On 08-Jan-21 4:46 PM, Mihai Badici wrote:

> Momentan am încercat să redenumesc folderul VObject din php și să
> rulez composer install în plugin-ul respectiv.
>
> Nu a mers. Acum mai e o chestiune, că s-ar putea să am nevoie de el și
> în alt plugin ( ăsta e libcalendaring, dar mai există și plugin-ul
> calendar care folosește biblioteca asta)
vezi ca nu cumva fiecare plugin sa aiba directorul lui separat de
vendor, ca path-ul initial era un pic cam ciudat

> O să mai încerc să îl adaug direct la roundcube.
>
> Oricum, mulțumesc. Eu am ridicat problema tocmai pentru că e oarecum
> universală, sigur că biblioteca asta e mai exotică, dar în general
> dacă ai o aplicatie care are nevoie de o bibliotecă mai nouă mi se
> pare un pic pe dos că întâi caută în php și după aia în vendor , în
> viziunea mea ar fi trebuit să fie invers.

tocmai de aia prefer organizare pe namespace-uri, adio php_include_path
si balarii de genul din 1900 toamna; sa stii sigur ce si cand incarci,
si fiecare proiect sa aiba dependintele lui, nu sa se bazeze pe cine
stie ce versiuni globale

bine, acum de cand cu containerizarea izolarea e mult mai simpla si mult
mai buna, insa mai e pana cand toata lumea o sa se apuce de kuberneti
sau ce o mai veni in viitorul apropiat, mai ales pentru un server de webmail

Alex