Ahoj,

Dne St 23. července 2014 01:17:02, Pavel Machek napsal(a):

> Ja nevim co je "rucne". Kdyz mam ty zip fily, tak to muzu skriptem
> rozbalit, konvertovat do osm, kouknout na to v josm, a upload. Rozumna
> davka je imo tak 10 oblasti najednou..

"Ručně" říkám přesně tomu, co tady popisuješ ;-). "Automaticky" říkám tomu, že
pokud se na tom shodneme, upraví se polygon lesa sám bez hledání a klikání.

Pořád mám v qgisu natažené to jedno KÚ a vidím tam velké překryvy v
landuse=residential, vidím tam díry ve školce (skript vůbec neřeší), školka
zasahuje do obytné oblasti, takže v těch dírách je co? Obytná oblast? Nevím,
žádný dům tam nestojí. Oproti tomu jsem si všiml, že v louce je díra pro sloup
elektrického vedení a dokonce to sedí na sloup, co je v OSM, super :-). Je tam
i mezera pro silnici, ve které je silnice, taky super, ale na jednom kousku
silnice leze do louky, takže někde bude nějaká nepřesnost. Pak tam vidím
oblasti, které se částečně shodují s daty v OSM - v OSM je zemědělská půda.
Nekryje se to přesně (tím nemyslím centimetry), ale prostě se to liší. Co s
tím?

> 20x. Tak to jsem cekal horsi, to bude za chvili hotovy :-).
>
> (30km okoli Rican me zajima natolik ze jsem zacal ty pole mapovat
> rucne klikanim podle bingu... a to je fakt dost otrava.)

Aha, kruh 60km v průměru, no odsejpá ti to.

> To muze byt i v poradku.. i kdyz nejspis neni, to se nam proste
> vymstila generalizace lesu. Posunout les podle ortofota..

No, myslím, že buďto je les nebo je pastvina. Obojímu dohromady se říká step
;-).

> (Jinak k tomu ekologickymu zemedelstvi jsem nenasel odpovidajici tag
> na osm, takze to prozatim ignoruju).

No OSM je obecná mapa, tak tam nemusí být úplně všechno

> Umis to naskriptovat? Me by to chvili trvalo. Tech uzemi je jen par
> tisic, kdyz to udelame o weekendu, myslim ze se nebudou s banovanim
> obtezovat, zvlast kdyz tam dame par sekund delay aby to ten server
> uplne neutavilo.

Nezkoumal jsem, podle toho, jak to popisuješ, tak je to jen načíst z DB čísla
katastrálních území a pro každé poslat jeden POST s příslušnými parametry na
URL, kde se ty požadavky zadávají, ne?

> I kdyz, dohoda by asi byla lepsi :-).

Možná jsem příliš ovlivněný prací na těch adresách, jen mi přijde fajn možnost
zjistit, že je někde něco aktualizované a hned to promítnout do OSM, takže
bych nechtěl riskovat opravu captcha.

> Dat na ftp? Pro zacatek by se hodilo nezkonvertovany, protoze skript
> bude jeste potrebovat par uprav.

No to by šlo, jen pořád nevím, k čemu by to bylo? Aby si to lidi mohli
stáhnout z FTP namísto vyplnění toho formuláře?  Nevíme, kdy si kdo co stáhne
a je zbytečné, aby soubor ležel půl roku na FTP, když po půl roce bude jiný,
aktuální.?

> [Samozrejme by byla moznost to tam proste nahrat vsechno, s tim ze
> kazdy opravi prekryvy (etc) na uzemi ktery ho zajima. Rychlejc bychom
> dosahli kompletniho pokryti za cenu kvality dat... povetsinou kvality
> okolnich lesu.]

... a bude landuse=farmland over landuse=farmland :-(

--
-p-