Wat ze bedoelen is wel duidelijk. Ik snap niet waarom we niet kunnen
garanderen dat de door hun geleverde (en upgedate) informatie over bushokjes
automatisch zal ingevoerd worden (want dat vragen ze juist). Ik zie niet in
wat die toevallige mapper daar mee te maken heeft. Zoals je terecht opmerkt
zijn routes een ander paar mouwen.
1) Dus iemand moet zorgen dat hun data (over bushokjes) binnen de xx uur
wordt ingevoerd.
2) het onmogelijk wordt gemaakt dat een toevallige mapper een bushalte
verplaatst of de eigenschappen ervan verandert.

Dus deze fase zou geen (groot) probleem mogen geven. Als we al kunnen
samenwerken voor bushalten, zal dit een verdere medewerking
vergemakkelijken.

Op 18 oktober 2010 12:39 schreef Ben Laenen <benlae...@gmail.com> het
volgende:

--