Re: [rlug] gmail requirement

2024-04-10 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan via RLUG
On Wed, 10 Apr 2024 at 20:24, Mihai Badici via RLUG 
wrote:

> Eu înțeleg foarte bine cum funcționează SPF
>


Atat de bine incat ai adaugat _spf.google.com la al tau, pentru ca asa ti-a
zis tool-ul care e facut sa te ajute sa configurezi un domeniu pentru a-l
muta pe google workspace.


-- 
George-Cristian Bîrzan
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro


Re: [rlug] random check > 1 luna

2023-09-26 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan via RLUG
E okay, se duc toate în spam

On Tue, 26 Sept 2023, 23:02 Petru Rațiu via RLUG,  wrote:

> On Tue, Sep 26, 2023 at 10:35 PM Mihai Badici via RLUG 
> wrote:
>
> > > Also, flama de vineri e vineri.
> > >
> > Da, mare grijă să nu blocăm lista cu trafic prea mare :)
> >
>
> Da, fiecare in alta vineri.
> --
> P.
> ___
> RLUG mailing list
> RLUG@lists.lug.ro
> http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro
>
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro


Re: [rlug] misterele retelelor:: viteza transfer 100k pe 1gb link - solved

2021-05-18 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
Nu e deloc de asteptat.

On Tue, 18 May 2021 at 21:58, Adrian Sevcenco 
wrote:

> On 5/17/21 8:19 PM, Claudiu N. Cismaru wrote:
> >> Si inarmeaza-te cu rabdare... Am vazut inclusiv probleme d-astea cind
> >> echipamentele erau in rack-uri diferite din cauza lipsei de impamintare
> >> (potential egal) intre echipamente. Daca mai ai un port fizic pe server
> sau
> >> alta placa de retea, incearca-l si pe ala (necesita om on site, e
> adevarat)
> >
> > In cazul asta, nu ar trebui sa fie diferenta de port TCP. Problema ar tb
> sa se
> > reproduca indiferent de cum faci testul TCP.
> so... dupa ce am incercat alt cablu cu aceleasi rezultate proaste,
> cablul initial pus in celalalt port a mers brici :))
> oarecum de asteptat pentru un server vechi de 10 ani ...
>
> Adrian
>
> ___
> RLUG mailing list
> RLUG@lists.lug.ro
> http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro
>


-- 
George-Cristian Bîrzan
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro


Re: [rlug] misterele retelelor:: viteza transfer 100k pe 1gb link

2021-05-17 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Mon, 17 May 2021 at 09:45, Claudiu N. Cismaru 
wrote:

> La timpii astia, 5% nu ar trebui sa fie asa mare problema, totusi.
> Incearca sa
> iei captura. Pt. MSS 1460, 1ms RTT si 5%, throughputul teoretic, fara a
> interveni congestion avoidance, ar tb sa fie undeva la 50Mbps, ceea ce e
> mai
> mult decat obtii tu.
>

E posibil sa nu fie random 5% loss, ci sa fie mai mult cand are trafic mai
mare. Daca la ping nu-i apare loss, e foarte probabil sa fie asa.


-- 
George-Cristian Bîrzan
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro


Re: [rlug] rbl

2021-02-08 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
Cum sa le zica, n-auzi ca-l blocheaza? :)

On Mon, 8 Feb 2021 at 17:52, Sorin Toma  wrote:

> Am niste (zeci de mii de) filtre antispam cam peste tot prin lume, da' n-am
> folosit niciodată dnsrbl-u' asta.
> N-oi eu vreun etalon, da' parerea mea e ca dacă vreun corespondent te
> blochează fiindcă ăștia considera ca esti spammer, spune-i sa-si schimbe
> filtrul antispam, ori sa contacteze serviciul care-i oferă antispam si a te
> whitelisteze de mana. Eu nu le-as da ăstora nici numărul de la pantofi!
>
> On Mon, Feb 8, 2021 at 7:35 AM Mihai Badici  wrote:
>
> > Salut,
> >
> > Știți ceva de acest serviciu de blacklist: justspam.org ?
> >
> > Arată de parcă ar fi un serviciu de colectat adrese de mail, e adevărat
> > sau e fake? Pagina de web e făcută într-o după-amiază.
> >
> > M-am trezit cu un IP chipurile blacklistat de ei și sincer nici nu-mi
> > vine să le dau adresa de mail, atâta încredere îmi inspiră :)
> >
> >
> > ___
> > RLUG mailing list
> > RLUG@lists.lug.ro
> > http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro
> >
>
>
> --
> Best Regards,
> Sorin Toma
> _______
> RLUG mailing list
> RLUG@lists.lug.ro
> http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro
>


-- 
George-Cristian Bîrzan
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro


Re: [rlug] apache / nginx reload vs restart

2021-01-28 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
60% of the time, it works every time.

On Wed, 27 Jan 2021 at 21:51, Petru Rațiu  wrote:

> On Wed, Jan 27, 2021 at 7:59 PM Alex 'CAVE' Cernat  wrote:
>
> >
> > deja la SIGUSR2 vorbim de schimbare de executabil, ceea ce e mult peste
> > o modificare de configurare; de fapt cautam ceva oficial in care sa zica
> > "poti sa faci reload linistit pentru orice modificare mai putin x", sau
> > eventual sa ai minim versiunea v ca sa mearga
> >
> >
> Eu cred ca vrei sa cumperi suport comercial de la cineva care sa citeasca
> surse si documentatii pentru tine, dar nu stii sa te exprimi.
>
> > altfel ... tot la teste ad-labam ajung si nici acolo nu poti fi sigur
> > 100%, ca nu poti sa faci absolut toate testele ca sa acoperi 100% toate
> > modificarile de care te vei lovi in viata reala
> >
> >
> Welcome to real life. Daca te incalzeste cu ceva, iti garantez eu ca in cel
> putin 99% din operatiile unei configuratii "normale" sau uzuale (cuvintele
> tale) merge, altfel nu-l folosea nimeni. Daca vrei mai mult de atat, produ
> niste test cases mai precise si testeaza. Ce zici tu ca "sa mearga tot" nu
> vezi nici in cele mai fancy contracte comerciale decat cu stelute de genul
> "unde tot inseamna doar x si y si doar cand e operat de cineva certificat
> si cu exceptia situatiilor cand nu merge".
> --
> P.
> _______
> RLUG mailing list
> RLUG@lists.lug.ro
> http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro
>


-- 
George-Cristian Bîrzan
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro


Re: [rlug] Recomandare manager instante docker

2019-05-15 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Wed, 15 May 2019 at 13:43, Adrian Popa  wrote:

> Am 30 de host-uri (sbc) distribuite prin toata tara care trebuie sa ruleze
> niste containere care fac diferite masuratori. Hosturile se vor lega peste
> un vpn la un hub care centralizeaza datele. Procesele de masuratori vor
> rula in containere docker.
>
> Ma uit si la kubernetes, far pare orientat pe servicii (eventual un
> link/howto e binevenit daca e toolul potrivit)
>
>
Kubernetes nu trebuie neaparat sa expunsa servicii. Poti sa rulezi doar
containere care chiar sa nu aiba acces la retea. Daca vrei ca fiecare host
sa aiba unul (sau mai multe) containere, faci un DeamonSet [1]. Daca ti se
pare prea complicat (si cam e), te poti uita la docker swarm care, putin
mai greoi, suporta asa ceva si el [2].

Altfel ar putea fi ansible peste ssh, dar mi se pare muncitoresc - poate
> exista templateuri docker specific, nu stiu.


Se poate cu ansible, stie de docker, poti sa-i zici sa aiba containerul/ele
pe care le vrei pe toate host-urile. Daca numai asta o sa faci cu
containere pe masinile respective, mai ales daca ai experienta cu ansible,
cred ca nu merita sa te complici cu k8s/docker-swarm/portainer.

[1] - https://kubernetes.io/docs/concepts/workloads/controllers/daemonset/
[2] -
https://sematext.com/blog//docker-swarm-collecting-metrics-events-logs/
-- 
George-Cristian Bîrzan
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro


Re: [rlug] cum pun toate hardurile la comun?

2018-08-10 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
2018-08-08 14:53 GMT+03:00 Iulian Murgulet :
>
> ... pai pentru ca face exact ce vrei tu sa obtii. lizard consuma putine
> resurse, in aprox 2 ore ai gatat.


In primul rand, eu nu vreau sa obtin nimic. Si, nu stiu ce-i aia a gata.


> Se defineste un goal, adica
> de exemplu, pt orice block scris, sa ai inca 2 copii pe alte noduri
> diferite(sau orice alta varianta care e OK pt tine). Poti deasemenea sa
> definesti si "share-ri" multiple, si
> unde poti avea goal-ri diferite.


Stiu ca-ti merge tasta u, dar nu sunt sigur daca ai vreun infarct sau asa
esti mod normal...


> Eu il folosesc deocamdata sa zicem in mediu de semi-productie de cateva
> luni(pt niste guest-ri KVM/containere inclusiv cu baze de date). Deocamdata,
> pentru mine pare OK.


Bravo.

-- 
George-Cristian Bîrzan
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro


Re: [rlug] cum pun toate hardurile la comun?

2018-07-26 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
Um, nu, mersi. Nu inteleg de ce as face asta...

2018-07-26 22:35 GMT+03:00 Alex 'CAVE' Cernat :

> ia cauta shoparla (aka lizardfs, derivat din moosefs)
>
>
>
> On 26-Jul-18 10:17 PM, George-Cristian Bîrzan wrote:
> > 1) GlusterFS?
> > 2) Vrei 5 masini.
> >
> > 2018-07-26 21:59 GMT+03:00 Mai Ling :
> >
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>  Am 4 masini identice, conectate in acelasi LAN, fiecare avand cate un
> >> disc nefolosit, separat de discul pe care e instalata o clona de RHEL7
> >> (care nu poate fi inlocuita)
> >>
> >>
> >>
> >> Vreau sa pun la un loc toate aceste discuri, dupa care fiecare server sa
> >> acceseze fie o parte fie tot acest spatiu comun, indiferent in ce fel
> >> (nfs/iscsi/whatever).
> >>
> >>
> >>
> >> Mai vreau sa pot pierde oricare 2 masini simultan fara ca acest lucru sa
> >> duca la indisponibilitatea spatiului comun.
> >>
> >>
> >>
> >> Ce solutii free beer exista care ar satisface toate cerintele de mai
> sus?
> >>
> >>
> >>
> >> (Mi-am imaginat o strutocamila in varianta in care le export pe toate
> >> peste iscsi, le adun pe una din masini, fac un raid6 din ele, re-export
> >> rezultatul peste nfs si il montez in fiecare - dar asta ar avea
> >> dezavantajele ca ar functiona foarte lent, iar daca pica masina care
> >> share-uieste spatiul comun, am si pierderi de date (ce era in cache-ul
> ei
> >> si nu ajunsese pe discuri) si downtime (reboot la toate masinile ca nu
> stiu
> >> daca ma lasa nfs sa-l demontez cu fisiere deschise), dezavantaje care
> >> elimina aceasta varianta.)
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >> ___
> >> RLUG mailing list
> >> RLUG@lists.lug.ro
> >> http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro
> >>
> >
> >
>
>
> ___
> RLUG mailing list
> RLUG@lists.lug.ro
> http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro
>



-- 
George-Cristian Bîrzan
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro


Re: [rlug] cum pun toate hardurile la comun?

