<brecht.van.malder...@be-mobile.com>:
> Nou, het ziet ernaar uit dat ik de fout heb gevonden. In de shapefile zitten
> nieuwe en oude snelheden. Soms is de nieuwe snelheid ongewijzigd 90
> gebleven. Dit kaartje toont al die segmenten:
>

> http://i.imgur.com/vbx6q6f.jpg

Voor de ring rond Lier lijkt mij het bovenstaande kaartje niet juist
te zijn. Na een vermoeiende rit van ca 6u vanuit Duitsland ben ik er
niet helemaal zeker van, maar volgens mij was het meest noordelijke
stuk richting westen toch 70. Met zekerheid weet ik wel dat er steeds
een stuk van 70 is voor de verkeerslichten, alvast tot aan afslag
richting Duffel.
Dus de informatie op Geopunt is niet echt nauwkeurig te noemen. Iemand
uit de buurt die dit kan bevestigen ?

Brecht, wanneer gaan jullie die correcties doorvoeren ?

m.