Re: [Brmlab] Brmbar na nekoho jineho

2017-01-03 Tema obsahu George Blackhead
Jeste ze to nepiju... :-D

-Original Message-
From: Brmlab [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz] On Behalf Of sachy
Sent: Tuesday, January 03, 2017 4:25 PM
To: brmlab
Subject: [Brmlab] Brmbar na nekoho jineho

Brm,

je mozne, ze jsem nekomu dluzil matecko, ale nepamatuju si komu.
Je mozne, ze se nekdo spletl a misto sveho barkodu nahodou nascanoval barkod 
pod ducttape.
Je mozne, ze je to chyba systemu a nikoli cestneho uzivatele.
Je mozne, ze se dotycny/a prihlasi?

>
> 2016-12-31 22:13:23.149746 35.00 BrmBar sale of 1x Club Mate 0.5L to sachy
>

Zdar,
sachy

___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar - nova kasicka

2016-08-29 Tema obsahu sachy
Brmlab je v Praze 7, neni treba podporovat konkurencni Tadeasky z pr... 4.

sachy


On 20160830 00:32, Jan Hrach wrote:
> Protože trimen potřebuje nový vozíček.
> http://www.praha4.cz/Dalsi-tuna-vicek-priblizuje-Tadeaska-k-vysnenemu-kocarku.html
> 
> On 28.8.2016 19:54, Blanka “Barney” Laudová wrote:
> > Proc neni mozne je proste vyhazovat?
> > 
> > 28. 8. 2016 v 19:40, Ondrej Beranek  > >:
> > 
> >> Souhlas vicka je treba jimat. Testovano na sobe.
> >>
> >> Dne 25. 8. 2016 10:42 PM napsal uživatel "Pavel Ruzicka"  >> >:
> >>
> >> moje zkusenost teda je, ze kdyz tam na vicka "neco" neni (sklenice,
> >> krabice, cokoli) tak se vicka vali vsude.
> >>
> >> On 08/25/2016 10:33 PM, George Blackhead wrote:
> >> > Krabice pod otviraky, ve ktere se shromazdovaly korunky od lahvi, je 
> >> zrusena bez nahrady. Vicka si prosim strcte do kapsy a posleze vyhodte do 
> >> kose, neni treba je skladovat v kuchynce.
> >>
> >> ___
> >> Brmlab mailing list
> >> Brmlab@brmlab.cz 
> >> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab 
> >> 
> >>
> >> ___
> >> Brmlab mailing list
> >> Brmlab@brmlab.cz 
> >> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
> > 
> > 
> > ___
> > Brmlab mailing list
> > Brmlab@brmlab.cz
> > https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
> > 
> 




> ___
> Brmlab mailing list
> Brmlab@brmlab.cz
> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab



signature.asc
Description: PGP signature
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar - nova kasicka

2016-08-29 Tema obsahu Jan Hrach
Protože trimen potřebuje nový vozíček.
http://www.praha4.cz/Dalsi-tuna-vicek-priblizuje-Tadeaska-k-vysnenemu-kocarku.html

On 28.8.2016 19:54, Blanka “Barney” Laudová wrote:
> Proc neni mozne je proste vyhazovat?
> 
> 28. 8. 2016 v 19:40, Ondrej Beranek  >:
> 
>> Souhlas vicka je treba jimat. Testovano na sobe.
>>
>> Dne 25. 8. 2016 10:42 PM napsal uživatel "Pavel Ruzicka" > >:
>>
>> moje zkusenost teda je, ze kdyz tam na vicka "neco" neni (sklenice,
>> krabice, cokoli) tak se vicka vali vsude.
>>
>> On 08/25/2016 10:33 PM, George Blackhead wrote:
>> > Krabice pod otviraky, ve ktere se shromazdovaly korunky od lahvi, je 
>> zrusena bez nahrady. Vicka si prosim strcte do kapsy a posleze vyhodte do 
>> kose, neni treba je skladovat v kuchynce.
>>
>> ___
>> Brmlab mailing list
>> Brmlab@brmlab.cz 
>> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab 
>> 
>>
>> ___
>> Brmlab mailing list
>> Brmlab@brmlab.cz 
>> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
> 
> 
> ___
> Brmlab mailing list
> Brmlab@brmlab.cz
> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
> 



signature.asc
Description: OpenPGP digital signature
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar - nova kasicka

2016-08-29 Tema obsahu Ondrej Beranek
Jasne ze je mozne je vyhazovat ale treba ja je vyhazuju dodatecne proto, ze
v dobe otevreni napoje neni kos po ruce a pak "se" vicko muze zatoulat a
chvili trva nez se do kose dostane. Takze pokud budu predpokladat ze tohle
dela vice lidi tak tim ze v miste kde si lahve beres bude i kos na vicka
tak spousta lidi proste automaticky tam to vicko hodi a pak "se" cesta
vicka do kose podstatne zkrati.

ale je to subjektivni pohled. Ja to vyresil za sebe tim ze jsem se naucil
otevirat flasky u kose ale funguje to jenom doma :)



Dne 28. srpna 2016 19:54 Blanka “Barney” Laudová 
napsal(a):

> Proc neni mozne je proste vyhazovat?
>
> 28. 8. 2016 v 19:40, Ondrej Beranek :
>
> Souhlas vicka je treba jimat. Testovano na sobe.
> Dne 25. 8. 2016 10:42 PM napsal uživatel "Pavel Ruzicka" :
>
>> moje zkusenost teda je, ze kdyz tam na vicka "neco" neni (sklenice,
>> krabice, cokoli) tak se vicka vali vsude.
>>
>> On 08/25/2016 10:33 PM, George Blackhead wrote:
>> > Krabice pod otviraky, ve ktere se shromazdovaly korunky od lahvi, je
>> zrusena bez nahrady. Vicka si prosim strcte do kapsy a posleze vyhodte do
>> kose, neni treba je skladovat v kuchynce.
>>
>> ___
>> Brmlab mailing list
>> Brmlab@brmlab.cz
>> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
>>
> ___
> Brmlab mailing list
> Brmlab@brmlab.cz
> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
>
>
> ___
> Brmlab mailing list
> Brmlab@brmlab.cz
> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
>
>
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar - nova kasicka

2016-08-28 Tema obsahu Blanka “Barney” Laudová
Proc neni mozne je proste vyhazovat?

28. 8. 2016 v 19:40, Ondrej Beranek :

> Souhlas vicka je treba jimat. Testovano na sobe.
> 
> Dne 25. 8. 2016 10:42 PM napsal uživatel "Pavel Ruzicka" :
>> moje zkusenost teda je, ze kdyz tam na vicka "neco" neni (sklenice,
>> krabice, cokoli) tak se vicka vali vsude.
>> 
>> On 08/25/2016 10:33 PM, George Blackhead wrote:
>> > Krabice pod otviraky, ve ktere se shromazdovaly korunky od lahvi, je 
>> > zrusena bez nahrady. Vicka si prosim strcte do kapsy a posleze vyhodte do 
>> > kose, neni treba je skladovat v kuchynce.
>> 
>> ___
>> Brmlab mailing list
>> Brmlab@brmlab.cz
>> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
> ___
> Brmlab mailing list
> Brmlab@brmlab.cz
> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar - nova kasicka

2016-08-28 Tema obsahu Ondrej Beranek
Souhlas vicka je treba jimat. Testovano na sobe.
Dne 25. 8. 2016 10:42 PM napsal uživatel "Pavel Ruzicka" :

> moje zkusenost teda je, ze kdyz tam na vicka "neco" neni (sklenice,
> krabice, cokoli) tak se vicka vali vsude.
>
> On 08/25/2016 10:33 PM, George Blackhead wrote:
> > Krabice pod otviraky, ve ktere se shromazdovaly korunky od lahvi, je
> zrusena bez nahrady. Vicka si prosim strcte do kapsy a posleze vyhodte do
> kose, neni treba je skladovat v kuchynce.
>
> ___
> Brmlab mailing list
> Brmlab@brmlab.cz
> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
>
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar - nova kasicka

2016-08-25 Tema obsahu Pavel Ruzicka
moje zkusenost teda je, ze kdyz tam na vicka "neco" neni (sklenice,
krabice, cokoli) tak se vicka vali vsude.

On 08/25/2016 10:33 PM, George Blackhead wrote:
> Krabice pod otviraky, ve ktere se shromazdovaly korunky od lahvi, je zrusena 
> bez nahrady. Vicka si prosim strcte do kapsy a posleze vyhodte do kose, neni 
> treba je skladovat v kuchynce.

___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar - nova kasicka

2016-08-25 Tema obsahu George Blackhead
Kudos to Sachy - za premozeni vickoveho demona.

-Original Message-
From: Brmlab [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz] On Behalf Of sachy
Sent: Thursday, August 25, 2016 4:47 PM
To: brmlab
Subject: [Brmlab] Brmbar - nova kasicka

Brm,

misto dlouholete, napul rozpadle kasicky jsem dnes nainstaloval supliky. 
Najdete je na kuchynske lince *vpravo od brmbaru, jsou oznacene jaky obnos do 
ktereho patri. 
Zaroven se zrusenim stare kasicky se v policich v brmbaru uvolnilo nejake misto 
na dalsi naskladnovani.

Krabice pod otviraky, ve ktere se shromazdovaly korunky od lahvi, je zrusena 
bez nahrady. Vicka si prosim strcte do kapsy a posleze vyhodte do kose, neni 
treba je skladovat v kuchynce.

Pripominky vitany,
sachy

___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] brmbar request

2016-03-19 Tema obsahu Jan Hrach
Jen v hlavě (momentálně obsahuje párky v konzervě a utopence), ale můžeš 
založit stránku na wiki.

