On Tue 2008-10-07 09:49:57, Karel Volný wrote:

> zdar,

> a co kdyby tys prvně vysvětlil, proč to tam potřebuješ?
> "z historických důvodů" neberu, mluvím o conventions pro mapování, ne o
> zpětné
> změně (která by ale IMO nijak složitá nebyla)
>
> jinak proč nemít "yes" a mít konkrétní typ:
> "já jako důvod vidím to, že typ trasy nese podstatnou informaci, která
> by neměla chybět" ... a celá následující pasáž mailu z pátku 17:17
>
> no a jinak také:
>
> "existuje u nás nějaká trasa, u které by se nedal určit typ (resp. více
> [...]

Ne vzdycky tu informaci ma.

Jdu po lese, na strome je nakreslena cervena karkulka na bilem pozadi,
vypada to jako turisticka znacka, ale fakt nevim co mam napsat jako
atribut.

Tak napisu kct_red=yes.

Na druhou stranu neni moc duvod tohle standartizovat, protoze kdyz
napisu kct_red=very_very_special nebo kct_red=cervena_karkulka,
dopadne to uplne stejne.
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html