Van: Brecht Van Maldergem [mailto:brecht.van.malder...@be-mobile.com]
Verzonden: donderdag 15 juni 2017 15:55
Aan: OpenStreetMap Belgium
Onderwerp: Re: [OSM-talk-be] 90->70 in Vlaanderen

Heren,

Bij deze concreet plan van aanpak even schetsen, om de situatie recht te zetten;

Wat ik nu op korte termijn kan doen;

*       90-90: Filteren waar 90 gebleven is, en hiervoor vragen om de
aanpassingen terug te draaien.
*       70-50: Filteren waar 70 naar 50 gegaan is, en deze verifiëren in
hoeverre dit gecorrigeerd geweest is, en -al dan niet- terugdraaien waar nodig.

Uitgangspunt is dan dat enkel indien er geen recentere edits geweest zijn, de
maxspeed teruggezet wordt, zoniet gaan we er van uit dat de recentste edit de
correcte is.

Dat zou volgens mij al een groot stuk van de problemen moeten verhelpen.

Mvg,

Brecht