On 16.3.2016 20:14, JoHnY wrote:
> Da sa niekde browsovat aktualny nakupny zoznam alebo to mas len u seba v 
> hlave? :-)
> 
> 
>   bye, JoHnY.
> 
> On Wed, 16 Mar 2016 19:17:31 +0100
> Jan Hrach <je...@hrach.eu> wrote:
> 
>> Rameny v Tescu nemají a kolem toho obchodu s Rameny jezdím během
>> jeho otervírací doby jen zřídka a na kolo se mi jich vejde jenom 6.
>>
>> Jinak já objednávám všechno v http://nakup.itesco.cz/, takže stačí
>> poslat odkaz a zařadím to do fronty. Teď se ale nějakou chvíli
>> objednávat nebude, protože nákup byl a pak ještě Mrkva přivezl
>> Makro, takže je plno.
>>
>> On 16.3.2016 13:08, Ondrej Beranek wrote:
>>> Kup BIG rámen, přivábíš Rainbofa :D
>>>
>>> Dne 16. března 2016 10:27 max fx <mafic...@gmail.com
>>> <mailto:mafic...@gmail.com>> napsal(a):
>>>
>>> Většinou nakupuje Jenda a nakupuje podle seznamu , měli byste
>>> mu to napsat na seznam co má koupit. Pak vám přání splní. :-)
>>>
>>> 2016-03-16 0:13 GMT+01:00 George Blackhead
>>> <blackh...@blackhead.cz <mailto:blackh...@blackhead.cz>>:
>>>
>>> Jo, i ja jsem pro!
>>>
>>> BH
>>>
>>> __ __
>>>
>>>     *From:*Brmlab [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz
>>> <mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz>] *On Behalf Of
>>> *le...@riseup.net <mailto:le...@riseup.net> *Sent:* Tuesday,
>>> March 15, 2016 6:32 PM *To:* Brmlab: Hackerspace Prague (main
>>> discussion) *Subject:* Re: [Brmlab] brmbar request
>>>
>>> __ __
>>>
>>> Pod tohle se podepisuju. l.
>>>
>>> On March 15, 2016 6:30:08 PM GMT+01:00, JoHnY
>>> <jo...@2600.sk <mailto:jo...@2600.sk>> wrote:
>>>
>>> Zdar,
>>>
>>> ak mozem mat drobnu poziadavku na nakup do brmbaru,
>>> nabuduce ked sa bude nieco kupovat, tak z kazdej slanej veci co
>>> sa kupi (chipsy, slane tycinky...), je mozne zakupit aj verziu
>>> bez akejkolvek specialnej prichute? Uz dlhsi cas si vsimam ze
>>> vsetky slane pochutiny su v bare len vo vsetkych moznych
>>> prichutiach a nikdy nie v defaulte. Vdaka.
>>>
>>>  JoHnY
>>>
>>> 
>>> ---
--  
>> -
>>>
>>>
>>> Brmlab mailing list
>>> Brmlab@brmlab.cz <mailto:Brmlab@brmlab.cz>
>>> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
>>>
>>>
>>> -- 
>>> Sent from my Android device with K-9 Mail. Please excuse
>>> my brevity.
>>>
>>>
>>> ___
>>> Brmlab mailing list
>>> Brmlab@brmlab.cz <mailto:Brmlab@brmlab.cz>
>>> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
>>>
>>>
>>>
>>> ___
>>> Brmlab mailing list
>>> Brmlab@brmlab.cz <mailto:Brmlab@brmlab.cz>
>>> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> ___
>>> Brmlab mailing list
>>> Brmlab@brmlab.cz
>>> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
>>>   
>>
>>
>>
>> ___
>> Brmlab mailing list
>> Brmlab@brmlab.cz
>> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab



signature.asc
Description: OpenPGP digital signature
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] brmbar request

2016-03-19 Tema obsahu JoHnY
Da sa niekde browsovat aktualny nakupny zoznam alebo to mas len u seba v hlave? 
:-)


bye, JoHnY.

On Wed, 16 Mar 2016 19:17:31 +0100
Jan Hrach <je...@hrach.eu> wrote:

> Rameny v Tescu nemají a kolem toho obchodu s Rameny jezdím během
> jeho otervírací doby jen zřídka a na kolo se mi jich vejde jenom 6.
> 
> Jinak já objednávám všechno v http://nakup.itesco.cz/, takže stačí
> poslat odkaz a zařadím to do fronty. Teď se ale nějakou chvíli
> objednávat nebude, protože nákup byl a pak ještě Mrkva přivezl
> Makro, takže je plno.
> 
> On 16.3.2016 13:08, Ondrej Beranek wrote:
> > Kup BIG rámen, přivábíš Rainbofa :D
> > 
> > Dne 16. března 2016 10:27 max fx <mafic...@gmail.com
> > <mailto:mafic...@gmail.com>> napsal(a):
> > 
> > Většinou nakupuje Jenda a nakupuje podle seznamu , měli byste
> > mu to napsat na seznam co má koupit. Pak vám přání splní. :-)
> > 
> > 2016-03-16 0:13 GMT+01:00 George Blackhead
> > <blackh...@blackhead.cz <mailto:blackh...@blackhead.cz>>:
> > 
> > Jo, i ja jsem pro!
> > 
> > BH
> > 
> > __ __
> > 
> > *From:*Brmlab [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz
> > <mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz>] *On Behalf Of
> > *le...@riseup.net <mailto:le...@riseup.net> *Sent:* Tuesday,
> > March 15, 2016 6:32 PM *To:* Brmlab: Hackerspace Prague (main
> > discussion) *Subject:* Re: [Brmlab] brmbar request
> > 
> > __ __
> > 
> > Pod tohle se podepisuju. l.
> > 
> > On March 15, 2016 6:30:08 PM GMT+01:00, JoHnY
> > <jo...@2600.sk <mailto:jo...@2600.sk>> wrote:
> > 
> > Zdar,
> > 
> > ak mozem mat drobnu poziadavku na nakup do brmbaru,
> > nabuduce ked sa bude nieco kupovat, tak z kazdej slanej veci co
> > sa kupi (chipsy, slane tycinky...), je mozne zakupit aj verziu
> > bez akejkolvek specialnej prichute? Uz dlhsi cas si vsimam ze
> > vsetky slane pochutiny su v bare len vo vsetkych moznych
> > prichutiach a nikdy nie v defaulte. Vdaka.
> > 
> >  JoHnY
> > 
> > 
> > -
> >   
> -
> > 
> > 
> > Brmlab mailing list
> > Brmlab@brmlab.cz <mailto:Brmlab@brmlab.cz>
> > https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
> > 
> > 
> > -- 
> > Sent from my Android device with K-9 Mail. Please excuse
> > my brevity.
> > 
> > 
> > ___
> > Brmlab mailing list
> > Brmlab@brmlab.cz <mailto:Brmlab@brmlab.cz>
> > https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
> > 
> > 
> > 
> > ___
> > Brmlab mailing list
> > Brmlab@brmlab.cz <mailto:Brmlab@brmlab.cz>
> > https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
> > 
> > 
> > 
> > 
> > ___
> > Brmlab mailing list
> > Brmlab@brmlab.cz
> > https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
> >   
> 


pgpR_2fe6n_hw.pgp
Description: OpenPGP digital signature
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] brmbar request

2016-03-19 Tema obsahu Ondrej Beranek
Kup BIG rámen, přivábíš Rainbofa :D

Dne 16. března 2016 10:27 max fx <mafic...@gmail.com> napsal(a):

> Většinou nakupuje Jenda a nakupuje podle seznamu , měli byste mu to napsat
> na seznam co má koupit. Pak vám přání splní. :-)
>
> 2016-03-16 0:13 GMT+01:00 George Blackhead <blackh...@blackhead.cz>:
>
>> Jo, i ja jsem pro!
>>
>> BH
>>
>>
>>
>> *From:* Brmlab [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz] *On Behalf Of *
>> le...@riseup.net
>> *Sent:* Tuesday, March 15, 2016 6:32 PM
>> *To:* Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion)
>> *Subject:* Re: [Brmlab] brmbar request
>>
>>
>>
>> Pod tohle se podepisuju. l.
>>
>> On March 15, 2016 6:30:08 PM GMT+01:00, JoHnY <jo...@2600.sk> wrote:
>>
>> Zdar,
>>
>> ak mozem mat drobnu poziadavku na nakup do brmbaru, nabuduce ked sa bude 
>> nieco kupovat, tak z kazdej slanej veci co sa kupi (chipsy, slane 
>> tycinky...), je mozne zakupit aj verziu bez akejkolvek specialnej prichute? 
>> Uz dlhsi cas si vsimam ze vsetky slane pochutiny su v bare len vo vsetkych 
>> moznych prichutiach a nikdy nie v defaulte.
>> Vdaka.
>>
>>  JoHnY
>>
>> --
>>
>>
>> Brmlab mailing list
>> Brmlab@brmlab.cz
>> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
>>
>>
>> --
>> Sent from my Android device with K-9 Mail. Please excuse my brevity.
>>
>> ___
>> Brmlab mailing list
>> Brmlab@brmlab.cz
>> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
>>
>>
>
> ___
> Brmlab mailing list
> Brmlab@brmlab.cz
> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
>
>
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] brmbar request

2016-03-18 Tema obsahu Jan Hrach
Rameny v Tescu nemají a kolem toho obchodu s Rameny jezdím během jeho 
otervírací doby jen zřídka a na kolo se mi jich vejde jenom 6.

Jinak já objednávám všechno v http://nakup.itesco.cz/, takže stačí poslat odkaz 
a zařadím to do fronty. Teď se ale nějakou chvíli objednávat nebude, protože 
nákup byl a pak ještě Mrkva přivezl Makro, takže je plno.

