Jo ho modificaria i em posaria en contacte amb ell per saber si es tracte
un altre cop de l'addon que té al navegador. En el cas que hagi estat
modificat explícitament, se li ha d'aclarir que faci ús de les tags:

   - *name* es per a nom oficial (en el cas de Catalunya, els noms en
   català, així com a Euskadi són ambdós noms separats per guió o barra
   Vitoria-Gasteiz)
   - *name:es* per a Cataluña
   - *name:ca* per a Catalunya

El dia 16 agost de 2014 17:51, Xavier Barnada <xbarn...@gmail.com> ha