On 29-07-16 11:50, Bart Van Lancker wrote:
> [...]
>
> Ik ben dus degene die gepoogd had de Leie te fixen. Even opmerken dat begin
> juni  het hele deel tussen Deinze en de Franse grens niet renderde, en dat
> het Buda-eiland in Kortrijk onder water stond.
> Ik heb daarom de riverbank opgesplitst in verschillende stukken, en dat
> leverde correcte rendering op tot en met Kortrijk.
> Ik had dit twee jaar eerder ook al zo gedaan voor het deel tussen Gent en
> Deinze en dat werkte goed.
> Het deel van Kortrijk tot Wervik bleef inderdaad blanco, en ik wist niet
> waarom. Nu is het blijkbaar in orde, bedankt daarvoor !

Mercie voor de uitleg.  Zoals altijd hier : Don't fix the blame, fix the
problem.

Denk dat niemand hier met slijk zal smijten en het digitaal gaat
overleven.   Je gaat van mij ook een pak fouten vinden, ik vind
wekelijks dingen van mezelf terug waarvan ik denk: waar was je toen mee
bezig !?!

Dus, maw: het was bijna allemaal ok, buiten dit kleine stukje.

Blijf trouwens goeie changeset comments geven, heel handig en belangrijk
om de context van de edits te snappen.

Mvg,

Glenn