On 16.3.2016 13:08, Ondrej Beranek wrote:
> Kup BIG rámen, přivábíš Rainbofa :D
> 
> Dne 16. března 2016 10:27 max fx <mafic...@gmail.com 
> <mailto:mafic...@gmail.com>> napsal(a):
> 
> Většinou nakupuje Jenda a nakupuje podle seznamu , měli byste mu to 
> napsat na seznam co má koupit. Pak vám přání splní. :-)
> 
> 2016-03-16 0:13 GMT+01:00 George Blackhead <blackh...@blackhead.cz 
> <mailto:blackh...@blackhead.cz>>:
> 
> Jo, i ja jsem pro!
> 
> BH
> 
> __ __
> 
> *From:*Brmlab [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz 
> <mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz>] *On Behalf Of *le...@riseup.net 
> <mailto:le...@riseup.net>
> *Sent:* Tuesday, March 15, 2016 6:32 PM
> *To:* Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion)
> *Subject:* Re: [Brmlab] brmbar request
> 
> __ __
> 
> Pod tohle se podepisuju. l.
> 
> On March 15, 2016 6:30:08 PM GMT+01:00, JoHnY <jo...@2600.sk 
> <mailto:jo...@2600.sk>> wrote:
> 
> Zdar,
> 
> ak mozem mat drobnu poziadavku na nakup do brmbaru, nabuduce ked sa 
> bude nieco kupovat, tak z kazdej slanej veci co sa kupi (chipsy, slane 
> tycinky...), je mozne zakupit aj verziu bez akejkolvek specialnej prichute? 
> Uz dlhsi cas si vsimam ze vsetky slane pochutiny su v bare len vo vsetkych 
> moznych prichutiach a nikdy nie v defaulte. 
> Vdaka.
> 
>  JoHnY
> 
> 
> -
-
> 
> 
> Brmlab mailing list
> Brmlab@brmlab.cz <mailto:Brmlab@brmlab.cz>
> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
> 
> 
> -- 
> Sent from my Android device with K-9 Mail. Please excuse my 
> brevity.
> 
> 
> ___
> Brmlab mailing list
> Brmlab@brmlab.cz <mailto:Brmlab@brmlab.cz>
> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
> 
> 
> 
> ___
> Brmlab mailing list
> Brmlab@brmlab.cz <mailto:Brmlab@brmlab.cz>
> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
> 
> 
> 
> 
> ___
> Brmlab mailing list
> Brmlab@brmlab.cz
> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
> 



signature.asc
Description: OpenPGP digital signature
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] brmbar request

2016-03-16 Tema obsahu max fx
Většinou nakupuje Jenda a nakupuje podle seznamu , měli byste mu to napsat
na seznam co má koupit. Pak vám přání splní. :-)

2016-03-16 0:13 GMT+01:00 George Blackhead <blackh...@blackhead.cz>:

> Jo, i ja jsem pro!
>
> BH
>
>
>
> *From:* Brmlab [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz] *On Behalf Of *
> le...@riseup.net
> *Sent:* Tuesday, March 15, 2016 6:32 PM
> *To:* Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion)
> *Subject:* Re: [Brmlab] brmbar request
>
>
>
> Pod tohle se podepisuju. l.
>
> On March 15, 2016 6:30:08 PM GMT+01:00, JoHnY <jo...@2600.sk> wrote:
>
> Zdar,
>
> ak mozem mat drobnu poziadavku na nakup do brmbaru, nabuduce ked sa bude 
> nieco kupovat, tak z kazdej slanej veci co sa kupi (chipsy, slane 
> tycinky...), je mozne zakupit aj verziu bez akejkolvek specialnej prichute? 
> Uz dlhsi cas si vsimam ze vsetky slane pochutiny su v bare len vo vsetkych 
> moznych prichutiach a nikdy nie v defaulte.
> Vdaka.
>
>  JoHnY
>
> --
>
>
> Brmlab mailing list
> Brmlab@brmlab.cz
> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
>
>
> --
> Sent from my Android device with K-9 Mail. Please excuse my brevity.
>
> ___
> Brmlab mailing list
> Brmlab@brmlab.cz
> https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
>
>
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] brmbar request

2016-03-15 Tema obsahu George Blackhead
Jo, i ja jsem pro!

BH

 

From: Brmlab [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz] On Behalf Of le...@riseup.net
Sent: Tuesday, March 15, 2016 6:32 PM
To: Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion)
Subject: Re: [Brmlab] brmbar request

 

Pod tohle se podepisuju. l.

On March 15, 2016 6:30:08 PM GMT+01:00, JoHnY <jo...@2600.sk> wrote:

Zdar,

ak mozem mat drobnu poziadavku na nakup do brmbaru, nabuduce ked sa bude nieco 
kupovat, tak z kazdej slanej veci co sa kupi (chipsy, slane tycinky...), je 
mozne zakupit aj verziu bez akejkolvek specialnej prichute? Uz dlhsi cas si 
vsimam ze vsetky slane pochutiny su v bare len vo vsetkych moznych prichutiach 
a nikdy nie v defaulte. 
Vdaka.

 JoHnY

  _  


Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


-- 
Sent from my Android device with K-9 Mail. Please excuse my brevity.

___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] brmbar request

2016-03-15 Tema obsahu le...@riseup.net
Pod tohle se podepisuju. l.

On March 15, 2016 6:30:08 PM GMT+01:00, JoHnY  wrote:
>Zdar,
>
>ak mozem mat drobnu poziadavku na nakup do brmbaru, nabuduce ked sa
>bude nieco kupovat, tak z kazdej slanej veci co sa kupi (chipsy, slane
>tycinky...), je mozne zakupit aj verziu bez akejkolvek specialnej
>prichute? Uz dlhsi cas si vsimam ze vsetky slane pochutiny su v bare
>len vo vsetkych moznych prichutiach a nikdy nie v defaulte. 
>Vdaka.
>
>   JoHnY
>
>___
>Brmlab mailing list
>Brmlab@brmlab.cz
>https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab

-- 
Sent from my Android device with K-9 Mail. Please excuse my brevity.___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar - mate dlhy

2014-07-20 Tema obsahu Radek Pilar
Mozna kdyby byla alespon jedna funkcni tak by to nekdo bral vazne...
On 07/20/2014 08:42 PM, niekt0 wrote:
 Poslem im na navstevu brmlabiu quadkopteru,
 ako predseda to mozem nariadit aj bez sudu.
 
 n.
 
 On Sun, Jul 20, 2014 at 07:38:41PM +0200, max fx wrote:
 Zajímalo co budeš dělat s těma co tam mají pořád dluh už rok +/- ?


 2014-07-20 10:15 GMT+02:00 niekt0 nie...@hysteria.sk:

 Zdar,

 momentalny par ludi dlzi v brmbare netrivialnu ciastku penazi
 (rekordmani da3m0n22: -2142.47; ruza: -1458.54; kappi: -1123.97; ray:
 -920.92; )
 a zaroven by sme chceli objednat nove mate ale nie je tam dost hotovosti.

 Preto by som (hlavne) uvedenych poprosil aby si svoje dlhy urovnali,
 a do buducnosti nepouzivali brmbar ako bezurocnu banku.

 Ideal je mat v brmbare kredit kladny.
 Ked sa niekto obcas dostane par stoviek do dlhu,
 tak ho za to nikto lyncovat nebude, ale systematicke dlhodobe
 branie poziciek odmietam tolerovat.

 n.

 ___
 Brmlab mailing list
 Brmlab@brmlab.cz
 http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


 
 ___
 Brmlab mailing list
 Brmlab@brmlab.cz
 http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
 
 
 
 ___
 Brmlab mailing list
 Brmlab@brmlab.cz
 http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
 



0xE60DBF0D.asc
Description: application/pgp-keys


signature.asc
Description: OpenPGP digital signature
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar - mate dlhy

2014-07-20 Tema obsahu max fx
to je odpověd jak hadr niekto


2014-07-20 20:42 GMT+02:00 niekt0 nie...@hysteria.sk:

 Poslem im na navstevu brmlabiu quadkopteru,
 ako predseda to mozem nariadit aj bez sudu.

 n.

 On Sun, Jul 20, 2014 at 07:38:41PM +0200, max fx wrote:
  Zajímalo co budeš dělat s těma co tam mají pořád dluh už rok +/- ?
 
 
  2014-07-20 10:15 GMT+02:00 niekt0 nie...@hysteria.sk:
 
   Zdar,
  
   momentalny par ludi dlzi v brmbare netrivialnu ciastku penazi
   (rekordmani da3m0n22: -2142.47; ruza: -1458.54; kappi: -1123.97; ray:
   -920.92; )
   a zaroven by sme chceli objednat nove mate ale nie je tam dost
 hotovosti.
  
   Preto by som (hlavne) uvedenych poprosil aby si svoje dlhy urovnali,
   a do buducnosti nepouzivali brmbar ako bezurocnu banku.
  
   Ideal je mat v brmbare kredit kladny.
   Ked sa niekto obcas dostane par stoviek do dlhu,
   tak ho za to nikto lyncovat nebude, ale systematicke dlhodobe
   branie poziciek odmietam tolerovat.
  
   n.
  
   ___
   Brmlab mailing list
   Brmlab@brmlab.cz
   http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
  
  

  ___
  Brmlab mailing list
  Brmlab@brmlab.cz
  http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


 ___
 Brmlab mailing list
 Brmlab@brmlab.cz
 http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar

2014-04-21 Tema obsahu Petr Baudis
  Ahoj,

On Mon, Apr 21, 2014 at 03:01:26PM +0200, niekt0 wrote:
 A zaroven poprosim ludi aby do buducna akekolvek operacie v brmbare zadavali 
 do systemu.

  poznamenam, ze to plati i kdyz treba nekomu chcete nechat v brmbaru
za neco penize, treba za nejakou objednavku - nabijte to tomu cloveku
na kredit, on si to zase muze vybrat, ale bude to ucetne sedet, kdyz
mezitim nekdo bude pocitat penize.

 Bez toho je dost netrivialne urcit ako je na tom brmbar financne, ci nam 
 nechybaju peniaze, atd.

  To je tedy i tak, protoze je treba vzdycky udelat inventuru, nejen
prepocitat kasicku; nejaky sum je take nevyhnutelny.  Ale zbytecne pak
vznika neduvodna panika, kdyz jednou v kasicce penize pribyvaji, udela
se opravka v systemu a pak se najednou penize z kasy ztrati.

  P.S.: Sum by snizila treba implementace undo posledni transakce;
brmbar je opensource, v Pythonu, viz http://brmlab.cz/project/brmbar.

Petr Pasky Baudis
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar

2013-12-03 Tema obsahu max fx
padráda :)


Dne 3. prosince 2013 21:40 nie...@hysteria.cz napsal(a):

 Zdar,

 kupil som do brmbaru na skusku trochu rozumnejsie veci,
 nejake jogurty, dzusy, mlieko, atd..

 Ked budete najblizsie mlsat, mozete zvazit aj snorenie v chladnicke:)

 b.
 ___
 Brmlab mailing list
 Brmlab@brmlab.cz
 http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab

___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-21 Tema obsahu Petr Baudis
On Wed, Aug 21, 2013 at 04:37:35AM +0200, Peter Boráros wrote:
 S obmedzenim pristupu by som pockal - to moze byt incentiv, ktory dotycneho
 odradi a zostane tak neodhaleny.

Pockal na co? S jinym resenim nikdo neprisel [1], ani se neobjevil
nikdo, kdo by mel zajem detektivne patrat.

