Hehe, Glenn, zo'n openhartig antwoord apprecieer ik wel.

Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen: er moet toch ergens een "howto" of een "preferred practice" zijn voor het mappen van een courant en essentieel landschapselement als een rivier?

Enne, jawel, het ging er me over dat er op tijd van enkele uren galant een twintigtal berichten rondgingen met evenzovele meningen of toch minstens ideeën. Ik had verwacht dat binnen de kortste keren iemand had verwezen naar "How to map rivers, streams, and other natural flows of surface waters". Meer dient er toch niet gezegd?

En inderdaad, met de technische details van het mappen wil ik me niet inlaten, ik heb enkel een klein beetje zicht op het mappen van vliegvelden, euh, "luchtvaarttereinen" :) Maar ik stelde me toch wat vragen bij onze aanpak oftewel metodiek, ik begin zo'n beetje ambitie te krijgen in de richting van projectbegeleiding... ;)

Karel