>    - Huizen tekenen of niet
>    - Aparte gebruikersnaam of niet
>    - Welke tags moeten op de changeset
>    - Hoe contacteren we het AGIV met opmerkingen?
>    - ...

Misschien best eens kijken wat het vorige voorstel voor de import
voorstelde en rekening houden met de kritiek/opmerkingen van de import
mailing list. (zie
https://lists.openstreetmap.org/pipermail/imports/2013-November/002385.html)

Een aantal dingen die ik nog herinner:

- waarom huisnummers importeren ? kan net zo goed in nominatim --> IMHO
best wel gebouwen tekenen
- bij import altijd aparte gebruikers naam. Toch zeker zo in de procedure
vermelden, of je het dan doet of niet, moet je als mapper zelf weten.
- tags op changeset: op z'n minst "AGIV CRAB" voor de huisnummers, AGIV
voor het tracen.

ivm AGIV contacteren: mijn standpunt ken je :-)

met vriendelijke groeten