[1] (Mysleno technicky realizovatelnym. Padly napady typu sehnat
automaty na zbozi, ale nemame _kde_ je vzit a neni _kdo_ by to
rozchodil.)

-- 
Petr Pasky Baudis
If I had more time, I would have written you a shorter
letter.  -- Blaise Pascal
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-21 Tema obsahu Honza Cibulka
Čau,  
nevím, zda to tu už nezaznělo, ale co brmbar převést na bezhotovostní operace? 
Identifikace vstupní kartou (jako dveře), pro členy třeba i možnost přečerpat 
do minusu. Účet možnost srovnat/nabít bezhotovostně na účet brmlabu, případně v 
hotovosti na meetupu (plus bitcoin nebo cokoli dalšího).  

Nečlenové si mohou nakupovat přes členy (dají jim to cash a ti jim to koupí na 
sebe), stejně by neměli být v brmlabu sami...  

--

S pozdravem

Honza Cibulka

http://datastory.cz
tel: 776 307 158


On Wednesday, 21. August 2013 at 9:12:18, Petr Baudis wrote:

 On Wed, Aug 21, 2013 at 04:37:35AM +0200, Peter Boráros wrote:
  S obmedzenim pristupu by som pockal - to moze byt incentiv, ktory dotycneho
  odradi a zostane tak neodhaleny.
   
  
  
 Pockal na co? S jinym resenim nikdo neprisel [1], ani se neobjevil
 nikdo, kdo by mel zajem detektivne patrat.
  
 [1] (Mysleno technicky realizovatelnym. Padly napady typu sehnat
 automaty na zbozi, ale nemame _kde_ je vzit a neni _kdo_ by to
 rozchodil.)
  
 --  
 Petr Pasky Baudis
 If I had more time, I would have written you a shorter
 letter. -- Blaise Pascal
 ___
 Brmlab mailing list
 Brmlab@brmlab.cz (mailto:Brmlab@brmlab.cz)
 http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
  
  


___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-21 Tema obsahu cored.coder
Ahoj,
dohodli jsme se na {zevreni dveri do kuchynky,ceduli na dverich,brmdoor na 
kuchynkskych dverich}.
Dokumentace prubehu diskuse: https://91.146.121.2/members/meetups/165

Mejte se,
sachy

-- 
__
www.ubuntu.cz
www.galeriemajo.com




-- Původní zpráva --
Od: Honza Cibulka ho...@datastory.cz
Datum: 21. 8. 2013
Předmět: Re: [Brmlab] Brmbar



Čau, 
nevím, zda to tu už nezaznělo, ale co brmbar převést na bezhotovostní 
operace? Identifikace vstupní kartou (jako dveře), pro členy třeba i možnost
přečerpat do minusu. Účet možnost srovnat/nabít bezhotovostně na účet 
brmlabu, případně v hotovosti na meetupu (plus bitcoin nebo cokoli dalšího).
 




Nečlenové si mohou nakupovat přes členy (dají jim to cash a ti jim to koupí 
na sebe), stejně by neměli být v brmlabu sami...






--

S pozdravem

Honza Cibulka



http://datastory.cz(http://datastory.cz)

tel: 776 307 158





On Wednesday, 21. August 2013 at 9:12:18, Petr Baudis wrote:
 


On Wed, Aug 21, 2013 at 04:37:35AM +0200, Peter Boráros wrote:


S obmedzenim pristupu by som pockal - to moze byt incentiv, ktory dotycneho

odradi a zostane tak neodhaleny.





Pockal na co? S jinym resenim nikdo neprisel [1], ani se neobjevil

nikdo, kdo by mel zajem detektivne patrat.




[1] (Mysleno technicky realizovatelnym. Padly napady typu sehnat

automaty na zbozi, ale nemame _kde_ je vzit a neni _kdo_ by to

rozchodil.)




-- 

Petr Pasky Baudis

If I had more time, I would have written you a shorter

letter. -- Blaise Pascal

___

Brmlab mailing list

Brmlab@brmlab.cz(mailto:Brmlab@brmlab.cz)

http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab
(http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab)


 



___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab;___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-21 Tema obsahu Tomas Overdrive Petru
Ahoj,
s timhle nesouhlasim, me osobne je UPLNE fuck, kdo krad a jestli, a
mojim a IMHO nasim cilem je, aby kradeze proste prestaly. MMchodem sifra
neni bezpecnejsi tim, ze neznas jeji princip, sifra je bezpecnejsi, kdyz
je principielne v poradku. Tolik k sireni/nesireni informaci.
Hlasoval jsem pro zamceni brmbaru na kartu a pro to, ze kdyz bude neco
chtit neclen, bude muset poprosit clena, aby pro nej dvere otevrel. Tim
se vyresi to, ze by manko delal neclen/neclenove.
Imho nejake manko udelali i clenove, protoze vcera jsem se bavil s
jednim, resil jsem kombuchu, on si vzal flasku neceho k piti a az kdyz
uz prosel do pulky hw-labu, vzpomel si, ze si ma objet caro-kod. To se
stava a asi i stavat bude, je to sice nemile, ale omluvitelne imho, a
neni to v radech stovek korun tydne, ale treba stovky mesicne, imho. To
bych chapal.
Takze podle meho:

PRO:
- zavrene dvere do BRM baru dohlednou na to, ze clenove se budou starat
o aktivity neclenu [prispeji k socialnimu zivotu, pac nekdo si o neco
bude muset rict a ten mu bude muset odpovedet ;]
- neni to zadna smira - tedy zatim neni potreba pouzivat kameru, ktera
neselektivne kouka na vsechno to soustani na lednicce, ktery v kuchynce
provozujete/me
CON:
- dvere na kartu zamezuji pistupu k tekouci vode, coz ale IMHO neni
takovy problem, pac dalsi tekouci voda je na hajzliku pod schody +
elektricka cast labu vodu zas tak nemiluje a chemicka/biologicka je
prave za tema zamcenejma dverma

NAVIC:
Zadne rozhodnuti neni nezvratne. Pokud zjistime, ze to pomohlo a nicemu
to nevadi, nechame to tak. Pokud zjistime, ze to bud nepomohlo nebo
zavrene dvere zpusobuji vazne prekazky v chodu prostoru, tak se to holt
nejake utery zrusi stejnym hlasovanim, jakym se to ted zavedlo, ne?

S pozdravem,
ultra novacek a vseznalek
~ Overdrive


Dne 21.8.2013 4:37, Peter Boráros napsal(a):
 S obmedzenim pristupu by som pockal - to moze byt incentiv, ktory
 dotycneho odradi a zostane tak neodhaleny. Je vhodne resp. nutne, aby
 ludia, ktory tieto problemy riesia nezdielali privela informacii z
 vyssie uvedeneho dovodu. Toto samozrejme plati aj pre jedincov, ktory
 sice priamo nie su zapojeny do riesenia, ale k informaciam sa dostali. 


 S pozdravom / Yours sincerely
 *Peter Boraros*


 2013/8/21 Juraj Saksun juraj.sak...@gmail.com
 mailto:juraj.sak...@gmail.com

 Au, to zni docela brutalne. Jestli nekdo vykrada cilene brmlab a
 uz tam vzal tolik, cekal bych ze po odhaleni prestane... 
 cim se nepatrne zvysuje sance ze je to neclen ktery o tom
 prevaleni nevi (imo).

 Jsem si na 99,99% jisty ze tohle je tam zapocitano ale kdyby ne
 tak davam vedet ze jsem si legitimni cestou ze sveho uctu vybral v
 pondeli asi 400kc (mel jsem tam neco kolem 900).

 Jerry


 2013/8/21 niekt0 nie...@hysteria.sk mailto:nie...@hysteria.sk

 To sa mi zda pod sucasnym drobnohladom pomerne vela, skutocne
 chyba 600 kc?
 Nemoze sa (zase) jednat a chybu pri inventure, ze by sa na
 nieco zabudlo?

 Inak chyba nejaky tovar, alebo samotne peniaze?

 n.

 On Tue, Aug 20, 2013 at 09:59:21PM +0200, mr...@mrkva.eu
 mailto:mr...@mrkva.eu wrote:
  Brm!
  jeden ze závěrů dnešního meetupu je ten, že problém s mizejícími
  penězmi/zbožím z brmbaru nezmizel (za 14 dní zmizelo nebo
 bylo zmizeno
  cca 600CZK).
 
  Jen připomínám, že stále platí pravidlo že nečlenové nesmí
 být v brmlabu
  sami.
 
  A možná by nebylo od věci, do doby než vymyslíme nějaké
 lepší opatření
  (mimochodem, nápady?) dávat pozor na nečleny aby se v
 prostoru brmbaru
  nepohybovali sami (pořád předpokládám že to nedělá žádný člen).
 
  Díky
  Mrkef

  pub  4096R/E60DBF0D 2010-06-29 Radek Pilař (Mrkva)
 rpi...@seznam.cz mailto:rpi...@seznam.cz
  uidRadek Pilař (CVUT FEL mail)
 pilar...@fel.cvut.cz mailto:pilar...@fel.cvut.cz
  uidRadek Pilař (Jabber)
 mr...@jabbim.cz mailto:mr...@jabbim.cz
  uidRadek Pilař (Mail and Jabber)
 mr...@mrkva.eu mailto:mr...@mrkva.eu
  sub  4096R/5EDBF9E2 2010-06-29 [expires: 2015-06-28]




  ___
  Brmlab mailing list
  Brmlab@brmlab.cz mailto:Brmlab@brmlab.cz
  http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab

 ___
 Brmlab mailing list
 Brmlab@brmlab.cz mailto:Brmlab@brmlab.cz
 http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab



 ___
 Brmlab mailing list
 Brmlab@brmlab.cz mailto:Brmlab@brmlab.cz
 http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab




 ___
 Brmlab mailing list
 

Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-21 Tema obsahu Tomas Overdrive Petru
Ahoj,
jeste jedna vec: vcera jsem se v BRMBaru motal jak vitr v bedne, pac
jsem nemoh najit cenik jednotlivich polozek v nejake tistene/psane
forme. Bylo by dobre doplnit, pripadne dat jej nekam, kde jej i Overdive
najde, kdyz nevi, kde jej hledat. Nechtel jsem si prave zbozi pingat na
ctecce kodu, pac jsem nevedel, jestli to pak pujde zrusit.

