A co importovat známky jako relace? Jednak má známka obvykle vlastní objekt
- zajímavost a pak několik prodejních míst, které by se dala také do relace
přidat. A také by se tím vyřešil problém s dvojím tagováním, protože tagy
tz by byly na relaci a nemusel by se vymýšlet žádný podivný prefix / sufix.
TT