2018-07-26 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
1) GlusterFS?
2) Vrei 5 masini.

2018-07-26 21:59 GMT+03:00 Mai Ling :

>
>
>
>
>
>
>
>
>  Am 4 masini identice, conectate in acelasi LAN, fiecare avand cate un
> disc nefolosit, separat de discul pe care e instalata o clona de RHEL7
> (care nu poate fi inlocuita)
>
>
>
> Vreau sa pun la un loc toate aceste discuri, dupa care fiecare server sa
> acceseze fie o parte fie tot acest spatiu comun, indiferent in ce fel
> (nfs/iscsi/whatever).
>
>
>
> Mai vreau sa pot pierde oricare 2 masini simultan fara ca acest lucru sa
> duca la indisponibilitatea spatiului comun.
>
>
>
> Ce solutii free beer exista care ar satisface toate cerintele de mai sus?
>
>
>
> (Mi-am imaginat o strutocamila in varianta in care le export pe toate
> peste iscsi, le adun pe una din masini, fac un raid6 din ele, re-export
> rezultatul peste nfs si il montez in fiecare - dar asta ar avea
> dezavantajele ca ar functiona foarte lent, iar daca pica masina care
> share-uieste spatiul comun, am si pierderi de date (ce era in cache-ul ei
> si nu ajunsese pe discuri) si downtime (reboot la toate masinile ca nu stiu
> daca ma lasa nfs sa-l demontez cu fisiere deschise), dezavantaje care
> elimina aceasta varianta.)
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> _______
> RLUG mailing list
> RLUG@lists.lug.ro
> http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro
>



-- 
George-Cristian Bîrzan
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro


Re: [rlug] centos7 :: connection refused dupa un timp

2018-07-20 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
IP-urile sunt reale sau imaginare. Unde erai cand te invatau asta la
scoala?!

2018-07-20 22:20 GMT+03:00 Dumitru Mișu Moldovan :

> wo...@prolinux.ro wrote:
>
> > On July 20, 2018 4:53:29 PM GMT+03:00, Adrian Sevcenco
> >  wrote:
> > >
> > >> Detaliaza te rog ce inseamna "partea publica" din punctul tau de
> > >vedere
> > >https://en.wikipedia.org/wiki/IP_address#Public_address
> > >
> > stiu chestiile astea de pe cind ipfwadm era THE tool. […]
>
> Ppfff…  Ce amatori pe aici!  Pun pariu că nu faceți diferența între un
> IP real și unul fals.  :-]
>
> Na, acuma știți și voi cum le zice de fapt!  :-P
>
> ___
> RLUG mailing list
> RLUG@lists.lug.ro
> http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro
>
>


-- 
George-Cristian Bîrzan
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro


Re: [rlug] Program analiză și decupare rapidă mp3

2018-04-11 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
2018-04-11 17:18 GMT+03:00 Adrian Popa :

> Mulțumesc de sugestii. Mai rămâne problema extragerii numelui emisiunii (de
> ex. "Portrete mici de oameni mari: Burebista"), dar asta cred că e o
> problemă pentru un AI mai avansat. Hmm, are google speech recognition API
> pentru română? :D
>
>
Da. https://cloud.google.com/speech-to-text/docs/languages

-- 
George-Cristian Bîrzan
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug_lists.lug.ro


Re: [rlug] Virtual file system [newbie]

2008-11-18 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
2008/11/18 Dragos Popescu <[EMAIL PROTECTED]>:
> Aş vrea să folosesc aşa ceva pe un antic vechi şi de demult Mandriva
> 2006. Nişte howto-uri aşa ca pentru to(n)ţi de pe unde aş putea citi?

http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_file_system ?

-- 
George-Cristian Bîrzan
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] grep

2008-11-14 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
2008/11/14 Alex <[EMAIL PROTECTED]>:
> On Friday 14 November 2008 17:52, Petru Ratiu wrote:
>> 2008/11/14 Alex <[EMAIL PROTECTED]>:
>> > Din cite imi aduc aminte, la regexp, \s marcheaza un spatiu, iar \s+
>> > marcheaza mai multe spatii. eu vreau sa scot dintr-un fisier toate
>> > liniile care incep cu unul sau mai multe spatii urmate de litera P
>> >
>> > Cum e corect: cu \s sau cu \s+, ca vad ca la mine ambele expresii produc
>> > acelasi rezultat :-(
>>
>> [\s+] nu inseamna ce vrei tu sa insemne
>
> NU ESTE [\s+] ci [ \s+]!

Nu sunt corecte... Cel putin nu in modul pe care-l activezi cu grep -E.

> Ai gasit bug-ul fara sa stii :-)). Deci, expresia corecta ar fi: grep -E
> '^[ ]+[P]' test.txt sau ca tine fara extended regexp, grep  '^[ ]\+P'
> test.txt

Cred ca esti un pic confuz. \s, in grep fara -P, nu inseamna nimic
special. [:space:] intr-o expresie dintre paranteze patrate inseamna
ce vrei tu sa zici prin \s, care, dupa cum a zis si Petre, este PCRE.

man grep, vezi la REGULAR EXPRESSIONS si man regex pentru -E, perldoc
perlre pentru PCRE.

-- 
George-Cristian Bîrzan
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Probleme cu YahooMail

2008-11-11 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
2008/11/11 Iulian <[EMAIL PROTECTED]>:
>  De cateva zile primesc urmatorul mesaj, cand se incearca o livrare la
> @yahoo.com, de genul:
>
> "host mx1.mail.eu.yahoo.com[217.12.11.64] said: 451 Message temporarily
> deferred - [160] (in reply to end of DATA command)"

http://help.yahoo.com/l/us/yahoo/mail/postmaster/postmaster-25.html

Have fun! (and believe me, it will be fun :-) )

-- 
George-Cristian Bîrzan
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Frustrari existentiale, sau Evolution v.s. me and my sanity

2007-02-27 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Tue, 2007-02-27 at 17:31 +0200, Mircea Mitu wrote:
> On Tue, 2007-02-27 at 17:29 +0200, Mircea Mitu wrote:
> > > Hm. Eu vreau ca atunci cand trimit mail la, sa zicem,
> > > rlug@lists.lug.ro,
> > > sa mi-l bage intr-un address book. Nu-mi dau seama ce ar realiza ce ai
> > > facut tu acolo. :-) 
> > 
> > Heh, in mod normal asta ar trebui sa faca ceea ce vrei tu. Acum observ
> > ca intradevar nu o *mai* face, desi pana acum 2 sapt mergea f bine. 
> 
> De fapt mint. Nu face exact ceea ce vrei tu. Evo adauga automat adresele
> respective (inclusiv acum) doar in momentul cand dai reply, nu la new
> message.

Deci, imi setez numai gigi la autocompletion si daca dau reply, o sa-mi
bage rlug@lists.lug.ro in ea? Hm, let's see. :-)

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Frustrari existentiale, sau Evolution v.s. me and my sanity

2007-02-27 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Tue, 2007-02-27 at 17:06 +0200, Dumitru Ciobarcianu wrote:
> On Tue, 2007-02-27 at 16:49 +0200, George-Cristian Bîrzan wrote:
> > On Tue, 2007-02-27 at 16:47 +0200, George-Cristian Bîrzan wrote:
> > > 
> > > Asa am si eu. Insa, bipaie. :-) O sa incerc sa-mi sterg ~/.evolution/,
> > > sa vad daca se rezolva
> > 
> > Ha! Ta-da. rmmod pcspkr :-D
> > 
> > Asta pentru ca vad ca in .evolution/ nu sunt tinute prea multe chestii.
> > Bleh.
> 
> .gconf/apps/evolution
> 
> Si totusi de ce evolution?


Pentru ca m-am gandit sa vaz ce mai stie GNOME nowadays. Si desi trebuie
sa folosesc amarok pentru ca playerele din GNOME ma fac sa ma ingrijorez
pentru sanatatea mea mentala, Evolution e chiar spre decent.

In general, imi place sa am un desktop consistent... (Asta nu inseamna
ca as putea sa folosesc OS X, clientul lor de mail este un fel de pine
castrat, cu o interfata grafica peste.)

> Incepi sa suni ca si oamenii aia care vor sa-si instaleze linux pentru
> ca au auzit ei ca e cool dar il dumpeaza peste 5 minute pentru ca nu le
> merge exact ca windows-ul si dupa aceea il mai si porcaiesc.

Desi problemele respective sunt ori bug-uri, ori lipsuri de
functionalitate (si nu moduri 'diferite' de a face ceva), nu am zis
nimic de rau de Evolution.

De exemplu, nu cred ca faptul ca ma ignora total cand ii explic ce
adresa vreau sa foloseasca by default e un mod diferit de a face ceva.
Iar lipsa unei optiuni de top/bottom posting nu este decat o limitare a
programului.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Frustrari existentiale, sau Evolution v.s. me and my sanity

2007-02-27 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Tue, 2007-02-27 at 16:47 +0200, George-Cristian Bîrzan wrote:
> 
> Asa am si eu. Insa, bipaie. :-) O sa incerc sa-mi sterg ~/.evolution/,
> sa vad daca se rezolva

Ha! Ta-da. rmmod pcspkr :-D

Asta pentru ca vad ca in .evolution/ nu sunt tinute prea multe chestii.
Bleh.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Frustrari existentiale, sau Evolution v.s. me and my sanity

2007-02-27 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Sat, 2007-02-24 at 11:06 +0200, Mircea Mitu wrote:
> On Sat, 2007-02-24 at 02:34 +0200, George-Cristian Bîrzan wrote:
> > Sunt fericitul posesor al unui Evolution 2.9.91. De la sufletul lui,
> > vreau asa:
> > 
> > * Sa ma lase sa setez adresa default. Am vazut ca oricat as insista
> cu
> > set default in accounts, tot nu prea reactioneaza...
> 
> 
> bug in versiunea ta, works for me

Hm. Am doua conturi, unul cu IMAP setat, unul fara nimic la received.
Cand sunt in contul cu IMAP, adica intr-un folder or whatnot, imi
seteaza by default adresa aia.