S pozdravem,
~ Over


Dne 21.8.2013 10:21, Petr Baudis napsal(a):
   Ahoj!

 On Wed, Aug 21, 2013 at 09:18:16AM +0200, Honza Cibulka wrote:
 nevím, zda to tu už nezaznělo, ale co brmbar převést na bezhotovostní 
 operace? Identifikace vstupní kartou (jako dveře), pro členy třeba i možnost 
 přečerpat do minusu. Účet možnost srovnat/nabít bezhotovostně na účet 
 brmlabu, případně v hotovosti na meetupu (plus bitcoin nebo cokoli dalšího). 
  

 Nečlenové si mohou nakupovat přes členy (dají jim to cash a ti jim to koupí 
 na sebe), stejně by neměli být v brmlabu sami...  
   Ja bych rekl, ze neco podobneho (mozna s umoznenim dobijeni kreditu do
 jednosmerne kasy) bude next stage, pokud bude problem pretrvavat. Resi
 to ale jen cash stranku, nikoliv zbozi, soucasne opatreni by mohlo
 zlepsit situaci v obojim. (Rekl bych, ze aktualni inventarni data
 navzdory hypotezam z meetupu spise neumoznuji rict, co se ztraci (vic).)

   P.S.: Pripomenu, ze celou inventuru by vyrazne zpresnily dve
 softwarove upravy brmbar GUI - umoznit zrusit posledni nakup, kdyz si
 nekdo pipnul zle, a pobidnuti uzivatele ke zmacknuti Pay by cash
 (treba graficke zvyrazneni, automaticke zmacknuti po timeoutu,
 ktery se bude na obrazovce odpocitavat, nebo neco takoveho.)



-- 
“Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds of 
some people.”
  ― Thor Heyerdahl 


www...http://overdrive.a-nihil.net
CellPhone.00420-721-007-507
BitMessageBM-GtNURLvzSerBXPvaTwsu3xfcn3nZZjZP
GnuPG public key..http://overdrive.a-nihil.net/overdrive.txt
twitter...https://twitter.com/#!/idoru23
GoogleTalk/jabber.tpe...@gmail.com 
blog..http://d8ofh8.blogspot.com
last.fm...http://www.last.fm/user/overdrive23




signature.asc
Description: OpenPGP digital signature
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-21 Tema obsahu Ondrej Beranek
To by spíš řešil manuál. Pokud pípneš ukáže se cena. dokud nepípneš členský
kód nebo pay by cash tak se to nikam nenačte. Psaní ceníků by znamenalo
že by je musel někdo udržovat což vzhledem k rozmanitému původu věcí by
nejspíš nefungovalo.

-Rainbof-


Dne 21. srpna 2013 11:00 Tomas Overdrive Petru tpe...@gmail.com napsal(a):

 Ahoj,
 jeste jedna vec: vcera jsem se v BRMBaru motal jak vitr v bedne, pac
 jsem nemoh najit cenik jednotlivich polozek v nejake tistene/psane
 forme. Bylo by dobre doplnit, pripadne dat jej nekam, kde jej i Overdive
 najde, kdyz nevi, kde jej hledat. Nechtel jsem si prave zbozi pingat na
 ctecce kodu, pac jsem nevedel, jestli to pak pujde zrusit.

 S pozdravem,
 ~ Over


 Dne 21.8.2013 10:21, Petr Baudis napsal(a):
Ahoj!
 
  On Wed, Aug 21, 2013 at 09:18:16AM +0200, Honza Cibulka wrote:
  nevím, zda to tu už nezaznělo, ale co brmbar převést na bezhotovostní
 operace? Identifikace vstupní kartou (jako dveře), pro členy třeba i
 možnost přečerpat do minusu. Účet možnost srovnat/nabít bezhotovostně na
 účet brmlabu, případně v hotovosti na meetupu (plus bitcoin nebo cokoli
 dalšího).
 
  Nečlenové si mohou nakupovat přes členy (dají jim to cash a ti jim to
 koupí na sebe), stejně by neměli být v brmlabu sami...
Ja bych rekl, ze neco podobneho (mozna s umoznenim dobijeni kreditu do
  jednosmerne kasy) bude next stage, pokud bude problem pretrvavat. Resi
  to ale jen cash stranku, nikoliv zbozi, soucasne opatreni by mohlo
  zlepsit situaci v obojim. (Rekl bych, ze aktualni inventarni data
  navzdory hypotezam z meetupu spise neumoznuji rict, co se ztraci (vic).)
 
P.S.: Pripomenu, ze celou inventuru by vyrazne zpresnily dve
  softwarove upravy brmbar GUI - umoznit zrusit posledni nakup, kdyz si
  nekdo pipnul zle, a pobidnuti uzivatele ke zmacknuti Pay by cash
  (treba graficke zvyrazneni, automaticke zmacknuti po timeoutu,
  ktery se bude na obrazovce odpocitavat, nebo neco takoveho.)
 


 --
 Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds
 of some people.
   -- Thor Heyerdahl


 www...http://overdrive.a-nihil.net
 CellPhone.00420-721-007-507
 BitMessageBM-GtNURLvzSerBXPvaTwsu3xfcn3nZZjZP
 GnuPG public key..http://overdrive.a-nihil.net/overdrive.txt
 twitter...https://twitter.com/#!/idoru23
 GoogleTalk/jabber.tpe...@gmail.com
 blog..http://d8ofh8.blogspot.com
 last.fm...http://www.last.fm/user/overdrive23



 ___
 Brmlab mailing list
 Brmlab@brmlab.cz
 http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-21 Tema obsahu Pavel Ruzicka
-BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-
Hash: SHA1

Navod k brmbaru nekde v te mistnosti visel na stene a v nem bylo
napsano pipni si, chces-li zjistit cenu a bylo to funkcni reseni.
Jestli tam to lejstro porad je si jisty nejsem. Pokud ne, bylo by
dobre jej opet vytisknout (se zapracovanim pripadnych uprav do
aktualniho stavu).

On 08/21/2013 11:00 AM, Tomas Overdrive Petru wrote:
 najde, kdyz nevi, kde jej hledat. Nechtel jsem si prave zbozi
 pingat na ctecce kodu, pac jsem nevedel, jestli to pak pujde
 zrusit.

- -- 
e-mail:  r...@ruza.eu
www:   http://ruza.eu
 http://brmlab.cz
-BEGIN PGP SIGNATURE-
Version: GnuPG v1.4.11 (GNU/Linux)
Comment: Using GnuPG with Thunderbird - http://www.enigmail.net/
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=iogM
-END PGP SIGNATURE-
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-21 Tema obsahu cored.coder
Kdysi tam visel/valel se i papirovy cenik, ale padnul za vlast pri nejake 
akci...

sachy


-- Původní zpráva --
Od: Pavel Ruzicka r...@ruza.eu
Datum: 21. 8. 2013
Předmět: Re: [Brmlab] Brmbar

-BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-
Hash: SHA1

Navod k brmbaru nekde v te mistnosti visel na stene a v nem bylo
napsano pipni si, chces-li zjistit cenu a bylo to funkcni reseni.
Jestli tam to lejstro porad je si jisty nejsem. Pokud ne, bylo by
dobre jej opet vytisknout (se zapracovanim pripadnych uprav do
aktualniho stavu).

On 08/21/2013 11:00 AM, Tomas Overdrive Petru wrote:
 najde, kdyz nevi, kde jej hledat. Nechtel jsem si prave zbozi
 pingat na ctecce kodu, pac jsem nevedel, jestli to pak pujde
 zrusit.

- -- 
e-mail: r...@ruza.eu
www: http://ruza.eu
http://brmlab.cz
-BEGIN PGP SIGNATURE-
Version: GnuPG v1.4.11 (GNU/Linux)
Comment: Using GnuPG with Thunderbird - http://www.enigmail.net/
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=iogM
-END PGP SIGNATURE-
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab;___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-21 Tema obsahu Petr Baudis
On Wed, Aug 21, 2013 at 11:34:22AM +0200, cored.co...@gmail.com wrote:
 Kdysi tam visel/valel se i papirovy cenik, ale padnul za vlast pri nejake 
 akci...

Papirovy cenik se pouzival jeste v dobach zcela prehistorickeho brmbaru
bez jakehokoliv digitalniho zazemi, od te doby ne.

Taky by mohl brmbar mit mod cenik, kde bude ukazovat seznam veci,
ktere jsou skladem, spolu s jejich cenou - muzete si doprogramovat. :)

Petr Pasky Baudis
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-21 Tema obsahu Jan Hrach
Zavřené dveře byly vymyšleny včera večer a už dneska ráno prošel nečlen 
otevřeným brmlabem, ve kterém byli tři členové, kteří byli na meetupu, 
otevřenými dveřmi do brmbaru a hrabal tam. Myslím, že to prostě nikdo 
nedodržuje a dodržovat nebude. Nechcete tam alespoň *někdo dát pružinu*, dokud 
nevyrobím technické řešení (momentálně je blocker, že schází RFID čtečka na 
Mifare).

On 21.8.2013 10:54, Tomas Overdrive Petru wrote:
 Ahoj,
 s timhle nesouhlasim, me osobne je UPLNE fuck, kdo krad a jestli, a mojim a 
 IMHO nasim cilem je, aby kradeze proste prestaly. MMchodem sifra neni 
 bezpecnejsi tim, ze neznas jeji princip, sifra je bezpecnejsi, kdyz je 
 principielne v poradku. Tolik k sireni/nesireni informaci.
 Hlasoval jsem pro zamceni brmbaru na kartu a pro to, ze kdyz bude neco chtit 
 neclen, bude muset poprosit clena, aby pro nej dvere otevrel. Tim se vyresi 
 to, ze by manko delal neclen/neclenove.
 Imho nejake manko udelali i clenove, protoze vcera jsem se bavil s jednim, 
 resil jsem kombuchu, on si vzal flasku neceho k piti a az kdyz uz prosel do 
 pulky hw-labu, vzpomel si, ze si ma objet caro-kod. To se stava a asi i 
 stavat bude, je to sice nemile, ale omluvitelne imho, a neni to v radech 
 stovek korun tydne, ale treba stovky mesicne, imho. To bych chapal.
 Takze podle meho:
 
 PRO:
 - zavrene dvere do BRM baru dohlednou na to, ze clenove se budou starat o 
 aktivity neclenu [prispeji k socialnimu zivotu, pac nekdo si o neco bude 
 muset rict a ten mu bude muset odpovedet ;]
 - neni to zadna smira - tedy zatim neni potreba pouzivat kameru, ktera 
 neselektivne kouka na vsechno to soustani na lednicce, ktery v kuchynce 
 provozujete/me
 CON:
 - dvere na kartu zamezuji pistupu k tekouci vode, coz ale IMHO neni takovy 
 problem, pac dalsi tekouci voda je na hajzliku pod schody + elektricka cast 
 labu vodu zas tak nemiluje a chemicka/biologicka je prave za tema zamcenejma 
 dverma
 
 NAVIC:
 Zadne rozhodnuti neni nezvratne. Pokud zjistime, ze to pomohlo a nicemu to 
 nevadi, nechame to tak. Pokud zjistime, ze to bud nepomohlo nebo zavrene 
 dvere zpusobuji vazne prekazky v chodu prostoru, tak se to holt nejake utery 
 zrusi stejnym hlasovanim, jakym se to ted zavedlo, ne?
 
