> Een aansluitend vraagje: heeft het nog zin om iemand te wijzen op fouten die
> 2, 3, 4, ... jaren geleden zijn gemaakt? Wat doen jullie?

normaal gezien probeer ik het probleem op te lossen zonder de ander te
contacteren. Ook als het niet zo lang geleden is.
ik contacteer alleen
- als het veel werk is of te moeilijk
- een systematische fout
+ ik zin heb om de moeite te nemen.

dus heel zelden.

ook al omdat "wie zonder zonde is werpe de eerste steen". ik heb
volgens Osmose ook veel fouten/waarschuwingen, maar ik ben het ook
niet altijd eens met hun rapportering. (e.g.. lanes-counting, walking
network relations)

Het is vooral belangrijk om iemand te contacteren, als je denkt dat
die persoon kan bijleren, of om hen een halt toe te roepen. Anders
heeft het weinig zin vind ik.

mvg