Interessant om te zien. Ieper heeft recent alle voornamen van de
straatnamen officieel verwijderd. Een grootschalige hernoeming van een
100-tal straatnamen (een 2-tal straten hebben een volledige nieuwe naam
gekregen omdat de familienamen dezelfde waren met andere straten).

Het is ook zo dat er af en toe fouten in de straatnaamborden zitten. Zo is
mijn straat de Vyvestraat, maar op één van de borden staat er Vijvestraat.
Klein verschil, maar als we ons adres moeten opgeven voor een database, dan
moeten we vaak vragen om eens te zoeken onder "vijve" omdat sommigen de
verkeerde naam in hun database hebben.

Groeten,
Sander