Off topic: doet me eraan denken dat ik de door Bpost geschrapte brievenbussen
in de buurt eens moet updaten.

On-topic: ieder mapt wat hij wil, en wat hij zelf belangrijk vindt. Hoe
pietluttig het ook is, hoe onvolletde rest van de omgeving ook is.
 Iemand zn CORRECTE edits verwijderen omdat je ze overbodig vind is not done.