Dne 22.5.2013 6:02, Marián Kyral napsal(a):
> [...]
>     návaznosti na budovy, ale wiki k tomu vázání na budovy zc(ásti nabádá:
>
>     Addresses can be tagged with addr:housenumber=* and the other
>     addr:* keys.
>     Tags can be added to isolated nodes, to nodes that are parts of
>     building
>     polygons ( = entrance=*s ) or, building=* polygons or on polygons
>     representing
>     the perimeter of the site.
>
>     http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Addresses
>
>     osobne( se kloním k tomu dávat to primárne( na ty vstupy
>

> Na wiki jsem nas(el toto: V C(R se pouz(ívají výhradne( Adresní body

Tak tos nasel peknej nesmysl, du se mrknout kterej umelec to tam napsal.

Nehlede na to, ze budov s vice cisly bude min nez promile. A uz vubec
nemluve o tom, ze i z duvodu navigace a identifikace prave tech budov,
je to blbost (navic vim o mapach, ktery adresu zobrazujou pouze pokud je
na budove, adresni body je naprosto nezajimaj). Mimochodem, vstupy maji
zcela samostatne tagovani (entrance).