> > * Sa nu mai bipaie cand vine un mail, deja imi sare inima din piept
> cand
> > aud bipul ala cretin.
> 
> http://img86.imageshack.us/img86/5317/screenshotevolutionprefbh5.png

Asa am si eu. Insa, bipaie. :-) O sa incerc sa-mi sterg ~/.evolution/,
sa vad daca se rezolva

> > * Sa-mi bage automat intr-un address book (separat de cel unde bag
> eu de
> > mana) adresele de mail unde am trimis.
> > 
> 
> http://img120.imageshack.us/img120/531/newaddressbook0rb6.png
> http://img225.imageshack.us/img225/6748/newaddressbookvt9.png
> http://img228.imageshack.us/img228/5315/screenshotevolutionprefmw8.png
> 
> daca nu'ti merge e bug in versiunea ta (works for me)

Hm. Eu vreau ca atunci cand trimit mail la, sa zicem, rlug@lists.lug.ro,
sa mi-l bage intr-un address book. Nu-mi dau seama ce ar realiza ce ai
facut tu acolo. :-)

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


[rlug] Frustrari existentiale, sau Evolution v.s. me and my sanity

2007-02-23 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
Sunt fericitul posesor al unui Evolution 2.9.91. De la sufletul lui,
vreau asa:

* Sa ma lase sa setez adresa default. Am vazut ca oricat as insista cu
set default in accounts, tot nu prea reactioneaza...
* Sa nu mai bipaie cand vine un mail, deja imi sare inima din piept cand
aud bipul ala cretin.
* Sa ma pozitioneze corect cand incep sa scriu un mail? Si anume, sub
textul quoted, de preferat cu niste spatii puse pe acolo...
* Sa-mi bage automat intr-un address book (separat de cel unde bag eu de
mana) adresele de mail unde am trimis.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] rpm intzepenit FC5

2007-02-21 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Wednesday 21 February 2007, geops wrote:
> Ce as mai putea face sa ii dau de cap, ca nu mai pot sa instalez/updatez
> nimic pe masina aia :(

Pune Ubuntu, ca ESR.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] ESR says Goodbye

2007-02-21 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Wednesday 21 February 2007, Casian wrote:
> Si unde mai pui ca remarca asta vine tocmai din partea lui Alan Cox.
> (surpriza pentru unii, confirmare pentru altii :)

Confirmare ca Alan Cocks e un troll?

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] ESR says Goodbye

2007-02-21 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Wednesday 21 February 2007, Mircea Mitu wrote:
> "After thirteen years as a loyal user, I reached my limit today"

Nu e asa greu, cu ce atitudini au aia pe listele alea:

- Maybe it is time the term "open source" also did the decent thing and died 
out with you.

- I'm sure they will be delighted to have you

- What if more list members helped in the policing, making it an actively 
hostile place for end-users to post support questions?

Si, as a bonus:

- Heck, I'd love to build a server with some graphical config tools and not 
require printing libraries, but there you go..

- But I've always seen Fedora as primarily a server platform

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] distributed workers in bash / perl

2007-02-10 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Saturday 10 February 2007, Radu Oprisan wrote:
> Lasa sa fiu eu mai prost...

Te lasam... Desi tarziu, apreciem ca ne-ai intrebat.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


[rlug] Re: [offtopic] pentru toti adeptii top postingului cu cateva exceptii notabile

2007-02-06 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Tuesday 06 February 2007, sin wrote:
> A: Yes.
> Q: Are you sure?
>
> A: Because it reverses the logical flow of conversation.
> Q: Why is top posting frowned upon?

http://scriptkitchen.com/godkills.jpg

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Migrare Linux

2007-02-05 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Tuesday 06 February 2007, LUPESCU, Vlad wrote:
> De fapt sunt chiar putin dus cu pluta exceptand faptul ca e 0030
> dimineata si sunt nedormit de 36 de ore ... sar peste replica at
> retorica care probabil ai trantit-o dupa o lunga privire in oglinda si
> ma intreb... amice.. n-ai somn???

Oh how I envy American students... 

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Migrare Linux

2007-02-05 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Tuesday 06 February 2007, LUPESCU, Vlad wrote:
> Deci pe langa faptul ca rad de cand s-a deschis threadu ca nebunu nu ma
> pot abtine ... chiar nu se gaseste cineva care sa-i inchida gura ?? adik
> ok a fost fun dar deja depaseste orice limita maxima de perversiune in
> prostie... c`moon... deja devine tipu de un penibilism acut ma mir ca a
> stiut sa-si faca acel cont la gmail!!!

You're not very bright, are you?

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Migrare Linux

2007-02-05 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Monday 05 February 2007, Radu Oprisan wrote:
> Imi cer scuze fata de lista pentru aceasta iesire publica. Nu este modul
> obisnuit in care rezolv o problema, dar tipul asta e exagerat de prost.

You'd be surprised. :-)

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] termina

2007-02-05 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Monday 05 February 2007, Mihai Albu wrote:
> George-Cristian Bîrzan wrote:
> > On Monday 05 February 2007, mihai tranca wrote:
> >  
> >
> >> bah termina o data cu mesajele aseta ecap
> >>    
> >
> > Odata.
> >
> >  
>
> Da' ce-ai tu cu omu' daca vrea sa termine de 2 ori?
> Esti gelos?

Sa termin. Si, el vrea sa termin o singura data. Jesus bukkake parties require 
waaay more than that.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Migrare Linux

2007-02-05 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Monday 05 February 2007, Sebastian Antonescu wrote:
> > Sau invers?
> > Te-ai uitat pe net sa vezi care a fost verdictul in procesul
> > respectiv? A fost procesul cistugat de SCO (in spatele carora s-au aflat
> > cei de la Microsoft care nu stiu ce sa mai faca sa aiba monopol)?. Arunca
> > un ochi pe slashdot.com si vesi povestea.
>
> Procesele sunt mai multe, toate fara un verdict final.

Da, drept urmare nu poti sa-l consideri vinovat. Innocent until proven guilty.

> > Pe linux sint o droaie de interfete grafice (desktop si window
> > managere). De asemenea pentru o migrare mai usoara de la goz la linux se
> > poate folosi suita de programe openoffce (care e disponibila si pe
> > windows), astfel ca se vor putea pastra majoritatea documentelor create
> > cu aplicatiile din MS Office.
> > Vechiul wordstar de pe CP/M nu stiu sa mai existe, insa exista
> > joe care are cam acelasi look, aceleasi combinatii de taste, etc.
>
> Cine le vinde si cine imi ofera suport tehnic? Are Linux Torvalds
> firma lui care ofera asta ceva?

OSDL.

> > Da, are si linux firewall, si chiar e firewall :)
> > Din nefericire pentru tine tin sa te anunt ca linux e mult mai
> > putin vulnerabil la asa ceva, si spre deosebire de windows pentru care
> > uneori microsoft intirzie cu updates-urile critice si cu lunile,
> > updates-urile la pachetele de aplicatii linux apar de obicei (dar nu ca
> > regula) inainte de a fi publice modalitatile de exploatare.
> > Apoi pe linux nu exista virusi care sa se raspindeasca prin
> > modalitati uzuale (mail, web, etc).
>
> Consider acest lucru imbucurator. Nu inteleg de ce "din nefericire".

Pentru ca se stie ca Windows e mai secure decat Linux.

> > Exista mai multe sisteme de fisiere pe linux. Vei vedea ca sint
> > mai performante ca NTFS si cel putin la fel de sigure (e NTFS sigur??).
> > Nu stiu ce a facut Reiser acasa cu nevasta'sa, dar nu inteleg cum
> > este afectata calitatea codului scris de el de preferintele sale sexuale.
>
> NTFS este sigur si performant. Consultantii nostri ne-au asigurat de
> aceste fapte. 

Aceste fapte si anume ca Hans Reiser este vinonvat?

> Hans Reiser este un criminal. Nu cred ca "da bine". 

Innocent until proven guilty, din nou. Pe de alta parte, Microsoft a pierdut 
multe procese de-a lungul timpului. Nici asta nu da bine.

> > Astea-s timpenii. Un utilizator linux ar putea spune despre cei
> > de windows ca ar fi retarzi, toata ziua clica-clica prin ferestre si
> > nimic mai mult. Ar fi adevarat? Eu zic ca nu neaparat.
>
> Din ce ati precizat mai sus, am inteles ca si Linux-ul are interfete
> grafice.

Da, dar sunt greu de folosit.

You're a nice troll. But, you could do with some work... you're too obvious.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] termina

2007-02-05 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Monday 05 February 2007, mihai tranca wrote:
> bah termina o data cu mesajele aseta ecap

Odata.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Migrare Linux

2007-02-05 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Monday 05 February 2007, Valentin Zagura wrote:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll

You're no fun anymore!

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Migrare Linux

2007-02-05 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Monday 05 February 2007, Dumitru Ciobarcianu wrote:
> On Mon, 2007-02-05 at 17:29 +0200, Sebastian Antonescu wrote:
> [trolling deleted]
>
> Inca nu e vineri.

That never stopped us before.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] random in bash

2007-02-02 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Friday 02 February 2007, Alex 'CAVE' Cernat wrote:
> Salut
>
> Cum pot sa generez niste valori random intr-un script bash ?

man bash

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Port forwarding

2007-01-29 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Monday 29 January 2007 12:41, Cristian Ionescu wrote:
> Conexiunea se realizeaza, am IP fix, pe ppp0. In momentul in care realizez
> conexiunea pe ppp0 traceroute catre www.google.com iese prin gw de la ppp0.
> Cand deconectez ppp0 traceroute iese prin isp-ul de pe eth1. Asta nu prea
> vreau sa se intample pentru ca pe ppp0 merge mai greu netul.
> Vreau sa tin amandoua conexiunile la net, astfel incat pe eth1 sa dau net
> in reteaua locala si pe ppp0 sa se poata conecta cei de la diverse locatii
> pe portul 7000 la o aplicatie. In acelasi timp sa mearga sa se conecteze si
> pe eth1 pe portul ala la aplicatie. Asta pentru cazul in care ar cadea
> adsl-ul, deci ca o masura de backup.

http://lartc.org/howto/lartc.rpdb.multiple-links.html

Ignora aberatiile cu BGP.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Restrictionare transmitere date

2007-01-23 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Tuesday 23 January 2007 20:49, mihai wrote:
> El o stii eu nu stiu cum :p   (btw e yahoo mail asa ca poate faci tu un
> how-to si ma inveti si pe mine;) )

Uite unul simplu. Stop using that piece of fermented shit.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] fedora + ich5 = ?

