On 08-Jan-21 1:58 PM, Mihai Badici wrote:

> roundcube-ul e și el din surse.
>
> Se pare că dacă vrei să folosești modulul de calendar la justa lui
> valoare ( să poți invita alți useri de exemplu la un meeting)
> VObject-ul pe care îl am eu în debian nu are toate atributele. Deci e
> musai să folosesc sabre ăla, 3.5.3 pe care îl zice composerul.
>
> Aș putea să schimb la roundcube să încarce clasele din altă parte?
> Dacă da, cum?

de aia ziceam ca ori instalez tot din pachete (ceea ce la pachete de
clase php ... personal slabe sanse), ori totul "de la sursa"; din ce vad
tu ai instalat cumva "distribution based", folosind path-urile de sistem
(/usr & friends), de aia banuiam ca ai fi instalat din pachet
vezi daca are referinte de autoload si de unde incarca, si atunci ai
putea sa pui ceva de genul:

    "autoload": {
        "psr-4": {
            "Path\\To\\FQCNDir\\": "app/"
        }
    }
in exemplul de mai sus tot ce e namespace-ul \Path\To\FQCNDir (aplicatia
"ta") va fi incarcat din directorul app, iar la composer dump-autoload
se va uita el prin vendor si va genera un autoload cat sa incarce la
nevoie si ce e prin vendor
iarasi, vorbesc chestii generale, nu am mai lucrat de mult cu roundcube
ca sa ma uit prin surse, insa dupa cum spuneam prefer ca tot ce tine de
proiect php sa fie intr-un $project_root, iar doc_root-ul sa fie
$project_root/public, asa cum e la moda de la laravel incoace (prima
data si eu am injurat, ca era ceva nou, insa daca te gandesti bine face
foarte mult sens sa nu expui direct decat minimul de surse necesare,
recte front-controllerul si ideal doar atat, restul statice)
mai mult, daca folosesti nginx cu try_files poti sa "ascunzi" si
front-controller-ul intr-un alt director separat, dar aici deja vorbim
de specializari prea mari :-P

Alex