Hallo Brecht,

Bedankt om ons te woord te staan.  Een bijkomende opmerking, namelijk..
 de fout door Marc ontdekt te Temse ligt in de provincie Oost-Vlaanderen.

Dus in de data van Oost-Vlaanderen zou die weg niet opgenomen mogen
zijn, wat ons dan brengt naar de vraag: waarom is die dan toch
aangepast.  Als het antwoord op die vraag eenduidig kan worden gegeven
denk ik dat we aan de core van het probleem zitten.

Kan je de originele shape file ergens publiceren?  Ik vermoed stilaan
maar sterk dat het probleem ergens dicht aan de bron van de basisdata zit.

Mvg,

Glenn