Perdò també pel top-posting i la brevetat, escric des del mòbil.

Al que comentes afegiria la referència a la wiki [1] sobre el name multi idioma
i la forma de fe-ho que en aquest cas seria name=Catalunya.

 [1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Multilingual_names#Spain

On 16 d’agost de 2014 20.36.38 CEST, "Joan Montané" <j...@montane.cat> wrote:
>Dispenseu el top-posting i la brevetat del missatge. Sóc fora de
>vacances.
>
>Aquest tema el vaig «preparar» fa mesos, preveient que arribaríem a
>aquest
>punt (sí, jo també he corregit el nom alguna vegada).
>
>Personalment, no aniria per la via de "nom oficial", podem perdre-hi.
>La
>toponímia de les províncies i comunitats autònomes és comptència de
>l'Estat, via lleis (per exemple els estatuts) no de les comunitats :((
>
>L'estatut català, a diferència del Balear, no estableix explícitament
> [...]

S'ha enviat des del meu telèfon Android amb K-9 Mail. Si us plau, excusa la
meva brevetat.