Dispenseu el top-posting i la brevetat del missatge. Sóc fora de vacances.

Aquest tema el vaig «preparar» fa mesos, preveient que arribaríem a aquest
punt (sí, jo també he corregit el nom alguna vegada).

Personalment, no aniria per la via de "nom oficial", podem perdre-hi. La
toponímia de les províncies i comunitats autònomes és comptència de
l'Estat, via lleis (per exemple els estatuts) no de les comunitats :((

L'estatut català, a diferència del Balear, no estableix explícitament el
nom oficial de la comunitat. Estic segur que no és casualitat. L'estatut
simplement usa, de forma implícita, el terme «Catalunya» a la versió en
català i «Cataluña» en la versió en castellà. Malauradament, legalment,
l'estatut aprovat és la versió en castellà (perquè és el que s'aprova a
Madrid) :((((

Com ho podem enfocar? Donem la volta a l'argulent, :)

L'etiqueta «name» *no* és per als noms oficials. És per als noms tal com
apareixen als cartells, al carrer. Fa mesos vaig mirar les entrades a
Catalunya per carretera. En cap hi apareix el terme «Catalunya», hi apareix
«Catalunya» :)))

Personalment, prefereixo evitar una guerra d'edicions, però no vull
saber-ne res de noms bilíngües.

Salut i mapes!!!

Joan Montané
 El dia 16/08/2014 20.01, "Jaume Figueras i Jové" <jaume.figue...@upc.edu>