2007-01-19 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Saturday 20 January 2007 01:38, lonely wolf wrote:
> On 01/20/2007 01:28 AM, Alex 'CAVE' Cernat wrote:
> > oricum, ca sfat final: in conditiile astea soft raid rulez (pana la
> > urma cam tot performantele alea o sa ai,
>
> nu "cam" ci chiar aceleasi. fake-raid e de fapt un controler IDE sau
> SATA peste care driverele proprietare implementeaza RAID 0/1/5 si
> prezinta catre restul OS [*] o interfata logica de parca ar fi un device
> fizic acolo. e fix acelasi lucru/la acelasi nivel cu raid-ul software
> cinstit.

Eu as zice ca e mai incet, ca mai are un nivel de abstractie, si anume 
devmapper stuff, prin care sunt implementate astea in 2.6. (AFAIK, alea de 
care m-am lovit eu asa erau)

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Re: detectie placa video :(

2007-01-19 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Friday 19 January 2007 14:34, Vali Dragnuta wrote:
> >Nu tra sa inveti cuvinte fara vocale ca sa cauti cu apt:
>
>  Dar eu stiam cum se numeste cel la care ma refeream, vroiam doar sa-i
> arat ca este disponibil :)

m-a a-i fglrx

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] amavis + qmail

2007-01-18 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Thursday 18 January 2007 15:24, Stefan CRETIOIU wrote:
> Buna ziua domnilor,
>
> poate aveti ceva cunostinte (mai ales link-uri) despre subiect.

Un link bun: http://justfuckinggoogleit.com/search?q=amavis+qmail

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] DHCP server si Radius

2007-01-09 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Tuesday 09 January 2007 22:53, Dumitru Ciobarcianu wrote:
> Probabil sa raspunda dhcp-ul in functie de ce-i spune radius-ul.

Si cum faci A(uthentication)A(uthorization)A(ccounting) cu DHCP? (Bine, al 
doilea A sa zicem ca s-ar putea face in functie de IP-ul primit. But, hey, 
one out of three isn't that good.)

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] debian repo

2006-12-20 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Tuesday 19 December 2006 20:59, Alex 'CAVE' Cernat wrote:
> A incercat vreun colistas sa faca un debian repository si a si reusit ?

Da.

> Adicatelea, vreo tz pachete home made si puse pe undeva. Nu de alta dar
> prin ftp-ul de debian mi-am prins urechile si chiar nu inteleg de ce
> l-au facut asa de complicat (sau poate ca e totusi o logica prea tricy
> pentru mine - oricum de fiecare data cand caut un pachet de mana sa-l
> downloadez ma apuca disperarea).

Nu ai mii de pachete organizate pe cateva distrubitii, deci nu-ti trebe'.

> Ceva skule de mentenanta pentru un astfel de repo exista ? Probabil
> gasesc pe google dar sincer la ora asta mi se inchid ochii prea tare ca
> sa mai fiu in stare sa caut pe net :-D.

dpkg-scanpackages . /dev/null | gzip -9c > Packages.gz

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] 2 intrebari pentru debianisti

2006-12-13 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Wed, Dec 13, 2006 at 12:41:28PM +0200, Mihai Maties wrote:
> On Wednesday 13 December 2006 11:52, [EMAIL PROTECTED] wrote:
> > Salutare
> >
> > Dupa cum ziceam am 2 intrebari pentru cei care sunt fani debian, ca mai
> > aflu si eu cate ceva.
> >
> > 1. cand draq apare etch ? ca din cate stiam trebuia sa scoata capul pe la
> > jumatea lui decembrie, care se cam apropie fara sa dea nimeni nici un semn
> 
> Semne sunt, dar nu neaparat cele pe care le astepti tu. Din cauza numarului 
> mare de "release candidate bugs" s-a amanat freeze-ul programat pentru luna 
> octombrie asa ca probabil lansarea finala va fi si ea amanata cu aproximativ 
> 2 luni.

http://lists.debian.org/debian-devel-announce/2006/12/msg4.html

SIYH! :-)

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] 2 intrebari pentru debianisti

2006-12-13 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Wed, Dec 13, 2006 at 11:52:35AM +0200, [EMAIL PROTECTED] wrote:
> Salutare
> 
> Dupa cum ziceam am 2 intrebari pentru cei care sunt fani debian, ca mai aflu 
> si
> eu cate ceva.
> 
> 1. cand draq apare etch ? ca din cate stiam trebuia sa scoata capul pe la
> jumatea lui decembrie, care se cam apropie fara sa dea nimeni nici un semn

WIR; SIYH!

> 2. caut o posibilitate de a lista update-urile pe un server debian (de genul
> up2date -l pe redhat sau yum & friends); pana acuma nu am gasit nici o chestie
> (as putea sa iau in considerare apt-get -s upgrade, care nu face nimic, doar
> simuleaza, dar caut o solutie mai eleganta)

http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] SUSE 10.2 este excelent

2006-12-08 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Friday 08 December 2006 14:42, Radu Oprisan wrote:
> E vineri, asa-i?

http://www.evineri.ro/

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Ce distribut,ie? (no flame, va( rog)

2006-12-07 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Thursday 07 December 2006 18:15, Dizzy wrote:
> Inteleg. Dar nu inteleg (deloc) de ce distributiile binare cu sistem de
> pachete centralizat/mare (gen debian, fedora, etc) nu implementeaza o
> facilitate similara. Evident ca multe licente nu-ti permit reinpachetarea
> pachetului original si/sau patchuirea lui si/sau redistributia (modificata
> sau nu) dar sa faca atunci o chestie ca atunci cand faci apt-get install
> fie sa aduca un deb din ala din repository fie (unde nu permite licenta cum
> ar fi in qmail de exemplu, doom3, quake4, java, etc) sa downloadeze
> pachetul original de la siteul original si sa-l faca deb si sa-l instaleze
> (de fapt debian chiar face asta, cel putin pt qmail si djbdns dar o face in
> 2 pasi ar trebui sa evite pasul aditional sa te puna pe tine sa lansezi
> scriptul care face treaba ci sa-ti ofere posibilitatea sa se lanseze
> automat din aceeasi sesiune apt-get).

Nu stiu de Fedora, dar, la Debian vezi DFSG. :-)

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Ce distribuţie? (no flame, vă rog)

2006-12-07 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Thursday 07 December 2006 16:33, Alexandru Balan wrote:
>  Este IMO cel mai windows-ish

Deci, sa nu-l folosesc vreodata. :-)

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Ce distribuţie? (no flame, vă rog)

2006-12-07 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Thursday 07 December 2006 12:47, Dorin Lazar wrote:
>    Am pe cineva care vrea să folosească Linux ca desktop primar. Adică
> să editeze documente şi să se dea pe net, şi în general să facă toate
> lucrurile pe care le face un utilizator obişnuit. Genul de jocuri pe
> care le joacă sunt de nivelul KDEGames, deci NU e mare durere că nu sunt
> jocuri supărate pe Linux.

Debian, pentru ai pachete pentru orice. Sau, Ubuntu, daca vrei neaparat extra 
shininess.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] varza.ro

2006-12-06 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Wed, Dec 06, 2006 at 07:10:55PM +0200, Ratiu Petru wrote:
> Pentru ca ma tot intreaba lumea si vad ca nu s-a discutat inca, rnc-ul
> are probleme. Din cate se pare, cineva a scurtat zona .ro , primesc
> "domeniu inexistent" pentru orice domeniu inregistrat in ultimii ~2
> ani or so.
> 
> Fun for the whole sysadmin family!
> 
> Ah, da, si am scris si pe blog :P

Eu nu am problema asta. :-)
Poti sa dai un exemplu? :-)

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] migrare debian debian x86_64

2006-11-30 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Thursday 30 November 2006 13:45, lonely wolf wrote:
> da, poti migra de la debian la rhel f simplu; in plus daca ai si un ks-file
> adecvat si nu mai trebuie sa apesi nici o tasta dupa primul enter si pina
> se termina tot.

On the fly? Sau e d-ale grele, reboot, wait for instalation to complete, sigh 
at losing your data...

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] migrare debian debian x86_64

2006-11-30 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Thursday 30 November 2006 13:41, Marius Stan wrote:
> Cica java pe 32 de biti nu stie sa acceseze mai mult de 2G de memorie.
> Pe 64 poate.

Imposibil. Orice Hello World in Java isi aloca din start 2GiB de memorie!

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] migrare debian debian x86_64

2006-11-30 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Thursday 30 November 2006 13:27, Marius Stan wrote:
> Scuze ca rapesc threadul, dar in cazul RHEL 4 se poate face migrarea ?

La Debian? Da, poti face upgrade-ul.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] CISCO related

2006-11-30 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Thursday 30 November 2006 12:15, anton wrote:
> CCNA-ul asta va fi valabil 2(?) ani dupa ce il iei.

3, I believe.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] tc batch mode

2006-11-29 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Wednesday 29 November 2006 19:47, Mihai Voica wrote:
> exista ceva similar si pentru tc ?

tc -batch nu te coafeaza?

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] bash q

2006-11-29 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Wednesday 29 November 2006 19:32, Florin Malita wrote:
> De zis ziceai dar de prins nu te prindeai ;)
>
> 'cat file' e exemplul dat de Dan (aka "a se substitui cu ce vrea
> muschiul tau"), e clar ca inputul urmeaza sa fie filtrat in alt mod. Hint:

Duh, fair enough. Putea sa dea si el un exemplu mai decent, macar in 
pseudo-cod. :-)

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] bash q

2006-11-29 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Wednesday 29 November 2006 18:56, Florin Malita wrote:
> done <  <(cat file)

Si ziceam de Mituc... :-)

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] bash q

2006-11-29 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Wednesday 29 November 2006 18:25, Tarhon-Onu Victor wrote:
> cat file |

UUoC!

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] bash q

2006-11-29 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Wednesday 29 November 2006 17:31, Dan Uscatu wrote:
> se da urmatorul program:
>
> export a=0
>
> cat file |
> while read line
>   do
> a=$(($a+1))
> echo $a
>   done
>
> echo $a
>
> intrebare: de ce la sfirsit a este tot 0 ?

while read line; do a=$(($a+1)); done < file

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] MX cluster

2006-11-27 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Monday 27 November 2006 13:16, Marius Stan wrote:
> Corect, parca nu m-as hazarda sa tin powerpointuri in mysql blobs :)

Eu nu m-as hazarda sa tin date in MySQL.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Autentificare useri din LAN

2006-11-19 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Mon, Nov 20, 2006 at 02:30:38AM +0200, Radu Oprisan wrote:
> George-Cristian Bîrzan wrote:
> 
> >>> Si, revin, de unde stii tu ce echipamente are RDS, client fiind...
> >>> Sunt foarte multi la support care habar nu au, si stie un client...
> >>>
> >> Pot sa te intreb si eu ceva?
> >> Care e problema ta? Te platesc astia de la rds sa le faci reclama pe
> >> internet or what?
> > 
> > Da. Bine ca tu, cainele de paza al democratiei, te-ai prins. Explica-mi
> > si mie, insa, unde am facut eu reclama (pozitiva) RDS-ului? Eu doar
> > te-am intrebat de unde stii... Da, initial am zis ca RDS are echipamente
> > mult prea scumpe in anumite cazuri. In alt mail am zis ca are
> > echipamente facute pe barca, nu pe vapor... Tu nu citesti decat ce-ti
> > convine, sau ai probleme cu memoria?
> 
> Daca tii musai sa afli de unde stiu, spune-mi sa-ti dau un mail pe
> privata, sa-ti dau datele de contact ale persoanelor de la care stiu.

Care stiu ce probleme ai tu cu memoria? Hm, okay...

> > 
> >> Da, cunosc ce echipamente are rds because level 2 suport cu care culmea
> >> se poate discuta. Dar pentru numele lui Dumnezeu, daca ma mut vreodata
> >> in Constanta, imi iau romtelepom in loc sa ma duc la rds.
> > 
> > Hah. Si ce daca? Pula mea, tu esti chiar idiot, nu? Crezi ca pe mine ma
> > doare in cur de ce-ti pui tu daca, Doamne fereste, te duci in Constanta?
> 
> Nu ma jigni... ca inca, nu te-am jignit.

Si ce legatura are asta? Tit for tat is stupid. :-(

> > 
> >> Si nu ma mai ameti atata. Ca iti explic o situatie tie aici... ca sa o
> >> vada toata lumea.
> > 
> > Saracu' de tine, ai ametit?
> 
> Mail-ul tau merita pus pe un site man. Sincer iti spun ca ai niste
> probleme. Aici se discuta idei, nu ideologii comuniste (ca tot sunt eu
> cainele de paza al democratiei), se gasesc raspunsuri la probleme(mai
> rar) si se discuta omeneste(speram si eu, pana de curand).

Ce idei? Aici se discuta fapte, tu ai venit cu niste aberatii fara nicio
dovada, eu te-am intrebad de unde stii, tu ai revenit cu aberatiile. Se
stie ca RDS e de cacat.

Tipic RoEDU.

> >> Se ia un client, o fibra, niste mbiti in extern. Se adauga un switch pus
> >> intr-o sala de net. Se taie netul la sala de net. Sala de net trage
> >> switch-ul din priza. Ramane toata partea Rahova fara RDS (vorbesc de
> >> bucuresti, ca sa ne lamurim). Daca nu ma crezi... intreaba la voi.
> > 
> > La care noi?
> > 
> 
> La RDS Bucuresti.
> 
> Oricum. Pana iti definesti tu ce inseamna "voi". Incearca sa nu mai
> scrii mailuri daca nu ai baut doua, trei cafele inainte. Ca nu merita.

Pentru ca tu e clar ca nu stii, hai sa te lamuresc eu nu am nicio
legatura cu RDS, Constanta, sau Bucuresti, exceptand aceasta adresa de
mail si niste prieteni prin ambele.

> Te enervezi si tu, se enerveaza si altii.

Eu sunt chiar calm.

> Cat despre SecureSystems... e un proiect, merge cat de bine merge, are
> niste solutii implementate pe ici pe colo. Nu pot sa zic ca sunt
> miliardar din asta.
> 
> Tii atat de mult la atacuri personale?

Doar cand e vorba de tine.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Autentificare useri din LAN

2006-11-19 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Mon, Nov 20, 2006 at 02:13:52AM +0200, Radu Oprisan wrote:
> George-Cristian Bîrzan wrote:
> > On Mon, Nov 20, 2006 at 01:55:52AM +0200, Radu Oprisan wrote:
> >> George-Cristian Bîrzan wrote:
> >>> On Sun, Nov 19, 2006 at 09:31:19PM +0200, Radu Oprisan wrote:
> >>>>>> La ce echipamente aveti in dotare chiar aveti nevoie !
> >>>>> Suddenly everybody's an RDS expert. Nu stiu exact ce ai vazut tu in RDS,
> >>>>> dar experienta mea cu ei a fost un pic diferita. (Adica, chestii mult
> >>>>> prea scumpe pentru ce fac ele :-) )
> >>>>>
> >>>> Situatiile difera de la zona la zona.
> >>> Expertule. De unde stii?
> >>>
> >> Pentru ca lucrez cu o firma care are in jur de 200 de locatii la RDS ? E
> >> ok pentru dumneata?
> > 
> > Si securesystems.ro, fara www, e doar un frontend pentru firma asta de
> > care vorbesti? Pen' ca nu recunosc niciunul din cei 3-4 clienti ai
> > vostri. 
> > 
> > Asa pot sa zic si eu ca lucrez pentru o firma care are 1 locatii in
> > RDS. Am zis.
> > 
> > Si, revin, de unde stii tu ce echipamente are RDS, client fiind...
> > Sunt foarte multi la support care habar nu au, si stie un client...
> > 
> 
> Pot sa te intreb si eu ceva?
> Care e problema ta? Te platesc astia de la rds sa le faci reclama pe
> internet or what?

Da. Bine ca tu, cainele de paza al democratiei, te-ai prins. Explica-mi
si mie, insa, unde am facut eu reclama (pozitiva) RDS-ului? Eu doar
te-am intrebat de unde stii... Da, initial am zis ca RDS are echipamente
mult prea scumpe in anumite cazuri. In alt mail am zis ca are
echipamente facute pe barca, nu pe vapor... Tu nu citesti decat ce-ti
convine, sau ai probleme cu memoria?

> Da, cunosc ce echipamente are rds because level 2 suport cu care culmea
> se poate discuta. Dar pentru numele lui Dumnezeu, daca ma mut vreodata
> in Constanta, imi iau romtelepom in loc sa ma duc la rds.

Hah. Si ce daca? Pula mea, tu esti chiar idiot, nu? Crezi ca pe mine ma
doare in cur de ce-ti pui tu daca, Doamne fereste, te duci in Constanta?

> Si nu ma mai ameti atata. Ca iti explic o situatie tie aici... ca sa o
> vada toata lumea.

Saracu' de tine, ai ametit?

> Se ia un client, o fibra, niste mbiti in extern. Se adauga un switch pus
> intr-o sala de net. Se taie netul la sala de net. Sala de net trage
> switch-ul din priza. Ramane toata partea Rahova fara RDS (vorbesc de
> bucuresti, ca sa ne lamurim). Daca nu ma crezi... intreaba la voi.

La care noi?

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Autentificare useri din LAN

2006-11-19 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Mon, Nov 20, 2006 at 01:55:52AM +0200, Radu Oprisan wrote:
> George-Cristian Bîrzan wrote:
> > On Sun, Nov 19, 2006 at 09:31:19PM +0200, Radu Oprisan wrote:
> >>>> La ce echipamente aveti in dotare chiar aveti nevoie !
> >>> Suddenly everybody's an RDS expert. Nu stiu exact ce ai vazut tu in RDS,
> >>> dar experienta mea cu ei a fost un pic diferita. (Adica, chestii mult
> >>> prea scumpe pentru ce fac ele :-) )
> >>>
> >> Situatiile difera de la zona la zona.
> > 
> > Expertule. De unde stii?
> > 
> Pentru ca lucrez cu o firma care are in jur de 200 de locatii la RDS ? E
> ok pentru dumneata?

Si securesystems.ro, fara www, e doar un frontend pentru firma asta de
care vorbesti? Pen' ca nu recunosc niciunul din cei 3-4 clienti ai
vostri. 

Asa pot sa zic si eu ca lucrez pentru o firma care are 1 locatii in
RDS. Am zis.

Si, revin, de unde stii tu ce echipamente are RDS, client fiind...
Sunt foarte multi la support care habar nu au, si stie un client...

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Autentificare useri din LAN

2006-11-19 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Sun, Nov 19, 2006 at 09:31:19PM +0200, Radu Oprisan wrote:
> >> La ce echipamente aveti in dotare chiar aveti nevoie !
> > 
> > Suddenly everybody's an RDS expert. Nu stiu exact ce ai vazut tu in RDS,
> > dar experienta mea cu ei a fost un pic diferita. (Adica, chestii mult
> > prea scumpe pentru ce fac ele :-) )
> > 
> Situatiile difera de la zona la zona.

Expertule. De unde stii?

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Autentificare useri din LAN

2006-11-19 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Sun, Nov 19, 2006 at 05:11:20PM +0200, Radu Oprisan wrote:
> [EMAIL PROTECTED] wrote:
> > Quoting Radu Oprisan <[EMAIL PROTECTED]>:
> >> Tu ai o problema cu limba romana. Cat despre PPPoE, incearca tu sa ii
> >> convingi pe baietii de la r*s cu fttb-ul sa il faca sa mearga mai mult
> >> de doua ori pe saptamana. PPPoE nu se potriveste pentru necesitatile
> >> actuale din Romania, adica viteza mare spre extrem de mare si sa se vada
> >> toata lumea cu toata lumea, ca sa poata sa-si dea virusii nederanjati.
> > 
> > Nu inteleg ce legatura are r*s-ul cu mailul pe care l-am trimis eu. 
> >
> 
> Am dat un exemplu concret.

Nu, ai dat un exemplu care nu are nicio legatura cu ce discuta.

> >> Oricum, puterea de calcul necesara pentru PPPoE e prea mare pentru
> >> avearage provider. Din cate imi aduc eu aminte dintr-o discutie mai
> >> veche cu o cunostinta, o versiune imbunatatita (pe cat posibil) de
> >> implementare a PPPoE pe linux, pe un dual xeon la 2.8 ghz cu gigi de ram
> >> and placi gigabit pci express and so on, a clacat pe la 750 de useri
> >> online. O implementare pe care o are orice linux, va claca pe undeva pe
> >> la 200 si ceva pe un hardware folosit momentan in majoritatea
> >> providerilor mici (ca sa nu le zic retele de cartier).
> > 
> > Versiunea testata de cunostinta dumitale nu cred ca era comerciala. Avand 
> > 750
> > useri conectati simultan si cu banii dati pe masina respectiva cred ca putea
> > sa-si permita o versiune comerciala. Evident daca vroia cat mai putin stress
> > pentru clienti si o solutie usor scalabila.\
> 
> O versiune comerciala de care am dat eu la un moment dat era la nivelul
> de 1 de euro pentru 1000 de clienti, aceasta fiind cea mai redusa
> versiune. Un om care abia incepe un provider, si chiar unii din cei care
> sunt de ceva vreme in jocul asta, nu isi pot permite o solutie de genul
> asta.

Christ... Si rp-pppoe ce-are? Nu tot ce-i pe bani e mai bun decat open
source.

Daca vrei sa ne intoarcem la exemplul de mai devreme, da, nu poti face
1k clienti pe un server, in conditiile a ceea ce ofera RDS (si anume
50Mbps pe metro, 2 pe Internet). Dar, poti ajunge pe la 600, fara mari
probleme. In vremurile cand oferta era alta, 1500 de clienti per server
nu era nicio problema.

> >> PS Defineste cosmelii. Pentru ca eu stiu niste situatii hilare in care
> >> providerii nostrii mari foloseau hardware facut pe vapor, fara nici un
> >> fel de management, sa nu mai discutam de QoS samd.
> > 
> > Demonstrezi ca esti ignorant. De ce nu ai citit quote-ul din mailul la care 
> > ai
> > dat reply? "cosmelie" am citat din mailul lui "Dragos Visan". La fel am 
> > citat si
> > "autentificarea pe mac".
> 
> Dragos Visan este un om, nu are nevoie sa il pui in ghilimele.
> Si Dragos explica doar ca exista solutii si ii raspundea la un troll cu
> aceeasi moneda.

Si stii ce mai exista? Rutu si benceu. Asta pentru d-astia ca voi, mari
experti in RDS, autentificare, si antreprenoriat, overnight. Cu 3
clienti, of course. :-)

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Autentificare useri din LAN

2006-11-19 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Sun, Nov 19, 2006 at 12:39:13PM +0200, Catalin Petcu wrote:
> Andrei Stana wrote:
> 
> >>implementare a PPPoE pe linux, pe un dual xeon la 2.8 ghz cu gigi de ram
> >>and placi gigabit pci express and so on, a clacat pe la 750 de useri
> >>online. O implementare pe care o are orice linux, va claca pe undeva pe
> >>la 200 si ceva pe un hardware folosit momentan in majoritatea
> >>providerilor mici (ca sa nu le zic retele de cartier).
> 
> Citat din pppoe-howto:
> "It is safe to estimate that one connected client will require about 2 Mhz of 
> system CPU on an INTEL Pentium-III processor. It is equally safe to estimate 
> that one connected client will require about 2 Mbytes of 
> system memory." so do the math !
> 
> 
> >>Altfel, un baiat destept va afla toate parolele din retea in
> >>secunda zero ca si cum ar afla mac-uri (sa nu exagerez, un pic mai greu).
> 
> Se recomanda folosirea pe linga pppoe si asocierea ip-MAC.

Are you bloody stupid? Vrei sa ajungi ca la Astral unde tre' sa suni
la ei daca te conectezi cu altceva la modem?

> >mai nea Radu eu sunt unu din cei de care spui tu mai sus dar sincer sa fiu
> >gresesti ... greseala ta este ca iei ca etalon un lucru care tzi s-a 
> >intamplat tzie
> >( nu-ti merge ). Nu stiu unde stai ( in ce oras ) si de cand ai serviciul 
> >Fibre Link
> >dar te asigura ca lucrurile nu stau chiar asha cum crezi tu .
> 
> Este stiut de toata lumea (mai putin cei de la r*s) ca excat asa stau 
> lucrurile. O explicatie pe care am vazut-o eu este ca s-au intins mai mult 
> decat le permit resursele.

Se stie ca asa stau lucrurile.

> >mai nea Radu in ceea ce priveste afirmatia ta de mai sus vreau sa-ti spun
> >ca in ograda celor de r*s ( din care fac si eu parte ) nu se folosesc 
> >"chestii" facute
> >pe vapor ...
> 
> Ai dreptate nu sunt facute pe vapor, sunt facute in barca; exemplu concret: 
> in perioada in care am fost abonatul lor (asta era acum 1 an) au folosit 
> pentru mine  ditamai routerul- un p1 la 133 Mhz, cu un hdd care 
> facea ca o closca atunci cand isi chiama puii de m-am crucit cand l-am vazut. 
> Pe langa super routerul asta au mai avut un accesspoint facut de tzunami cand 
> era bunica fata si care arata in asa hal incat nu te 
> puteai gandi decat ca a fost scos direct din gunoi. Urmarea a fost ca dupa 
> cateva luni de zile in care am acumulat facturi imense la telefon vorbind cu 
> serviciul lor tehnic (nimic de zis de baieti, profesionisti 
> adevarati-cel putin cei cu care am intrat eu in contact - pacat ca nu au cu 
> ce sa-si faca treaba) am invocat o clauza din contract si am renuntat la 
> serviciile lor. Concluzia mea dupa experienta cu r*s a fost ca 
> vor sa faca din c**at bici si sa mai si pocneasca.
> 
> >hai bafta.
> 
> La ce echipamente aveti in dotare chiar aveti nevoie !

Suddenly everybody's an RDS expert. Nu stiu exact ce ai vazut tu in RDS,
dar experienta mea cu ei a fost un pic diferita. (Adica, chestii mult
prea scumpe pentru ce fac ele :-) )

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Autentificare useri din LAN

2006-11-19 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Sun, Nov 19, 2006 at 11:49:38AM +0200, Andrei Stana wrote:
> mai nea Radu eu sunt unu din cei de care spui tu mai sus dar sincer sa fiu
> gresesti ... greseala ta este ca iei ca etalon un lucru care tzi s-a 
> intamplat tzie
> ( nu-ti merge ). Nu stiu unde stai ( in ce oras ) si de cand ai serviciul 
> Fibre Link
> dar te asigura ca lucrurile nu stau chiar asha cum crezi tu .

Stai calm ninja

> mai nea Radu in ceea ce priveste afirmatia ta de mai sus vreau sa-ti spun
> ca in ograda celor de r*s ( din care fac si eu parte ) nu se folosesc 
> "chestii" facute
> pe vapor ...

Da, sunt facute pe barca. Sheesh, esti la fel de indoctrinat ca si
Elvis.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rLug] temperatura procesor

2006-11-18 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Sat, Nov 18, 2006 at 01:13:36PM +0200, George-Cristian Bîrzan wrote:
> On Sat, Nov 18, 2006 at 01:12:40PM +0200, Quamis wrote:
> > Se poate afla cumva din consola care este temperatura procesorului?
> > Pana acum am folosit ksysguard sau ceva de genul(aplicatie de kde) ca
> > sa ma uit ce se intampla cu procul, dar sunt curios de ceva mai
> > simplutz... preferabil o metoda ce poate fi folosita din script.
> > in /proc nu am vazut nimic schimbat inainte si dupa instalarea lm-sensors.
> > Gugal nu imi da nimic util din ce vad... si ma indoiesc ca nu se poate
> > afla datele astea intr-un mod simplu...cumva...
> 
> sensors-detect, sau ACPI (modprobe temperature?).

Erm, scuze. Am crezut ca vrei sa stii cam care ar fi metodele.

sensors, si cat /proc/acpi/something

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rLug] temperatura procesor

2006-11-18 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Sat, Nov 18, 2006 at 01:12:40PM +0200, Quamis wrote:
> Se poate afla cumva din consola care este temperatura procesorului?
> Pana acum am folosit ksysguard sau ceva de genul(aplicatie de kde) ca
> sa ma uit ce se intampla cu procul, dar sunt curios de ceva mai
> simplutz... preferabil o metoda ce poate fi folosita din script.
> in /proc nu am vazut nimic schimbat inainte si dupa instalarea lm-sensors.
> Gugal nu imi da nimic util din ce vad... si ma indoiesc ca nu se poate
> afla datele astea intr-un mod simplu...cumva...

sensors-detect, sau ACPI (modprobe temperature?).

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Promovare Linux

2006-11-17 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Sat, Nov 18, 2006 at 08:34:34AM +0200, Tiberiu Socaciu wrote:
> 1 nu vad footnote-ul unde e dezvoltat. greseala elementara de tehnoredactare. 
> nu poti fi ziarist in aste conditiuni

1. Read. Repeat. Get sense of humour. Repeat. Enjoy.

> Ca calitate* sunt de acord, dar chiar si asa motto-ul "cititorii nostri sunt
> mai inteligenti decat ai lor" inca isi are rostul. Pornind de la aceasta
> premisa mi se pare unul din canalele cele mai potrivite pentru promovare.
> 
> >---
> >* cacofonie intentionata

> 2 relativ la motto-ul in cauza: inca mai e valabil, desi media iq-urilor 
> cititorilor a scazut dramatic

2. Faci un quoting de toata jena.

> un ziarist

Un om.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Offtopic.

2006-11-17 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Sat, Nov 18, 2006 at 04:22:51AM +0200, Ruset Zeno wrote:
> On Sat, 18 Nov 2006 03:27:06 +0200
> Neagu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> 
> > Nu vad nici un motiv ca cineva sa-si motiveze public intrarea sau 
> > retragerea de pe o lista, inclusiv cu linkuri la motivele retragerii 
> > anterioare. Spui ca iti pare rau ca te-ai lasat convins sa te intorci, 
> > ca si cum subscrierea ar reprezenta un mare efort pt tine iar pt noi o 
> > onoare. Daca nu postai, noi nici n-am fi stiut ca existi si puteai 
> > parasi lista in liniste.
> > 
> 1.) despre chestia cu existatul vorbeste in numele tau

Nu si al meu, eu il mai vedeam cu cate un anunt.

> 2.) chiar daca si alti stiu sau cred cea ce zici tu, nu e un motiv sa o
> trintesti asa ca nu-i concurs de "badaranul anului"

Nici nu se poate compara, insa, cu campionul nesimtirii!

> 3.) atitudinea asta de mistocari si de duri de pe lista, intimideaza pe
> multi din cei "timizi", si cam asta era mesajul. IMHO asta e motivul
> pentru care lista merge cum merge, nu plictiseala celor mai vechi. In
> plus, periodic aici se revine la discutia asta cu modul in care se
> raspunde, urmata de cea cu regulile listei si cu toate astea multi nu
> dau unsubscribe, oare de ce?

Because people suck.

> 4.) sa dai unsubscribe pentru ca ti se raspunde intr-un anumit fel, in
> opinia mea e o prostie, dar in ultima instanta depinde de personalitatea
> celui care o face si asta e valabil indiferent despre cine e vorba.

Idjits souround us.

> PS: Poate dai unsubscribe ca ti s-a raspuns la misto, :-).

We can only hope. :-)

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Promovare Linux

2006-11-17 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Friday 17 November 2006 20:28, Tiberiu Socaciu wrote:
> - Original Message -
> From: "Dorin Lazar" <[EMAIL PROTECTED]>
>
> > exemplu. Faptul că publică în Caţavencu e însă o chestie de felicitat,
>
> mai ales ca catavencu* nu mai e ce a fost, mai ales de cand cu
> schimbarea de patronat.
>
> t.

