On Tue 2008-10-07 15:13:03, Karel Volný wrote:

> zdar,

> hm, máš nějaký konkrétní příklad, za jakých okolností se to může stát?
> - ono totiž turistické trasy se podle ortofotomapy, kteroužto uvedl TT, jaksi
> dělat nedají, nejsou tam příliš k rozpoznání ...

Projel jsem na koni trasu a vim ze jsem jel po cerveny ale uz nevim
kde presne to jeste byla =peak a kde uz zacala =major. Tak tam napisu
=yes.

...ale uznavam ze je to okrajovy pouziti.

(Stejne by se mohlo hodit kct=yes kdyz vim ze jsem jel po znacce ale
uz nevim ktery barvy to byly... tak se nedivte az to nekde uvidite ;-).

> nevidím důvod nepoužít v tomto případě hodnotu "special" - uživatel dat sice
> nebude příliš tušit, o co jde, ale aspoň bude vědět, o co nejde: prostě to
> není žádný obecně známý typ
>
> ale nejde mi o konkrétně použité slovo, klidně nemusíme zavádět "special" a
> můžeme používat "yes", pokud mi slíbíš, že takto budou označeny pouze trasy,
> které opravdu nelze určit pomocí "major", "learning", "ski" atd.

Takovy je IMO napad. "yes" se pouziva, kdyz autor nedokazal urcit
presnejsi typ. Mozna by bylo lepsi rikat kct_red=fixme :-).

> BTW, ostatně přijde mi lehce úchylné používat kct_* pro trasy, které nemají s
> KČT nic společného ...

S timhle souhlasim.
                                                                Pavel
(cesky, pictures)