da, incearca sa scoti pachetul de debian (care cel mai probabil e vechi)
si sa lasi composerul sa-si faca treaba de dependinte si sa genereze
autoloadul

cu siguranta ca se poate si fara uninstall (heck, e doar php) insa nu
pot sa-ti dau un raspuns concret ce si cum fara sa-mi fi bagat
surubelnita prin cod sa vad cu ce se mananca ... poate doar daca vreun
colistas s-o fi lovit de fix aceeasi problema si deja stie o cale de
rezolvare concreta

Momentan am încercat să redenumesc folderul VObject din php și să rulez composer install în plugin-ul respectiv.

Nu a mers. Acum mai e o chestiune, că s-ar putea să am nevoie de el și în alt plugin ( ăsta e libcalendaring, dar mai există și plugin-ul calendar care folosește biblioteca asta)

O să mai încerc să îl adaug direct la roundcube.

Oricum, mulțumesc. Eu am ridicat problema tocmai pentru că e oarecum universală, sigur că biblioteca asta e mai exotică, dar în general dacă ai o aplicatie care are nevoie de o bibliotecă mai nouă mi se pare un pic pe dos că întâi caută în php și după aia în vendor , în viziunea mea ar fi trebuit să fie invers.