 S pozdravem,
 ultra novacek a vseznalek
 ~ Overdrive
 
 
 Dne 21.8.2013 4:37, Peter Boráros napsal(a):
 S obmedzenim pristupu by som pockal - to moze byt incentiv, ktory dotycneho 
 odradi a zostane tak neodhaleny. Je vhodne resp. nutne, aby ludia, ktory 
 tieto problemy riesia nezdielali privela informacii z vyssie uvedeneho 
 dovodu. Toto samozrejme plati aj pre jedincov, ktory sice priamo nie su 
 zapojeny do riesenia, ale k informaciam sa dostali. 


 S pozdravom / Yours sincerely
 *Peter Boraros*


 2013/8/21 Juraj Saksun juraj.sak...@gmail.com 
 mailto:juraj.sak...@gmail.com

 Au, to zni docela brutalne. Jestli nekdo vykrada cilene brmlab a uz tam 
 vzal tolik, cekal bych ze po odhaleni prestane... 
 cim se nepatrne zvysuje sance ze je to neclen ktery o tom prevaleni nevi 
 (imo).

 Jsem si na 99,99% jisty ze tohle je tam zapocitano ale kdyby ne tak 
 davam vedet ze jsem si legitimni cestou ze sveho uctu vybral v pondeli asi 
 400kc (mel jsem tam neco kolem 900).

 Jerry


 2013/8/21 niekt0 nie...@hysteria.sk mailto:nie...@hysteria.sk

 To sa mi zda pod sucasnym drobnohladom pomerne vela, skutocne chyba 
 600 kc?
 Nemoze sa (zase) jednat a chybu pri inventure, ze by sa na nieco 
 zabudlo?

 Inak chyba nejaky tovar, alebo samotne peniaze?

 n.

 On Tue, Aug 20, 2013 at 09:59:21PM +0200, mr...@mrkva.eu 
 mailto:mr...@mrkva.eu wrote:
  Brm!
  jeden ze závěrů dnešního meetupu je ten, že problém s mizejícími
  penězmi/zbožím z brmbaru nezmizel (za 14 dní zmizelo nebo bylo 
 zmizeno
  cca 600CZK).
 
  Jen připomínám, že stále platí pravidlo že nečlenové nesmí být v 
 brmlabu
  sami.
 
  A možná by nebylo od věci, do doby než vymyslíme nějaké lepší 
 opatření
  (mimochodem, nápady?) dávat pozor na nečleny aby se v prostoru 
 brmbaru
  nepohybovali sami (pořád předpokládám že to nedělá žádný člen).
 
  Díky
  Mrkef

  pub  4096R/E60DBF0D 2010-06-29 Radek Pilař (Mrkva) 
 rpi...@seznam.cz mailto:rpi...@seznam.cz
  uidRadek Pilař (CVUT FEL mail) 
 pilar...@fel.cvut.cz mailto:pilar...@fel.cvut.cz
  uidRadek Pilař (Jabber) 
 mr...@jabbim.cz mailto:mr...@jabbim.cz
  uidRadek Pilař (Mail and Jabber) 
 mr...@mrkva.eu mailto:mr...@mrkva.eu
  sub  4096R/5EDBF9E2 2010-06-29 [expires: 2015-06-28]




  ___
  Brmlab mailing list
  Brmlab@brmlab.cz mailto:Brmlab@brmlab.cz
  http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab

 

Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-21 Tema obsahu Jan Hrach
Na #buro vznikl podle mě velmi dobrý (a to nejen proto, že jsem ho napsal já! 
:-D) nápad:
12:04  Jenda` A jo! Co to přestěhovat do socroomu a doufat, že to bude víc na 
očích?
12:05  Jenda` Místo by se podle mě našlo, třeba ultrazvuk a pískoviště do 
kuchyňky :)
12:05  Jenda` Víc na očích znamená větší lákadlo pro zloděje, ale zase tam 
nikdy nebude sám a členové si snad všimnou…
12:05  Jenda` nebo mu to alespoň bude blbý krást tam před očima a ne vzadu v 
úkrytu


On 21.8.2013 12:03, Jan Hrach wrote:
 Zavřené dveře byly vymyšleny včera večer a už dneska ráno prošel nečlen 
 otevřeným brmlabem, ve kterém byli tři členové, kteří byli na meetupu, 
 otevřenými dveřmi do brmbaru a hrabal tam. Myslím, že to prostě nikdo 
 nedodržuje a dodržovat nebude. Nechcete tam alespoň *někdo dát pružinu*, 
 dokud nevyrobím technické řešení (momentálně je blocker, že schází RFID 
 čtečka na Mifare).
 
 On 21.8.2013 10:54, Tomas Overdrive Petru wrote:
 Ahoj,
 s timhle nesouhlasim, me osobne je UPLNE fuck, kdo krad a jestli, a mojim a 
 IMHO nasim cilem je, aby kradeze proste prestaly. MMchodem sifra neni 
 bezpecnejsi tim, ze neznas jeji princip, sifra je bezpecnejsi, kdyz je 
 principielne v poradku. Tolik k sireni/nesireni informaci.
 Hlasoval jsem pro zamceni brmbaru na kartu a pro to, ze kdyz bude neco chtit 
 neclen, bude muset poprosit clena, aby pro nej dvere otevrel. Tim se vyresi 
 to, ze by manko delal neclen/neclenove.
 Imho nejake manko udelali i clenove, protoze vcera jsem se bavil s jednim, 
 resil jsem kombuchu, on si vzal flasku neceho k piti a az kdyz uz prosel do 
 pulky hw-labu, vzpomel si, ze si ma objet caro-kod. To se stava a asi i 
 stavat bude, je to sice nemile, ale omluvitelne imho, a neni to v radech 
 stovek korun tydne, ale treba stovky mesicne, imho. To bych chapal.
 Takze podle meho:

 PRO:
 - zavrene dvere do BRM baru dohlednou na to, ze clenove se budou starat o 
 aktivity neclenu [prispeji k socialnimu zivotu, pac nekdo si o neco bude 
 muset rict a ten mu bude muset odpovedet ;]
 - neni to zadna smira - tedy zatim neni potreba pouzivat kameru, ktera 
 neselektivne kouka na vsechno to soustani na lednicce, ktery v kuchynce 
 provozujete/me
 CON:
 - dvere na kartu zamezuji pistupu k tekouci vode, coz ale IMHO neni takovy 
 problem, pac dalsi tekouci voda je na hajzliku pod schody + elektricka cast 
 labu vodu zas tak nemiluje a chemicka/biologicka je prave za tema zamcenejma 
 dverma

 NAVIC:
 Zadne rozhodnuti neni nezvratne. Pokud zjistime, ze to pomohlo a nicemu to 
 nevadi, nechame to tak. Pokud zjistime, ze to bud nepomohlo nebo zavrene 
 dvere zpusobuji vazne prekazky v chodu prostoru, tak se to holt nejake utery 
 zrusi stejnym hlasovanim, jakym se to ted zavedlo, ne?

 S pozdravem,
 ultra novacek a vseznalek
 ~ Overdrive


 Dne 21.8.2013 4:37, Peter Boráros napsal(a):
 S obmedzenim pristupu by som pockal - to moze byt incentiv, ktory dotycneho 
 odradi a zostane tak neodhaleny. Je vhodne resp. nutne, aby ludia, ktory 
 tieto problemy riesia nezdielali privela informacii z vyssie uvedeneho 
 dovodu. Toto samozrejme plati aj pre jedincov, ktory sice priamo nie su 
 zapojeny do riesenia, ale k informaciam sa dostali. 


 S pozdravom / Yours sincerely
 *Peter Boraros*


 2013/8/21 Juraj Saksun juraj.sak...@gmail.com 
 mailto:juraj.sak...@gmail.com

 Au, to zni docela brutalne. Jestli nekdo vykrada cilene brmlab a uz tam 
 vzal tolik, cekal bych ze po odhaleni prestane... 
 cim se nepatrne zvysuje sance ze je to neclen ktery o tom prevaleni 
 nevi (imo).

 Jsem si na 99,99% jisty ze tohle je tam zapocitano ale kdyby ne tak 
 davam vedet ze jsem si legitimni cestou ze sveho uctu vybral v pondeli asi 
 400kc (mel jsem tam neco kolem 900).

 Jerry


 2013/8/21 niekt0 nie...@hysteria.sk mailto:nie...@hysteria.sk

 To sa mi zda pod sucasnym drobnohladom pomerne vela, skutocne chyba 
 600 kc?
 Nemoze sa (zase) jednat a chybu pri inventure, ze by sa na nieco 
 zabudlo?

 Inak chyba nejaky tovar, alebo samotne peniaze?

 n.

 On Tue, Aug 20, 2013 at 09:59:21PM +0200, mr...@mrkva.eu 
 mailto:mr...@mrkva.eu wrote:
  Brm!
  jeden ze závěrů dnešního meetupu je ten, že problém s mizejícími
  penězmi/zbožím z brmbaru nezmizel (za 14 dní zmizelo nebo bylo 
 zmizeno
  cca 600CZK).
 
  Jen připomínám, že stále platí pravidlo že nečlenové nesmí být v 
 brmlabu
  sami.
 
  A možná by nebylo od věci, do doby než vymyslíme nějaké lepší 
 opatření
  (mimochodem, nápady?) dávat pozor na nečleny aby se v prostoru 
 brmbaru
  nepohybovali sami (pořád předpokládám že to nedělá žádný člen).
 
