On 08-Jan-21 4:23 PM, Mihai Badici wrote:
> în principiu mie mi-ar fi util să am clasele astea disponibile în
> roundcube ( să fie aceleași și în main și în plugins) Doar că nu am
> știut cum să fac .
>
> În variantele mai vechi îmi mergea cu php-sabre ( sau cum se numește)
> din distribuție. Nu știu exact cum face composer-ul: în roundcube
> fișierul config.json nu face referință la sabredav, doar în plugin-ul
> respectiv am referința la el. Îmi sugerezi că dacă dezinstalez
> php-sabre php va căuta automat în "vendor" ? Încerc un pic mai încolo
> și zic :)  în principiu toate componentele sistemului meu importă
> [...]
da, incearca sa scoti pachetul de debian (care cel mai probabil e vechi)
si sa lasi composerul sa-si faca treaba de dependinte si sa genereze
autoloadul

cu siguranta ca se poate si fara uninstall (heck, e doar php) insa nu
pot sa-ti dau un raspuns concret ce si cum fara sa-mi fi bagat
surubelnita prin cod sa vad cu ce se mananca ... poate doar daca vreun
colistas s-o fi lovit de fix aceeasi problema si deja stie o cale de
rezolvare concreta

Alex