Hmm, blijkbaar hebben alle tabellen een mogelijkheid tot deleten via
"einddatum".

En blijkbaar gaat dat niet altijd samen.

Ik heb nu net eens het script laten lopen met alle records waar "einddatum"
bijstond genegeerd, en dat resulteert vooral in terreinobjecten die
genegeerd worden, waardoor er vooral extra adressen zonder positie zijn :/

Heb ook eens de Koningin Louisa-Marialaan bekeken met die nieuwe data, en
daar blijkt er nu geen verschil te zijn O_o

Dus denk ik dat ik het script nog niet zal aanpassen.

Groeten,
Sander