  Díky
  Mrkef

  pub  4096R/E60DBF0D 2010-06-29 Radek Pilař (Mrkva) 
 rpi...@seznam.cz mailto:rpi...@seznam.cz
  uidRadek Pilař (CVUT FEL mail) 
 pilar...@fel.cvut.cz mailto:pilar...@fel.cvut.cz
  uid  

Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-21 Tema obsahu Jiří Pinkava
pokud by někde takhle měla být kamera tak by:
a) měl být jednoznačně výrazně vyznačen prostor který snímá
b) záznam být veřejně k dispozici

a) proto aby se tomu člověk mohl snadno vyhnout a nedostal se tam omylem
b) proto že jinak vznikne omezená skupina lidí která má k záznamů
přístup a může s ním nějakým způsobem nakládat
  (respektive pokud k němu jako brmák budu mít přístup tak ho budu
publikovat, pokud k němu jako brmák přístup mít nebudu, tak je něco špatně).

On 21.8.2013 12:42, niekt0 wrote:
 Len by som pripomenul ze ludia si o nas vytvoria nazor aj na zaklade toho ake 
 navrhy na tomto (verejnom) mailingliste padaju.
 Niektore prezentovane navrhy su mierne povedane krkolomne.

 Co tak posadit nad krabicku s peniazmi kameru?
 Viem ze ludia zdruzeni okolo brmlabu maju voci kameram odpor,
 aj voci salamovym metodam ich zavadzania,
 a sam ho do istej miery zdielam ale:

  -Zaznam udalosti by sme mali pod kontrolou my.
  -Kamera by smerovala iba na peniaze (pripadne poziviny?).
  -Boli by sme schopny aspon dohladat co presne sa stalo. To v sucasnosti 
 presne nevieme, a nie je uplne zjavne 
   ci sa zdroje stracaju nepozornostou, umyselne, chybou v pocitani alebo ako.
  -Nekladlo by to zvysene naroky na pozornost a disciplinu brmlabakov, ktora 
 aspon z mojich pozorovani nie je nasou silnou strankou.
  -Nemuselo by sa nic zamykat ani nikomu zakazovat vstup.
  -Nezvysovala by sa zbytocne hranica medzi clenmi a neclenmi.
  -Po inventure a zisteni nezrovnalosti by sa nahrane data mohli zmazat.

 hm?

 n.

 On Wed, Aug 21, 2013 at 12:10:59PM +0200, Jan Hrach wrote:
 Na #buro vznikl podle mě velmi dobrý (a to nejen proto, že jsem ho napsal 
 já! :-D) nápad:
 12:04  Jenda` A jo! Co to přestěhovat do socroomu a doufat, že to bude víc 
 na očích?
 12:05  Jenda` Místo by se podle mě našlo, třeba ultrazvuk a pískoviště do 
 kuchyňky :)
 12:05  Jenda` Víc na očích znamená větší lákadlo pro zloděje, ale zase tam 
 nikdy nebude sám a členové si snad všimnou…
 12:05  Jenda` nebo mu to alespoň bude blbý krást tam před očima a ne vzadu 
 v úkrytu


 On 21.8.2013 12:03, Jan Hrach wrote:
 Zavřené dveře byly vymyšleny včera večer a už dneska ráno prošel nečlen 
 otevřeným brmlabem, ve kterém byli tři členové, kteří byli na meetupu, 
 otevřenými dveřmi do brmbaru a hrabal tam. Myslím, že to prostě nikdo 
 nedodržuje a dodržovat nebude. Nechcete tam alespoň *někdo dát pružinu*, 
 dokud nevyrobím technické řešení (momentálně je blocker, že schází RFID 
 čtečka na Mifare).

 On 21.8.2013 10:54, Tomas Overdrive Petru wrote:
 Ahoj,
 s timhle nesouhlasim, me osobne je UPLNE fuck, kdo krad a jestli, a mojim 
 a IMHO nasim cilem je, aby kradeze proste prestaly. MMchodem sifra neni 
 bezpecnejsi tim, ze neznas jeji princip, sifra je bezpecnejsi, kdyz je 
 principielne v poradku. Tolik k sireni/nesireni informaci.
 Hlasoval jsem pro zamceni brmbaru na kartu a pro to, ze kdyz bude neco 
 chtit neclen, bude muset poprosit clena, aby pro nej dvere otevrel. Tim se 
 vyresi to, ze by manko delal neclen/neclenove.
 Imho nejake manko udelali i clenove, protoze vcera jsem se bavil s jednim, 
 resil jsem kombuchu, on si vzal flasku neceho k piti a az kdyz uz prosel 
 do pulky hw-labu, vzpomel si, ze si ma objet caro-kod. To se stava a asi i 
 stavat bude, je to sice nemile, ale omluvitelne imho, a neni to v radech 
 stovek korun tydne, ale treba stovky mesicne, imho. To bych chapal.
 Takze podle meho:

 PRO:
 - zavrene dvere do BRM baru dohlednou na to, ze clenove se budou starat o 
 aktivity neclenu [prispeji k socialnimu zivotu, pac nekdo si o neco bude 
 muset rict a ten mu bude muset odpovedet ;]
 - neni to zadna smira - tedy zatim neni potreba pouzivat kameru, ktera 
 neselektivne kouka na vsechno to soustani na lednicce, ktery v kuchynce 
 provozujete/me
 CON:
 - dvere na kartu zamezuji pistupu k tekouci vode, coz ale IMHO neni takovy 
 problem, pac dalsi tekouci voda je na hajzliku pod schody + elektricka 
 cast labu vodu zas tak nemiluje a chemicka/biologicka je prave za tema 
 zamcenejma dverma

 NAVIC:
 Zadne rozhodnuti neni nezvratne. Pokud zjistime, ze to pomohlo a nicemu to 
 nevadi, nechame to tak. Pokud zjistime, ze to bud nepomohlo nebo zavrene 
 dvere zpusobuji vazne prekazky v chodu prostoru, tak se to holt nejake 
 utery zrusi stejnym hlasovanim, jakym se to ted zavedlo, ne?

 S pozdravem,
 ultra novacek a vseznalek
 ~ Overdrive


 Dne 21.8.2013 4:37, Peter Boráros napsal(a):
 S obmedzenim pristupu by som pockal - to moze byt incentiv, ktory 
 dotycneho odradi a zostane tak neodhaleny. Je vhodne resp. nutne, aby 
 ludia, ktory tieto problemy riesia nezdielali privela informacii z vyssie 
 uvedeneho dovodu. Toto samozrejme plati aj pre jedincov, ktory sice 
 priamo nie su zapojeny do riesenia, ale k informaciam sa dostali. 


 S pozdravom / Yours sincerely
 *Peter Boraros*


 2013/8/21 Juraj Saksun juraj.sak...@gmail.com 
 mailto:juraj.sak...@gmail.com

 Au, to zni docela brutalne. Jestli nekdo vykrada cilene brmlab 

Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-21 Tema obsahu cored.coder
Jeden kopac vykope kanal za 3 dny, za jak dlouho ho vykope 1 kopacu? 


-- Původní zpráva --
Od: Peter Boráros peter.bora...@pborky.sk
Datum: 21. 8. 2013
Předmět: Re: [Brmlab] Brmbar






 

 A ted co? Budes jako tyden koukat na realtime video? Pripadne na 3 dny, 
kdyz bude kamera sepnuta jen pohybem?






nastuduj si nieco o tzv. paralelisme (jedna sa o vlastnost mnoziny uloh). 
takisto asi chces vediet nieco o tom ako jednu vacsiu ulohu rozdelit na 
mensie disjuktne pod-ulohy s vyssie uvedenou vlastnostou.










___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab;___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] brmbar

2013-08-21 Tema obsahu Tomas Overdrive Petru
Let me clarify it 2you:
- after re-counting of money and goods, it was found, that money and
goods are missing, and in relatively lot ammounts
- at the moment, there is possibility to be outsider, or non-member
just to walk in and take whatever from bar, money, goods and there is no
way how to control that
- originally it was trust system : normal is not to steal, but it seems
it does not work
- now, as far as I understand, there are few things, people are talking
about, what we can do against this

--- close door and put there sign: do not enter without BRM member
[1st step agreed yesterday]
--- lock the door, and members will be able to unlock it, so if some
non-member want to buy something, it is necessary to ask some member
[2nd step agreed yesterday] - btw. as far as I remember, it was agreed,
that door will not be locked but just make noise, when not unlocked by
member card

--- other idea is to : get some one way pay model - box, where you can
put money in, but cannot take it out - this have con, that you can still
steal goods and must have exact amount of money
--- use videocamera : relatively lot of people do not agree, but idea to
mount camera just to stare to cash box and goods seems to be functional.
only problem could be, that it costs money, which is not something, we
can afford now, as far as I understand. me personally still have problem
with idea, who want to look on boring video in case of some problem, but
lets say, it is not prob at all

~ Over


Dne 21.8.2013 13:39, Jamison Young napsal(a):
 I'm reading all these comments about the bar through translation. So
 maybe I have it wrong. To me it seems that the situation your in, is
 caused by the lab just wanting the situation to stay as it is. How
 many club mate bottle have been drunk since the lab opened, multiply
 that by 7 crowns a bottle. Why not ask the distributor how many he has
 delivered? Now you also get an extra crown per bottle. Where are all
 the projects created from the brmbar?  it might just be that all the
 profit has been drunk and eaten over time... Its only really in the
 last months that you have started to have some sort of accounting
 system that functions. I also don't really understand why you have a
 system where people can bring their own product they buy into the
 lab...you have enough people that use the space to get distributors to
 bring product. i don't understand why people need to credit their
 account, why not just pay in cash as you buy the products. So much
 complexity is only going to create creative accounting. best run the
 bar like a business, and work out how to manage the situation with an
 accountant.  growing pains that need to be solved..I tried to bring
 product into the space, and it had to be brought to the attention of
 every member... 


