Ik heb al enkele prive berichten uitgewisseld gehad met Johan over dit
topic en ook op het NL-forum hebben we het erover gehad. Naar aanleiding
van deze communicatie heb ik al een paar "junctions" verplaatst naar de
plek die de wiki beschrijft. Omdat ik zelf niet in de mogelijkheid ben om
foto's te maken van de borden, heb ik het noodgedwongen moeten houden op
het mappen van de lanes & turn:lanes.

Ik ben dus blij dat Johan bereid is om ons hierbij te helpen. Hopelijk
inspireert dit anderen om ook foto's of filmpjes te gebruiken om de
"destinations" in kaart te brengen.

groeten