zdar,

> Ja se samozrejme obtezuju, chapu duvody pro pridavani dalsich hodnot
> tagu. Pridej si krom yes co chces, ale proc to chces rusit? To je to
> co me zajima.

a co kdyby tys prvně vysvětlil, proč to tam potřebuješ?
"z historických důvodů" neberu, mluvím o conventions pro mapování, ne o zpětné
změně (která by ale IMO nijak složitá nebyla)

jinak proč nemít "yes" a mít konkrétní typ:
"já jako důvod vidím to, že typ trasy nese podstatnou informaci, která
by neměla chybět" ... a celá následující pasáž mailu z pátku 17:17

no a jinak také:

"existuje u nás nějaká trasa, u které by se nedal určit typ (resp. více
typů)?" (pátek 15:44, na tuto otázku ses neobtěžoval odpovědět, místo toho
jsi začal psát o budovách ... to je argument jak noha, když Hitler vyhlazoval
Židy, tak my můžem taky, že?)

- jestliže někdo trasu přidává, měl by informaci o typu mít k disposici, je
nějaký specifický důvod ji tam nenapsat, kromě toho, že je to o nula ("ski")
až patnáct ("interesting_object") znaků navíc oproti "yes"?

K.