On 1/8/21 4:00 PM, Alex 'CAVE' Cernat wrote:
On 08-Jan-21 1:58 PM, Mihai Badici wrote:

roundcube-ul e și el din surse.

Se pare că dacă vrei să folosești modulul de calendar la justa lui
valoare ( să poți invita alți useri de exemplu la un meeting)
VObject-ul pe care îl am eu în debian nu are toate atributele. Deci e
musai să folosesc sabre ăla, 3.5.3 pe care îl zice composerul.

Aș putea să schimb la roundcube să încarce clasele din altă parte?
Dacă da, cum?
de aia ziceam ca ori instalez tot din pachete (ceea ce la pachete de
clase php ... personal slabe sanse), ori totul "de la sursa"; din ce vad
tu ai instalat cumva "distribution based", folosind path-urile de sistem
(/usr & friends), de aia banuiam ca ai fi instalat din pachet
vezi daca are referinte de autoload si de unde incarca, si atunci ai
putea sa pui ceva de genul:

     "autoload": {
         "psr-4": {
             "Path\\To\\FQCNDir\\": "app/"
         }

în principiu mie mi-ar fi util să am clasele astea disponibile în roundcube ( să fie aceleași și în main și în plugins) Doar că nu am știut cum să fac .

În variantele mai vechi îmi mergea cu php-sabre ( sau cum se numește) din distribuție. Nu știu exact cum face composer-ul: în roundcube fișierul config.json nu face referință la sabredav, doar în plugin-ul respectiv am referința la el. Îmi sugerezi că dacă dezinstalez php-sabre php va căuta automat în "vendor" ? Încerc un pic mai încolo și zic :)  în principiu toate componentele sistemului meu importă plugin-urile astea din roundcube, deci ar fi ideal așa că aș avea structurile consecvente.