zdar,

> Ne vzdycky tu informaci ma.

hm, máš nějaký konkrétní příklad, za jakých okolností se to může stát?
- ono totiž turistické trasy se podle ortofotomapy, kteroužto uvedl TT, jaksi
dělat nedají, nejsou tam příliš k rozpoznání ...

> Jdu po lese, na strome je nakreslena cervena karkulka na bilem pozadi,
> vypada to jako turisticka znacka, ale fakt nevim co mam napsat jako
> atribut.
>
> Tak napisu kct_red=yes.
>
> Na druhou stranu neni moc duvod tohle standartizovat, protoze kdyz
> napisu kct_red=very_very_special nebo kct_red=cervena_karkulka,
> dopadne to uplne stejne.

nevidím důvod nepoužít v tomto případě hodnotu "special" - uživatel dat sice
nebude příliš tušit, o co jde, ale aspoň bude vědět, o co nejde: prostě to
není žádný obecně známý typ

ale nejde mi o konkrétně použité slovo, klidně nemusíme zavádět "special" a
můžeme používat "yes", pokud mi slíbíš, že takto budou označeny pouze trasy,
které opravdu nelze určit pomocí "major", "learning", "ski" atd.

BTW, ostatně přijde mi lehce úchylné používat kct_* pro trasy, které nemají s
KČT nic společného ...

K.