 ___
 Brmlab mailing list
 Brmlab@brmlab.cz
 http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


-- 
“Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds of 
some people.”
  ― Thor Heyerdahl 


www...http://overdrive.a-nihil.net
CellPhone.00420-721-007-507
BitMessageBM-GtNURLvzSerBXPvaTwsu3xfcn3nZZjZP
GnuPG public key..http://overdrive.a-nihil.net/overdrive.txt
twitter...https://twitter.com/#!/idoru23
GoogleTalk/jabber.tpe...@gmail.com 
blog..http://d8ofh8.blogspot.com
last.fm...http://www.last.fm/user/overdrive23



signature.asc
Description: OpenPGP digital signature
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-20 Tema obsahu Petr Baudis
  Ahoj!

On Wed, Aug 21, 2013 at 12:00:27AM +0200, George Blackhead wrote:
 Vzhledem k tomu ze v labu nejsem zase tak casto tak jen u nekolika osob jsem 
 si clenstvim jisty. U ostatnich tapu, vcetne nickname, takze bude fajn, kdyz 
 si kazdy cen i neclen bude navic od priste nosit i jmenovku... :-D

  Pokud Tobe nezname lidi oslovis a das se s nimi do reci, treba poznas
spoustu novych zajimavych entit! ;-)

 A potom mozna zavedeme i rasovou segregaci...

  Nebo nechat pruchozi jen pruh u podlahy a pro skrob a dalsi cukry by
se probojovali jen dostatecne hubeni a ohebni brmlabaci. Jen bychom
museli probourat alternativni vchod do biolabu, abych se tam taky jeste
nekdy mohl podivat.

-- 
Petr Pasky Baudis
If I had more time, I would have written you a shorter
letter.  -- Blaise Pascal
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-20 Tema obsahu David Klusacek

 Ahoj
 
 Ja, jako neclen jsem se v kuchynce odbavoval sam pomerne casto. Nutnost 
 takoveho opatreni ale chapu a respektuji.
 
 Od ted vzdy budu nekoho obtezovat a lakat ho za svymi pochybnymi aktivitami 
 do kuchynky...
 Prosim tedy radne cleny, aby vzdy nosili viditelne oznaceni -BrmMember- nebo 
 neco takoveho, abych je poznal od neclenu a necleny k tomuto nezneuzival...

 Vzhledem k tomu ze v labu nejsem zase tak casto tak jen u nekolika osob jsem 
 si clenstvim jisty. U ostatnich tapu, vcetne nickname, takze bude fajn, kdyz 
 si kazdy cen i neclen bude navic od priste nosit i jmenovku... :-D


A je to tady:

jednotlivi vedci jsou oznaceni cedulkami, aby se nepopletli.

http://www.youtube.com/watch?v=QFrL-4bY4mQt=9m35s



___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-20 Tema obsahu niekt0
To sa mi zda pod sucasnym drobnohladom pomerne vela, skutocne chyba 600 kc?
Nemoze sa (zase) jednat a chybu pri inventure, ze by sa na nieco zabudlo?

Inak chyba nejaky tovar, alebo samotne peniaze?

n.

On Tue, Aug 20, 2013 at 09:59:21PM +0200, mr...@mrkva.eu wrote:
 Brm!
 jeden ze závěrů dnešního meetupu je ten, že problém s mizejícími
 penězmi/zbožím z brmbaru nezmizel (za 14 dní zmizelo nebo bylo zmizeno
 cca 600CZK).
 
 Jen připomínám, že stále platí pravidlo že nečlenové nesmí být v brmlabu
 sami.
 
 A možná by nebylo od věci, do doby než vymyslíme nějaké lepší opatření
 (mimochodem, nápady?) dávat pozor na nečleny aby se v prostoru brmbaru
 nepohybovali sami (pořád předpokládám že to nedělá žádný člen).
 
 Díky
 Mrkef

 pub  4096R/E60DBF0D 2010-06-29 Radek Pilař (Mrkva) rpi...@seznam.cz
 uidRadek Pilař (CVUT FEL mail) 
 pilar...@fel.cvut.cz
 uidRadek Pilař (Jabber) mr...@jabbim.cz
 uidRadek Pilař (Mail and Jabber) mr...@mrkva.eu
 sub  4096R/5EDBF9E2 2010-06-29 [expires: 2015-06-28]




 ___
 Brmlab mailing list
 Brmlab@brmlab.cz
 http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab

___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-20 Tema obsahu Juraj Saksun
Au, to zni docela brutalne. Jestli nekdo vykrada cilene brmlab a uz tam
vzal tolik, cekal bych ze po odhaleni prestane...
cim se nepatrne zvysuje sance ze je to neclen ktery o tom prevaleni nevi
(imo).

Jsem si na 99,99% jisty ze tohle je tam zapocitano ale kdyby ne tak davam
vedet ze jsem si legitimni cestou ze sveho uctu vybral v pondeli asi 400kc
(mel jsem tam neco kolem 900).

Jerry


2013/8/21 niekt0 nie...@hysteria.sk

 To sa mi zda pod sucasnym drobnohladom pomerne vela, skutocne chyba 600 kc?
 Nemoze sa (zase) jednat a chybu pri inventure, ze by sa na nieco zabudlo?

 Inak chyba nejaky tovar, alebo samotne peniaze?

 n.

 On Tue, Aug 20, 2013 at 09:59:21PM +0200, mr...@mrkva.eu wrote:
  Brm!
  jeden ze závěrů dnešního meetupu je ten, že problém s mizejícími
  penězmi/zbožím z brmbaru nezmizel (za 14 dní zmizelo nebo bylo zmizeno
  cca 600CZK).
 
  Jen připomínám, že stále platí pravidlo že nečlenové nesmí být v brmlabu
  sami.
 
  A možná by nebylo od věci, do doby než vymyslíme nějaké lepší opatření
  (mimochodem, nápady?) dávat pozor na nečleny aby se v prostoru brmbaru
  nepohybovali sami (pořád předpokládám že to nedělá žádný člen).
 
  Díky
  Mrkef

  pub  4096R/E60DBF0D 2010-06-29 Radek Pilař (Mrkva) rpi...@seznam.cz
  uidRadek Pilař (CVUT FEL mail) 
 pilar...@fel.cvut.cz
  uidRadek Pilař (Jabber) mr...@jabbim.cz
  uidRadek Pilař (Mail and Jabber) 
 mr...@mrkva.eu
  sub  4096R/5EDBF9E2 2010-06-29 [expires: 2015-06-28]




  ___
  Brmlab mailing list
  Brmlab@brmlab.cz
  http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab

 ___
 Brmlab mailing list
 Brmlab@brmlab.cz
 http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab

___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-20 Tema obsahu Peter Boráros
S obmedzenim pristupu by som pockal - to moze byt incentiv, ktory dotycneho
odradi a zostane tak neodhaleny. Je vhodne resp. nutne, aby ludia, ktory
tieto problemy riesia nezdielali privela informacii z vyssie uvedeneho
dovodu. Toto samozrejme plati aj pre jedincov, ktory sice priamo nie su
zapojeny do riesenia, ale k informaciam sa dostali.


S pozdravom / Yours sincerely
*Peter Boraros*


2013/8/21 Juraj Saksun juraj.sak...@gmail.com

 Au, to zni docela brutalne. Jestli nekdo vykrada cilene brmlab a uz tam
 vzal tolik, cekal bych ze po odhaleni prestane...
 cim se nepatrne zvysuje sance ze je to neclen ktery o tom prevaleni nevi
 (imo).

 Jsem si na 99,99% jisty ze tohle je tam zapocitano ale kdyby ne tak davam
 vedet ze jsem si legitimni cestou ze sveho uctu vybral v pondeli asi 400kc
 (mel jsem tam neco kolem 900).

  Jerry


 2013/8/21 niekt0 nie...@hysteria.sk

 To sa mi zda pod sucasnym drobnohladom pomerne vela, skutocne chyba 600
 kc?
 Nemoze sa (zase) jednat a chybu pri inventure, ze by sa na nieco zabudlo?

 Inak chyba nejaky tovar, alebo samotne peniaze?

 n.

 On Tue, Aug 20, 2013 at 09:59:21PM +0200, mr...@mrkva.eu wrote:
  Brm!
  jeden ze závěrů dnešního meetupu je ten, že problém s mizejícími
  penězmi/zbožím z brmbaru nezmizel (za 14 dní zmizelo nebo bylo zmizeno
  cca 600CZK).
 
  Jen připomínám, že stále platí pravidlo že nečlenové nesmí být v brmlabu
  sami.
 
  A možná by nebylo od věci, do doby než vymyslíme nějaké lepší opatření
  (mimochodem, nápady?) dávat pozor na nečleny aby se v prostoru brmbaru
  nepohybovali sami (pořád předpokládám že to nedělá žádný člen).
 
  Díky
  Mrkef

  pub  4096R/E60DBF0D 2010-06-29 Radek Pilař (Mrkva) rpi...@seznam.cz
  uidRadek Pilař (CVUT FEL mail) 
 pilar...@fel.cvut.cz
  uidRadek Pilař (Jabber) mr...@jabbim.cz
  uidRadek Pilař (Mail and Jabber) 
 mr...@mrkva.eu
  sub  4096R/5EDBF9E2 2010-06-29 [expires: 2015-06-28]




  ___
  Brmlab mailing list
  Brmlab@brmlab.cz
  http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab

 ___
 Brmlab mailing list
 Brmlab@brmlab.cz
 http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab



 ___
 Brmlab mailing list
 Brmlab@brmlab.cz
 http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab


Re: [Brmlab] BrmBar - dokumentace

2013-02-17 Tema obsahu Petr Baudis
  Hi!

On Mon, Feb 11, 2013 at 12:42:11PM +0100, Jamison Young wrote:
 Commentary on possible use of brmbar...
 Divus agree's that they would use the software..only, they are not so big
 on paying for programing for something that might not be practical or even
 used in long term. As i said in last email.. i would be happy to pay for
 the hardware and take it back if they did not use the system. cost
 3000-4000 . Divus bar manager agreed that she could help with suppling
 things to brmbar at cost price...in other words, brmlab could/might set up
 accounts with supplies that Divus use, and have small orders delivered with
 their orders at same time. Bar manager also agreed that if the software
 would be used permanently, that they could/might manage donation to Brmlab.
 Offer of payment for programming not possible. 12000 crowns would buy good
 commercial system..

  Just a note: I don't have the time for this, unfortunately, but if
anyone wants to take this up, feel free to go ahead and I'll be happy to
support you with advice and explanations.

Petr Pasky Baudis
___
Brmlab mailing list
Brmlab@brmlab.cz
http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab