Ja sorry, zoals ik al zei begrijp ik "De lijn" volkomen. Ik denk nu dat ze
nog gelijk hebben ook.

Als het over het principe gaat dat iedereen mag/moet de gegevens van 'de
Lijn' updaten, ja dan is het
zinloos de gegevens van de Lijn te gebruiken.

Het probleem van nodes en relaties is een ook een perfect alibi om niets met
de bushaltes te doen.

Ik denk dat ik aan deze thread verder dan ook niets meer kan toevoegen.

Op 18 oktober 2010 16:53 schreef Ben Laenen <benlae...@gmail.com> het
volgende:

--
Ivo De Broeck