstream, si am dat si doua exemple (luate la
nimereala) care imho arata ca nu exista o directie sau plan, ci mai degraba
o alandala facuta sa mearga diverse chestii. (Ma rog, se poate argumenta ca
nici Gentoo itself nu e cu mult mai bine, dar hai sa nu fim atat de rai).

Chestia asta nu ar fi in sine o problema daca nu s-ar suprapune cu
afirmatiile sforaitoare date in diversele press-releases si la conferinta
de presa despre cum tintiti sa fiti folositi in institutii nationale de
securitate si aparare samd. Suprapunerea dintre cele doua risca sa ne faca
pe TOTI cei care lucram asa cum putem la cresterea comunitatii F/OSS sa
parem niste ridicoli care habar n-au ce vorbesc, asa ca ma simt indirect
lezat, mai ales ca se mai intampla sa mai fiu intrebat din diverse parti
(presa, business, etc) despre chestii care au legatura cu F/OSS.

Also, ma deranjeaza ca la niste intrebari pe care le consider foarte
pertinente ale mele si ale d-lui Ciobarcianu (care a fost la lansare dar nu
a simtit nevoia sa se laude ca reprezinta Prolinux sau Rlug sau alte
comunitati si institutii din care face parte) ni s-a raspuns la sictir.

Atat eu cat si el cat si altii de prin acest thread si de pe aceasta lista
avem o experienta de 10 (si in unele cazuri aproape 20) de ani in
implementarea de sisteme Open Source in institutii private si de stat, fie
individual fie parte din companii care au oferit si ofera astfel de solutii
si nu auzim acum prima oara de patchuri, compilatoare sau distributii.

Si acum chiar tac, pentru ca am senzatia ca de jumatate de thread vorbesc
cu peretii.

PS: In ultimii 15 ani de cand sunt pe liste, am dat forward la loc pe lista
fiecarui reply privat, dar reply-uri telefonice inca nu mi s-au intamplat,
asa ca ma mai gandesc cum ar trebui sa fac in situatii de-astea. Consider
numarul meu de telefon ca fiind o metoda foarte personala si intrusiva de
contact si in general il rezerv pentru conversatii mai personale sau
urgente. Daca nu esti in stare sa faci diferenta, te rog sa-l stergi si sa
te limitezi la email (pe care-l citesc oricum suficient de des).

--
P.