Don't be shy, don' fara identitate. Puteti sa va prostituati si cu adevarata 
dumneavoastra identitate, si anume fara ea. Care este.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Promovare Linux

2006-11-17 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Friday 17 November 2006 14:09, fara identitate wrote:
> uite chiar te rog fa-mi tu o recomandare, nu de alta dar nu vreau sa-mi
> consum timpul liber ca sa aflu ca "X distributie ingheatza frecvent, Y nu
> are nu'sh ce soft si tre sa-l cauti pe net ... eventual daca ai masina
> nesetata pentru asta, ca doar e "fresh installed" etc ... "

Debian.

Si, ia zi-mi, la Windows, ca sa-ti pui un soft, ori il cumperi, ori il cauti 
pe net, nu? Ca doar n-o veni Windows cu prea multe chestii...

> si btw, ca tot vorbeam de atitudini, nu crezi ca ai face mai bine daca n-ai
> avea atitudinea asta de "guru" care stie el bine care e solutia, da' n-o
> spune la fraieri ? e greu sa recunosti in the open care sunt _inca_
> punctele slabe linux desktop, nu ? , e mai "cool" sa pretinzi ca linuxul e
> minunat de desktop dar "e prosti aia care nu-l stiu folosi" , vai tuuu
>  !!,

Dar, tu, sa nu ai o atitudine de holier than thou?

> ca si postul lui gcbarzan in care se da jmecher si-mi arata ca ce fraier am
> fost eu si am gresit cu  dedublarea, si pe'asta il asteptam .

gcbirzan, mmkay? Bine ca esti tu 'jmecher' si un Nostradamus mai mc.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Autentificare useri din LAN

2006-11-17 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Friday 17 November 2006 10:55, Florin Samareanu wrote:
> de ce si-ar baga cuie in talpa singur? Implementarea unui pppoe necesita
> interventie
> asupra calculatoarelor utilizatorilor. un captive portal NU

Da, exact. De ce ar folosi cineva un standard, cand pot folosi un hack? Si, 
na... cine are nevoie de AAA?

Nu incepe si tu ca aia de la securesystems.ro (cu www, ca altfel nu merge), 
care sunt siguri ca autentificarea pe baza de MAC este cheia spre viitor.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] locatie fizica fisier

2006-11-16 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Thursday 16 November 2006 14:52, George-Cristian Bîrzan wrote:
> man 2 statfs

Scuze. De fapt, e man 2 stat

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] wtf is lug ?

2006-11-16 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Thursday 16 November 2006 14:42, Vali Dragnuta wrote:
> > Nu chiar acum. Acum sunt ocupat cu un alt proiect, ccalc.
>
> ccalc era proiectul lui arny prin care reinventa bc. Te rog, nu-i fura
> ideea/numele. Ar trebui sa il redenumesti la RiverAbacus

Dar nu mai are sursele, oricum:

[EMAIL PROTECTED]:~$ echo '4+5; 6*9' | ./cacalc.py
9
54
[EMAIL PROTECTED]:~$ cat cacalc.py
#!/usr/bin/python

import sys

print '\n'.join([str(eval(x)) for x in sys.stdin.read().replace('\n', 
';').split(';') if not x.isspace() and x != ''])
[EMAIL PROTECTED]:~$

Din pacate, sa adaug suport de variabile ar insemna sa nu mai fie one-liner... 
Cred.


-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] locatie fizica fisier

2006-11-16 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Thursday 16 November 2006 14:37, Dan Uscatu wrote:
> se da un fisier. fisierul se afla la capatul unei cai formate din
> "foarte multe" * directoare. de asemenea, pe masina respectiva sint
> "foarte multe" * chestii montate.
>
> sint in cautarea unei metode simple de a determina pe ce sistem de
> fisiere/partitie se afla fizic fisierul respectiv.
>
> * foarte multe = conditie aberanta introdusa pentru a evita comentariile
> inutile de genul "pai uita-te la cale si vezi fiecare director unde e
> montat". cautarea ad-labam este exclusa.

man 2 statfs

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] wtf is lug ?

2006-11-16 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Thursday 16 November 2006 14:38, Ionut Vancea wrote:
> 1. e pe undeva in metropolitana, sa-i fac download? :)

Nu, ca astral n-are metropolitana. Se poate sa-l hostez pe ftp.lug.ro?

> 2. as putea sa-i fac un mirror?

Da!!!

> 3. poate mai adaugi si un tutorial, changelog si ce
> mai trebuie

Nu chiar acum. Acum sunt ocupat cu un alt proiect, ccalc.

> 4. poate totusi ai putea sa-l rescri ca sa fie intr-o
> singura linie

Sure:

import sys; print ''.join(map(lambda x: x.isalpha() and chr((ord(x) - ord('a') 
+ 13) % 26 + ord('a')) or x, sys.stdin.read().lower()))


-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] wtf is lug ?

2006-11-16 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Thursday 16 November 2006 14:21, George-Cristian Bîrzan wrote:
> On Thursday 16 November 2006 14:20, George-Cristian Bîrzan wrote:
> > On Thursday 16 November 2006 13:36, Bogdan Botez wrote:
> > > Insist sa faci acel utilitar, ai intelege mai bine ce efort presupune
> > > atat realizarea cat si promovarea lui. Promit ca nu o sa protestez.
> Si asta e versiunea doi. Si, da, am pus bug-ul intentionat.

Major rewrite:

[EMAIL PROTECTED]:~$ cat rot13.py
#!/usr/bin/python

import sys

print ''.join(map(lambda x: x.isalpha() and chr((ord(x) - ord('a') + 13) % 26 + 
ord('a')) or x, sys.stdin.read().lower()))
[EMAIL PROTECTED]:~$


-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] wtf is lug ?

2006-11-16 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Thursday 16 November 2006 14:20, George-Cristian Bîrzan wrote:
> On Thursday 16 November 2006 13:36, Bogdan Botez wrote:
> > Insist sa faci acel utilitar, ai intelege mai bine ce efort presupune
> > atat realizarea cat si promovarea lui. Promit ca nu o sa protestez.
>
> [EMAIL PROTECTED]:~$ ./rot13.py
> asdfads
> nfqsnqf
> [EMAIL PROTECTED]:~$ cat rot13.py
> #!/usr/bin/python
>
> import sys
>
> print ''.join([chr((ord(x) - ord('a') + 13) % 26 + ord('a')) for x in
> sys.stdin.read() if x.isalpha()]) [EMAIL PROTECTED]:~$

Ooops! Bug!


[EMAIL PROTECTED]:~$ ./rot13.py
ASD
nfq
[EMAIL PROTECTED]:~$ cat rot13.py
#!/usr/bin/python

import sys

print ''.join([chr((ord(x) - ord('a') + 13) % 26 + ord('a')) for x in 
sys.stdin.read().lower() if x.isalpha()])
[EMAIL PROTECTED]:~$

Si asta e versiunea doi. Si, da, am pus bug-ul intentionat.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] wtf is lug ?

2006-11-16 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Thursday 16 November 2006 13:36, Bogdan Botez wrote:
> Insist sa faci acel utilitar, ai intelege mai bine ce efort presupune
> atat realizarea cat si promovarea lui. Promit ca nu o sa protestez.

[EMAIL PROTECTED]:~$ ./rot13.py
asdfads
nfqsnqf
[EMAIL PROTECTED]:~$ cat rot13.py
#!/usr/bin/python

import sys

print ''.join([chr((ord(x) - ord('a') + 13) % 26 + ord('a')) for x in 
sys.stdin.read() if x.isalpha()])
[EMAIL PROTECTED]:~$


-- 
George-Cristian Bîrzan
Network Engineer
___
RCS & RDS Constanta
Tel.: +40341.400.401 / +40341.400.402
Fax: +40341.400.450
http://www.rcs-rds.ro
___

Privileged/Confidential Information may be contained in this message. If
you are not the addressee indicated in this message (or responsible for
delivery of the message to such person), you may not copy or deliver
this message to anyone. In such a case, you should destroy this message
and kindly notify the sender by reply e-mail.

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] wtf is lug ?

2006-11-16 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Thursday 16 November 2006 13:00, Bogdan Botez wrote:
> Pe acest principiu, Tanenbaum il excludea pe LinusT. la al doilea email.
> Si i s-ar fi sugerat sa mai faca un Usenet.
> Plus sa-ti tina el acasa serverul de ftp.
> Samd, samd. Poate exagerez, dar ai inteles ideea.

Nu, tu nu ai inteles ideea. Suntem deja la al zecelea anunt despre oricare din 
acele software-uri. Majoritatea celor care sunt interesati de news-uri despre 
ele, stiu de ele si ar putea sa se aboneze la o lista privata. Asta e ideea.

> Ce sa mai zic de rms, ar fi fost exclus de oriunde daca era dupa
> 'profesionisti'.

Cred ca Mihai voia sa zica (,) competenta, nu e nevoie sa te iei de folosirea 
unui cuvant.

> Nu ca il compar pe Arny cu rms sau LT, exagerez si eu dupa cum spuneam.
> Dar atitudinea ta pana la urma ne-ar fi scutit de un linux in romania ;-).
> Cata vreme omul face ceea ce poate, cum il duce pe el capul, nu injura, nu
> face ilegalitati, samd, ar trebui lasat sa isi faca treaba. In cel mai rau
> caz posibil, toata lumea ofuscata pana la momentul asta deja are
> killfile-ul/.procmailrc
> pregatit.

Nu il opreste nimeni. Dar rlug nu este lista lui de promovare. Pe bune, o 
sa-mi fac si eu un utilitar de criptare cu rot13, si o sa-l advertise la 
fiecare versiune. Ti-ar conveni? Exagerez, dar ai inteles ideea.

Am o alta intrebare, de idiot... De ce este asa bine sa avem software open 
source 99.9% romanesc? Adica, de ce sa luam de la capat cand putem sa ajutam? 
Nu-i la fel (daca nu mai, imho) importanta contributia cuiva la Debian/(Red 
Hat/Fedora)/SuSE/Slackware/whatever decat una la o distributie romaneasca, 
care e folosita de o mana de persoane?

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] wtf is lug ?

2006-11-16 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Thursday 16 November 2006 12:45, arny wrote:
> Dar oare OS-ul pe care tu il folosesti nu e CRAP ? iti spun eu, din
> partea mea, e SUPER CRAP ! Dar de aia nu iti zic in fata (oricum nu vede
> nimeii :D). Fiecare hotareste ce e bun pentru el si nu altii.
>
> Nu inteleg de ce se face aceasta discriminare? Nu toate folosesc acelasi
> kernel, acelasi apache si alte softuri, doar ca sunt mai mult sau nu
> cosmetizate. Si atunci de ce crap ?

