Hooi,
In Leopoldsburg 3970 in de Jacoletstraat staan 9 en 13 tussen 8 en 12 op de
verkeerde kant.
Er staan ook 2 nummers in het midden van de straat. 6 en 24
Ik heb de indruk dat 2 en 4 op elkander staan en moeilijk leesbaar.
Het hoekhuis met het Albert I plein heeft daar zo te zien nummers van beide
straten.
14 en 15 van het Albert I plein staan ook over elkaar.
Er is daar wel wat in aanbouw en het is  wat ver om gaan te kijken.
Werk aan de winkel. ;-)

Sus