Ahoj,

ani nic nequotuji, jen co se mi zdá, tak podle toho zákona, co sem dával odkaz
hanoj, jsou v LPIS jen ty pozemky, u kterých to jejich uživatelé chtějí. Kdo
tam nechce být, tak tam není. Chápu správně?

Udělal jsem narychlo vizualizaci RUIAN, pouze druh pozemku. V tabulkách je
ještě způsob využití pozemku, což je údaj upřesňující. Tím jsem se teď
nezabýval.

Obrázky jsou na http://pedro.poloha.net/osm/landuse

vždy OSM odklad a pak RUIAN obarvené parcely podle druhu pozemku.

Zdá se, že to nevypadá zle, na to, že je to jen to hrubé členění.

Je tam i screenshot z qgisu, kde je vysvětlení, co která barva znamená. S
qgisem moc neumím a tak nevím, jak vyexportovat legendu; proto ten screenshot.

Jsou tam vidět zahrady i trávníky u domů, lesy i orná půda, koryto potoka atd.
S tím upřesněním by to bylo samozřejmě ještě lepší, ale to je 30 kategorií a
nevím, jaké barvičky použít :-)

Kombinací druh_pozemku a zpusob_vyuziti_pozemku je v RUIAN 60.

Dávám to jen ke zvážení, ale teď se na to opravdu z časových důvodů nebudu
vrhat, i když mě to mrzí a láká mě to.

--
Petr