Pe acest sistem, o dacie e la fel ca un Mercedes, sau whatever. Tot motor are, 
tot din metal e facuta... Un volan, patru roti.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] wtf is lug ?

2006-11-16 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Thursday 16 November 2006 12:03, Dragos Visan wrote:
> Eu iti recomand sa ramai cu incredere la .rpm'urile si .deb'urile tale.
> Te-ai documentat si tu macar de ce nu apare */lib64 in tgz'u ala? Sau
> macar cum au fost compilate binarele din tgz'u ala? Daca pana acum se
> cautau libraries in */lib64 ei afla ca acum nu se mai cauta acolo.
> Singurul lucru pe care saracele binare il mai cauta este linkerul ala
> dinamic aka /lib64/ld-linux-x86-64.so.2 .

Eu am recunoscut ca sunt mai prost, ca nu am facut nicio distributie, si 
niciun software, drept urmare o sa pun urmatoarea intrebare. (Si nici nu am 
rulat vreodata vreun sistem de genul)

Cum faci un system pe care sa poti rula si aplicatii pe 32 de biti avand 
doar /lib/ cu un ld.so in /lib64/? Adica, fara sa manaresti la compilare 
toate makefile-urile sa le zici sa link-eze cu libc64, sau libpana64...

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] k3b problem

2006-11-15 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Wednesday 15 November 2006 21:14, Victor Larie wrote:
> dude, wtf?

http://tinyurl.com/hqxhp

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] wtf is lug ?

2006-11-15 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Wednesday 15 November 2006 23:14, arny wrote:
> Am si eu cateva intrebari la cei ce administreaza aceasta lista:

Nu trebuia sa dai pe rlug@, atunci. Dar, o sa-ti fac pe plac si o sa te ignor.

Insa, am si eu o intrebare. Cine esti tu?

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] suse tweaks

2006-11-14 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Tuesday 14 November 2006 14:22, Claudiu Cismaru wrote:
> > bucati din XFce cat sa permita lansarea unei Mozille sau a unui
> > terminal. A suportat chiar si un Flash 9.
>
> Haide ma... sa mori tu!? E 14 noiembrie, nu incerca sa ne pacalesti de 1
> aprilie...
>
> Sau sistemul tau rula in viitor, pe vremea lu' Flash 9 de Linux?!

http://labs.adobe.com/downloads/flashplayer9.html

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] script

2006-11-14 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Tuesday 14 November 2006 11:44, Dorinel Ionascu wrote:
> Sunt mai nou pe linux, sunt mai mult cu retzeaua
> swichuri, routere..
> sunt de ceva timp inscris pe acesta lista..dar pna
> acum am fot in "promiscus mode" de unde am invatzat
> cate ceva de la voi
> avand nevoie de un sfat m-am hotarat sa trmit shi eu
> un "ping"

Promiscuous. Si, vezi ca nu-i de bine promiscuous. :-)

> Am nevoie de un scrip care se executa zilnic pe o
> mashina de linux(in cazul meu gentoo)
> pe care am instalat un server de tftp, shi vreau ca
> acest scriptulezt sa se logeze pe un
> swich(CISCO)si sa-i dea comanda pentru o copie de
> siguranta a configului de  pe aceast swich  pe masina
> de linux prin  tftp
>
> Scriptul tre sa faca
> [snip]

man autoexpect

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Consola

2006-11-14 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Tuesday 14 November 2006 11:16, Mihai wrote:
> Nu este ceea ce am intrebat

man 2 open, atunci.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


[rlug] Ciudatenie aptitude

2006-11-10 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
Intr-un moment de slabiciune ext3-fs-ana, am rulat aptitude dist-upgrade de 
doua ori la rand (a se citi am dat sageata in sus, enter). Rezultatul este in 
http://hephaestus.constanta.rdsnet.ro/~gcbirzan/aptitude .

In /etc/apt/sources.lists am:

deb http://ftp.lug.ro/debian sid main non-free contrib
deb http://ftp.lug.ro/debian experimental main non-free contrib
deb http://ftp.lug.ro/debian etch main non-free contrib
deb http://www.debian-multimedia.org sid main

In /etc/apt/preferences:

Package: *
Pin: release o=Debian,a=experimental,l=Debian
Pin-Priority: 500

(Da, am dat apt-get update)

Poate cineva sa ma lamureasca ce doreste de la sufletul meu? Nu ma deranjeaza, 
dar nu-mi dau seama ce-l poate face sa se comporte asa. :-)

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] suse tweaks

2006-11-10 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Friday 10 November 2006 13:18, Valentin Cozma wrote:
> 4. linux console rulez

Si iar ajungi la sleucuer si chiumail.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] suse tweaks

2006-11-10 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Friday 10 November 2006 11:17, Silviu Marin-Caea wrote:
> Mistocareala e la ordinea zilei pe rlug.  70% din replyuri sunt la misto.
>  Te prinzi tu.

Te oftici ca nu i-am zis sa foloseasca SuSE?

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] suse tweaks

2006-11-10 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Friday 10 November 2006 10:57, anton wrote:
> erau mai bine facute pe vremuri :)

Da. Pune-ti Slackware si qmail!

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] qmail

2006-11-07 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Tuesday 07 November 2006 16:30, Adi Pircalabu wrote:
> El cred ca vrea sa prinda ce se trimite, nu ce se primeste local. 

True. Sorry.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] qmail

2006-11-07 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Tuesday 07 November 2006 15:55, sergiu wrote:
> Salutare. Am instalat de curand pt prima data qmail(inainte lucram cu
> sendmail) si am urmatoarele nelamuriri:
>
> 1. Ce setare trebuie facuta pentru a permite mailurilor sa plece spre orice
> destinatie? Singura modalitate pe care am gasit-o deocamdata a fost sa
> introduc, de exemplu, ".com" in rcpthosts, pentru a putea trimite un mail
> catre yahoo.com, altfel primesc eroarea "Sorry, that domain isn't in my
> list of allowed rcpthosts". Am incercat modalitati gen ".*", dar nu merge.

http://cr.yp.to/qmail/faq/servers.html#authorized-relay

> 2. Exista vreo posibilitate in qmail de a "capta" mailurile trimise de
> catre un anumit utilizator, si a trimite o copie catre un alt cont?

~alias/.qmail-default

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] voip pentru prosti

2006-11-06 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Monday 06 November 2006 12:50, Daniel S. wrote:
> apoi treci mai departe :)

Eu cred ca pe Ovidiu il intereseaza mai exact ce hardware ii trebuie ca sa 
treaca mai departe.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] gNewSense

2006-11-03 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Sat, Nov 04, 2006 at 03:01:02AM +0200, C. Ovidiu wrote:
> Voi ce părere aveţi?

Ca unii e nebuni: The Free Software Foundation is providing the
gNewSense team with a high end build machine (running with a free BIOS).

Pe de alta parte, cui ii trebuie flash? :-)

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Contributor distros vs. packaging distros

2006-11-03 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Fri, Nov 03, 2006 at 09:41:34PM +0200, Silviu Marin-Caea wrote:
> Ca tot sunt discutii cu Red Hat si SUSE haters, m-am gandit sa torn gaz pe 
> foc.
> 
> Si anume sa fac un top personal al entitatilor care contribuie la Linux, dupa 
> importanta contributiei.  Adica un "Mari Linuxari" :-) o lista de mere si 
> pere care nu ar trebui comparate, dar totusi.
> 
> Iata:
> 
> * OSDL (watch the money: http://groups.osdl.org/osdl_members )
> Linus Torvalds
> 
> * Red Hat, SUSE/Novell, SUN, Apache Foundation, Mozilla, samba.org, X.org
> Red Hat: kernel, glibc, sa mai zica cine stie mai bine
> SUSE/Novell: kernel, Gnome, KDE, ALSA, OpenOffice.org
> SUN: OpenOffice.org
> Celelalte este binecunoscut ce fac
> 
> * Mandriva, Linspire
> Sponsorizeaza si ei una alta, parca au ceva developeri de KDE
> 
> Mai merita o mentiune aici si Intel
> 
> Pana mai sus au fost contribuitori
> Linie 
> De aici sunt packaging distros (nu contribuie mai nimic):
> 
> * Ubuntu
> Recent mai sponsorizeaza si el KDE-ul, da' nu prea tare
> 
> * Debian, Gentoo
> 
> * Slackware, TurboLinux, Red Flag
> 
> Pana aici sunt cei onorabili
> Linie -
> Parasite Leach Clone
> 
> * CentOS, Enterprise-ul lui Oracle
> Clone care nu au ambitia sa fie mai bune decat originalul.

De aici tragem concluzia ca tot ce e pe bani e mai bun decat ce e
gratis. Fair enough. Dar nu vad microsoft in lista... Pen' ca si aia e
pe bani, deci tre' sa fie bun.

Si, cred ca Debian si astea care-i gratis contribuie indirect. Dand un
Linux spre folosinta celor care contribuie.

Cu alte cuvinte, FOAD.

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] solutie web hosting

2006-11-01 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Wednesday 01 November 2006 10:14, Subredu Manuel wrote:
>  salut,
>
>  se da un server pe care sunt ~ 2000 de useri. Se cere o solutie web
> astfel incat fiecare user sa isi poata face un homepage.
>  Bineinteles, userii nu au nici cea mai vaga idee ce e aia html, css,
> xhtml si alte cuvinte "obscene" si nu au la dispozitie decat mouse si
> (din cand in cand) tastatura.
>  Aveti idee de o solutie care sa faca userii cu pricina fericiti ?

pages.google.com ? Si scapi si de hostare. :-)

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] publicare www

2006-10-28 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Sunday 29 October 2006 03:10, fh wrote:
> Pot sa instalez (ori)ce software si  sa-l configurez cum vreau.

Vrei o medalie pentru asta?

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] aflare adresa ip

2006-10-27 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Friday 27 October 2006 13:21, Mures Andone wrote:
> Pana la urma, Dane, ai acces la ce anume pe masina aia? Ping? sort?
> grep? awk? cut?

bash! :-)

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] aflare adresa ip

2006-10-27 Fir de Conversatie George-Cristian Bîrzan
On Friday 27 October 2006 12:46, Mures Andone wrote:
> [EMAIL PROTECTED] ~]# cut -f2 -d: /proc/net/tcp | egrep -v
> '(000|017F)' | sort | uniq | grep '[0-9A-F].*'
>  010712AC
>  010912AC
>  09C7A8C0
>  F10812AC
> [EMAIL PROTECTED] ~]#
>
> alea's ip'urile locale. nu merge totdeauna (de ex. daca n'ai nici o
> conexiune tcp deschisa nicaieri nu merge)

El nu are find, nu cred ca are sort si alte cele. :-)

-- 
George-Cristian Bîrzan

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


  1   2   >