Multumesc pentru sprijin stimate Domn,
Nu cred ca merita sa luptam, sa convingem ce inseamna valoare pe cei care
traiesc in "alte sisteme de referinta" si poate ca ...nu mai au sanse!
Din fericire, in jurul meu sunt alt fel de oameni...si sunt multi, foarte
multi si pe aceasta lista. Ei tac si nici nu se strang in haite, judeca,
poate nu neparat exact ca noi...Dar judeca si au valori, nu ura si
dispret!

va doresc numai bine si frumos!

de pe soseaua interzisa de "el leader maximo(sic!) "(bucuresti-focsani)

emil onea

Raspunde prin e-mail lui